ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης: Το πρωτοχρονιάτικο πάθημα δεν έγινε μάθημα για την κυβέρνηση
Έρχεται-έρχεται ο πρώτος συρμός του Μετρό. Χαρές και πανηγύρια για την Αττικό Μετρό. Προσώρας σιωπή από το Μαξίμου και το υπουργείο υποδομών.
Λέτε το πρωτοχρονιάτικο πάθημα να τους έγινε μάθημα; Θα δούμε.
Σίγουρα, όμως, δεν έγινε για την Αττικό Μετρό.
Ας αποκαταστήσουμε τώρα την πραγματικότητα
· Θα εγκαταστήσουν το συρμό στο αμαξοστάσιο για να κινείται μόνο μέσα σ’αυτόν, διότι δεν είναι έτοιμες οι σήραγγες για πραγματική δοκιμαστική λειτουργία. Θα είναι έτοιμες μετά από επτά μήνες.
· Ο συρμός έρχεται χωρίς να έχουν γίνει οι δοκιμές κατασκευής.
· Ο εργολάβος ζήτησε έξι μήνες παράταση για την παράδοση του αμαξοστασίου (για τις αρχές Σεπτεμβρίου).
Έρχομαι τώρα σε ένα άλλο θέμα. Συγκεκριμένα, πολύ σύντομα ίσως την άλλη εβδομάδα, θα «εγκαινιάσουν» στα πρότυπα του σταθμού Συντριβανίου το σταθμό «Ευκλείδης».
Πιστεύω, βέβαια, ότι στα εκδοτήρια δεν θα βάλουν μουσαμάδες.
Τι όμως σκαρφίστηκαν;
Ρίχνουν τα καλώδια πάνω από τις ψευδοροφές, χωρίς να είναι συνδεδεμένα με τις σήραγγες, χωρίς δηλαδή αρχή και τέλος. Έτσι δεν θα χρειασθεί να βγάλουν τις ψευδοροφές όπως κάνουν αυτή την εποχή στον «εγκαινιασμένο σταθμό» Συντριβανίου. Φυσικά, δεν τους ενδιαφέρει ότι δεν ενδείκνυται τεχνικά, μία τέτοια προσέγγιση.
Όλα για την Αττικό Μετρό και την κυβέρνηση θυσιάζονται στην ανάγκη να αναδείξουν επικοινωνιακά το ανύπαρκτο στην πραγματικότητα έργο τους.
Μη ξεχάσω, τέλος, να ρωτήσω για τη Βενιζέλου.
Τώρα που η λύση με τις μικροσήραγγες αποδείχθηκε ότι είναι ανεφάρμοστη τι θα σκαρφιστούν για να μην παραδεχθούν ότι εγκλημάτησαν εκεί πολιτικά;
Πώς θα παραδεχθούν ότι στη Βενιζέλου θα έχουμε τελικά «ούτε μετρό-ούτε αρχαία»;
Έρχεται-έρχεται ο πρώτος συρμός του Μετρό. Χαρές και πανηγύρια για την Αττικό Μετρό. Προσώρας σιωπή από το Μαξίμου και το υπουργείο υποδομών.
Λέτε το πρωτοχρονιάτικο πάθημα να τους έγινε μάθημα; Θα δούμε.
Σίγουρα, όμως, δεν έγινε για την Αττικό Μετρό.
ΑΥΡΙΟ Πέμπτη έρχεται το πρώτο "τρένο" του Μετρό Θεσσαλονίκης
· Θα εγκαταστήσουν το συρμό στο αμαξοστάσιο για να κινείται μόνο μέσα σ’αυτόν, διότι δεν είναι έτοιμες οι σήραγγες για πραγματική δοκιμαστική λειτουργία. Θα είναι έτοιμες μετά από επτά μήνες.
· Ο συρμός έρχεται χωρίς να έχουν γίνει οι δοκιμές κατασκευής.
· Ο εργολάβος ζήτησε έξι μήνες παράταση για την παράδοση του αμαξοστασίου (για τις αρχές Σεπτεμβρίου).
Έρχομαι τώρα σε ένα άλλο θέμα. Συγκεκριμένα, πολύ σύντομα ίσως την άλλη εβδομάδα, θα «εγκαινιάσουν» στα πρότυπα του σταθμού Συντριβανίου το σταθμό «Ευκλείδης».
Πιστεύω, βέβαια, ότι στα εκδοτήρια δεν θα βάλουν μουσαμάδες.
Τι όμως σκαρφίστηκαν;
Ρίχνουν τα καλώδια πάνω από τις ψευδοροφές, χωρίς να είναι συνδεδεμένα με τις σήραγγες, χωρίς δηλαδή αρχή και τέλος. Έτσι δεν θα χρειασθεί να βγάλουν τις ψευδοροφές όπως κάνουν αυτή την εποχή στον «εγκαινιασμένο σταθμό» Συντριβανίου. Φυσικά, δεν τους ενδιαφέρει ότι δεν ενδείκνυται τεχνικά, μία τέτοια προσέγγιση.
Όλα για την Αττικό Μετρό και την κυβέρνηση θυσιάζονται στην ανάγκη να αναδείξουν επικοινωνιακά το ανύπαρκτο στην πραγματικότητα έργο τους.
Μη ξεχάσω, τέλος, να ρωτήσω για τη Βενιζέλου.
Τώρα που η λύση με τις μικροσήραγγες αποδείχθηκε ότι είναι ανεφάρμοστη τι θα σκαρφιστούν για να μην παραδεχθούν ότι εγκλημάτησαν εκεί πολιτικά;
Πώς θα παραδεχθούν ότι στη Βενιζέλου θα έχουμε τελικά «ούτε μετρό-ούτε αρχαία»;