Την είδηση τη διαβάσατε σίγουρα και σιγουρότατα την είδατε και στα κανάλια. Εντυπωσιακή όπως και τα εκατοντάδες υπέρογκα πρόστιμα που επεβλήθησαν στα κανάλια από το ΕΣΡ. Τότε -και επί 10 χρόνια- γράφαμε ΜΟΝΟ εμείς σε όλη την Ελλάδα, για μια ....μικρή λεπτομέρεια: ότι τα πρόστιμα, που γίνονται viral είδηση και ικανοποιούν τις μάζες, τελικά ...δεν εισπράττονται ! Χρειάστηκε να ....
περάσουν 10 χρόνια, συνεχόμενων άρθρων μας, με την ερώτηση "τι έγιναν τα πρόστιμα; πληρώθηκαν τελικά;", για να μας αποκαλύψουν το 2014 ότι τελικά ΔΕΝ πληρώθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑ (ΝΑΙ! ΟΥΤΕ ΕΝΑ) πρόστιμο από τα κανάλια. Να μας πουν λοιπόν στο μέλλον, πότε ακριβώς πληρώθηκε το πρόστιμο από τις Wind, Vodafone, Cosmote και OTE. Να δώσει στη δημοσιότητα το Υπουργείο Οικονομικών το διπλότυπο είσπραξης. Τόσο ξεκάθαρα και απλά.
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 600.000 ευρώ σε τέσσερις εταιρίες τηλεφωνίας για μη ζητηθείσες κλήσεις για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Λόγος γίνεται για τις εταιρείες Wind, Vodafone, Cosmote και OTE.
Σε καθεμία από αυτές επιβλήθηκε πρόστιμο 150.000 ευρώ που αποτελεί το μεγαλύτερο που μπορούσε να επιβληθεί προ της εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων.
Μετά από δεκάδες παράπονα καταναλωτών, η Αρχή αποφάσισε να διερευνήσει το θέμα.
Ειδικότερα, ελέγχθηκε η δραστηριότητα των εταιρειών Wind, Vodafone, OTE και Cosmote με επιτόπιο έλεγχο τόσο στις εγκαταστάσεις των ίδιων των εταιρειών όσο και στις εγκαταστάσεις συνεργαζόμενων με αυτές εταιρειών πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων.
Η Αρχή συνέλεξε πλήρη αρχεία των κλήσεων που διενεργήθηκαν, τα οποία και αντιπαρέβαλε με τα μητρώα του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μητρώα «opt-out»), που τηρούν οι πάροχοι υπηρεσίας τηλεφωνίας. Από την συγκεκριμένη αντιπαραβολή προέκυψε, για τις εταιρείες Wind, Vodafone, OTE και Cosmote μεγάλος αριθμός μη νόμιμων κλήσεων.
Παράλληλα, η Αρχή εξέτασε τις διαδικασίες που εφαρμόζουν οι εν λόγω εταιρείες και έκρινε ότι, αν και έχουν βελτιώσει κάποιες από αυτές, δεν εφαρμόζουν στην πράξη κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την πλήρη νομιμότητα της δράσης τους, ενώ είχαν στη διάθεσή τους ικανό χρονικό διάστημα από την έκδοση και κοινοποίηση των Αποφάσεων 66, 65, 63 και 64/2016, αντίστοιχα για κάθε εταιρεία, οι οποίες είχαν πραγματευθεί το ίδιο ζήτημα.
περάσουν 10 χρόνια, συνεχόμενων άρθρων μας, με την ερώτηση "τι έγιναν τα πρόστιμα; πληρώθηκαν τελικά;", για να μας αποκαλύψουν το 2014 ότι τελικά ΔΕΝ πληρώθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑ (ΝΑΙ! ΟΥΤΕ ΕΝΑ) πρόστιμο από τα κανάλια. Να μας πουν λοιπόν στο μέλλον, πότε ακριβώς πληρώθηκε το πρόστιμο από τις Wind, Vodafone, Cosmote και OTE. Να δώσει στη δημοσιότητα το Υπουργείο Οικονομικών το διπλότυπο είσπραξης. Τόσο ξεκάθαρα και απλά.
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 600.000 ευρώ σε τέσσερις εταιρίες τηλεφωνίας για μη ζητηθείσες κλήσεις για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Λόγος γίνεται για τις εταιρείες Wind, Vodafone, Cosmote και OTE.
Σε καθεμία από αυτές επιβλήθηκε πρόστιμο 150.000 ευρώ που αποτελεί το μεγαλύτερο που μπορούσε να επιβληθεί προ της εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων.
Μετά από δεκάδες παράπονα καταναλωτών, η Αρχή αποφάσισε να διερευνήσει το θέμα.
Ειδικότερα, ελέγχθηκε η δραστηριότητα των εταιρειών Wind, Vodafone, OTE και Cosmote με επιτόπιο έλεγχο τόσο στις εγκαταστάσεις των ίδιων των εταιρειών όσο και στις εγκαταστάσεις συνεργαζόμενων με αυτές εταιρειών πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων.
Η Αρχή συνέλεξε πλήρη αρχεία των κλήσεων που διενεργήθηκαν, τα οποία και αντιπαρέβαλε με τα μητρώα του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μητρώα «opt-out»), που τηρούν οι πάροχοι υπηρεσίας τηλεφωνίας. Από την συγκεκριμένη αντιπαραβολή προέκυψε, για τις εταιρείες Wind, Vodafone, OTE και Cosmote μεγάλος αριθμός μη νόμιμων κλήσεων.
Παράλληλα, η Αρχή εξέτασε τις διαδικασίες που εφαρμόζουν οι εν λόγω εταιρείες και έκρινε ότι, αν και έχουν βελτιώσει κάποιες από αυτές, δεν εφαρμόζουν στην πράξη κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την πλήρη νομιμότητα της δράσης τους, ενώ είχαν στη διάθεσή τους ικανό χρονικό διάστημα από την έκδοση και κοινοποίηση των Αποφάσεων 66, 65, 63 και 64/2016, αντίστοιχα για κάθε εταιρεία, οι οποίες είχαν πραγματευθεί το ίδιο ζήτημα.