Η δημοτική παράταξη Μένουμε Θεσσαλονίκη καταγγέλει την ....
προσαγωγή νεαρής μουσικού για «επαιτεία» επειδή εξασκούσε την τέχνη της στο δρόμο. Την ίδια στιγμή που η πόλη κατρακυλάει στην ανομία και την ανασφάλεια, το εμπόριο ναρκωτικών σαρώνει στο πανεπιστήμιο και τις κεντρικές πλατείες της πόλης, όπως και το κάθε είδους λαθρεμπόριο -μέχρι και εκείνο των ανθρώπων που ασκούν ανενόχλητοι οι δουλέμποροι επικροτούμενοι μάλιστα από την τάχα ανθρωπιστική κυβέρνηση-, η αστυνομία επέλεξε τους πλανόδιους μουσικούς για να εξαντλήσει την σκληρότητά της. Διώκοντας μια πρακτική που είναι τόσο αρχαία όσο και η ίδια η πόλη.
Η προσαγωγή της νεαρής μουσικού θέτει ένα ζήτημα προτεραιοτήτων για την ΕΛΑΣ. Προτιμάει να διώκει μια πρακτική που ομορφαίνει την καθημερινότητά μας και έχει κατοχυρωθεί στην συνείδηση των ανθρώπων εθιμικώ δικαίω, ή να ασχοληθεί με ό,τι στερεί από την κοινωνική πλειοψηφία της πόλης -και κυρίως τους ασθενέστερους- το αγαθό της ασφάλειας;
προσαγωγή νεαρής μουσικού για «επαιτεία» επειδή εξασκούσε την τέχνη της στο δρόμο. Την ίδια στιγμή που η πόλη κατρακυλάει στην ανομία και την ανασφάλεια, το εμπόριο ναρκωτικών σαρώνει στο πανεπιστήμιο και τις κεντρικές πλατείες της πόλης, όπως και το κάθε είδους λαθρεμπόριο -μέχρι και εκείνο των ανθρώπων που ασκούν ανενόχλητοι οι δουλέμποροι επικροτούμενοι μάλιστα από την τάχα ανθρωπιστική κυβέρνηση-, η αστυνομία επέλεξε τους πλανόδιους μουσικούς για να εξαντλήσει την σκληρότητά της. Διώκοντας μια πρακτική που είναι τόσο αρχαία όσο και η ίδια η πόλη.
Η προσαγωγή της νεαρής μουσικού θέτει ένα ζήτημα προτεραιοτήτων για την ΕΛΑΣ. Προτιμάει να διώκει μια πρακτική που ομορφαίνει την καθημερινότητά μας και έχει κατοχυρωθεί στην συνείδηση των ανθρώπων εθιμικώ δικαίω, ή να ασχοληθεί με ό,τι στερεί από την κοινωνική πλειοψηφία της πόλης -και κυρίως τους ασθενέστερους- το αγαθό της ασφάλειας;