Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Πολύ καλά καινούρια σύντομα ανέκδοτα !

- Μα πού με πάτε γιατρέ;
- Στο νεκροτομείο;
-Τι;;;;;; Μα δεν είμαι .....
ακόμη νεκρός!
-Ε, δεν είμαστε ακόμη στο νεκροτομείο !



-Ένα κουτί προφυλακτικά παρακαλώ
-Ορίστε, 4 ευρώ. Θέλετε και σακούλα;
-Όχι, εντάξει, βλέπεται ακόμη.


Περπατούσα στο ξέφωτο στο δάσος, με την αγαπημένη μου, τη Μαίρη. Ξαφνικά, μια τεράστια αρκούδα, εμφανίζεται αγριεμένη μπροστά μας. Για καλή μου τύχη, είχα ένα λοστό μαζί μου. Για να προλάβω να φύγω, της δίνω μια στο γόνατο και της το σπάω. Της Μαίρης. Κι έτσι γλίτωσα.


-Αγαπητέ μου, υπάρχει ένα πολύ καλό φάρμακο, που θα σας βοηθήσει με την αϋπνία σας
-Α, ωραία γιατρέ ! Και κάθε πότε πρέπει να παίρνω;
-Κάθε δυό ώρες


-Πάτερ, χθες αμάρτησα με μια δεκαοχτάχρονη !
-Στίψε 10 λεμόνια και πιες το χυμό τους!
-Και θα συγχωρεθεί η αμαρτία μου;
-όχι, αλλά θα πάψεις να έχεις αυτό το πονηρό χαμόγελο.


- Οι αριστεροί πολεμούν τον καπιταλισμό, τον ιμπεριαλισμό, τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ