στη Θεσσαλονίκη (ΟΑΣΘ), να συμβάλλονται σε ορισμένα δρομολόγια με ιδιώτες, με την έννοια της ενοικίασης λεωφορείων απ΄αυτούς, όταν δεν επαρκούν τα κρατικά λεωφορεία, αν κριθεί ότι είναι καλύτερο για το δημόσιο συμφέρον, οδήγησε τους εργαζόμενους δημοσίους υπαλλήλους του ΟΑΣΘ σε ...επανάσταση.
Παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργού στη Βουλή και της διοίκησης του ΟΑΣΘ, ότι δεν επηρεάζει σε τίποτε τις εργασιακές σχέσεις στον ΟΑΣΘ και τον ΟΑΣΑ, παρά τις διαβεβαιώσεις ότι το έργο παραμένει στους κρατικούς φορείς οι οποίοι απλώς μπορούν να μισθώνουν λεωφορεία ΚΤΕΛ, Δήμων και ιδιωτών σε υπεραστικές γραμμές, παρά τις διαβεβαιώσεις ότι δεν θα απολυθεί κανείς εργαζόμενος του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ, οι εργαζόμενοι της Θεσσαλονίκης (και όχι και της Αθήνας), τράβηξαν χειρόφρενο, με επαναστατικά τσιτάτα του τύπου "όχι στους ιδιώτες".
Μόνο που, σε κανένα μέρος του κόσμου δεν υπάρχει αστικός φορέας που να πηγαίνει με παντελώς ακατάλληλα λεωφορεία, σε χωριά 100 χιλιόμετρα μακριά από την έδρα του, προξενώντας τεράστιες και άσκοπες ζημίες στους φορολογούμενους.
Κι έτσι απο χθες αντιμετωπίζουν την οργή των κατοίκων της πόλης, που έμειναν για μια ακόμη φορά χωρίς συγκοινωνία, από εργαζόμενους που ΔΕΝ χάνουν κανένα εργασιακό τους δικαίωμα, δεν απολύονται, δεν μειώνονται οι αποδοχές τους, δεν υφίστανται καμία βλαπτική μεταβολή. Απλώς διεκδικούν και το δικαίωμα να σχεδιάζουν οι ίδιοι τη συγκοινωνία και όχι το κράτος, να επιλέγουν οι ίδιοι κι όχι η πολιτεία, μέχρι που θα απλωθεί ο ΟΑΣΘ και να επιλέγουν οι ίδιοι ποιά λεωφορεία θα πηγαίνουν πού.