Σε απάντηση των ανοησιών που διακινεί ο κ. Κούλογλου ότι οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας συναίνεσαν στην ....
καταστρατήγηση του οκταώρου για τους οδηγούς των φορτηγών αυτοκινήτων, παραθέτουμε τα γεγονότα:
Η πρόταση της ομοσπονδίας φορτηγών αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) για τις ώρες οδήγησης είναι να δοθεί περισσότερη ευελιξία στους μεμονωμένους αυτοκινητιστές να διαχειριστούν το ωράριο τους, διασφαλίζοντας πάντα την οδική ασφάλεια, τη σωματική τους ακεραιότητα, αλλά και την καλή κατάσταση του οχήματος τους, το οποίο αποτελεί για αυτούς μοναδικό επαγγελματικό εργαλείο και μέσο διαβίωσης. Ιδιαίτερα για τις περιφερειακές χώρες όπως η Ελλάδα, η ρύθμιση που ενέκρινε το ευρωκοινοβούλιο είναι πολύ σημαντική γιατί θα τους εξασφαλίσει κοινωνικά δίκαιες συνθήκες εργασίας, επιτρέποντας τους να επιστρέφουν στη βάση τους από τις κοντινές χώρες του εξωτερικού. Ταυτόχρονα, η ρύθμιση αυτή βοηθά τους Έλληνες αυτοκινητιστές έναντι των ανταγωνιστών τους στη Γερμανία, την Αυστρία και τις άλλες κεντροευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, λαμβάνεται πρόνοια ώστε σε τυχόν υπέρβαση του οκταώρου, οι οδηγοί να την αποζημιώνονται με περισσότερη εβδομαδιαία ανάπαυση στις εστίες τους με τις οικογένειες τους. Η ΟΦΑΕ ζήτησε από τους Έλληνες ευρωβουλευτές να υπερψηφίσουν την πρόταση.
Για τον λόγο αυτό, οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας υπερψήφισαν το σχετικό άρθρο που δίνει ευελιξία, ικανοποιώντας το αίτημα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, βοηθώντας τους να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό. Προφανώς ο κ. Κούλογλου και ο ΣΥΡΙΖΑ θα προτιμούσαν να ψηφίσουμε την τροπολογία κατά της ευελιξίας που στηρίζει τα συμφέροντα Γερμανών και Αυστριακών οδηγών…
καταστρατήγηση του οκταώρου για τους οδηγούς των φορτηγών αυτοκινήτων, παραθέτουμε τα γεγονότα:
Η πρόταση της ομοσπονδίας φορτηγών αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) για τις ώρες οδήγησης είναι να δοθεί περισσότερη ευελιξία στους μεμονωμένους αυτοκινητιστές να διαχειριστούν το ωράριο τους, διασφαλίζοντας πάντα την οδική ασφάλεια, τη σωματική τους ακεραιότητα, αλλά και την καλή κατάσταση του οχήματος τους, το οποίο αποτελεί για αυτούς μοναδικό επαγγελματικό εργαλείο και μέσο διαβίωσης. Ιδιαίτερα για τις περιφερειακές χώρες όπως η Ελλάδα, η ρύθμιση που ενέκρινε το ευρωκοινοβούλιο είναι πολύ σημαντική γιατί θα τους εξασφαλίσει κοινωνικά δίκαιες συνθήκες εργασίας, επιτρέποντας τους να επιστρέφουν στη βάση τους από τις κοντινές χώρες του εξωτερικού. Ταυτόχρονα, η ρύθμιση αυτή βοηθά τους Έλληνες αυτοκινητιστές έναντι των ανταγωνιστών τους στη Γερμανία, την Αυστρία και τις άλλες κεντροευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, λαμβάνεται πρόνοια ώστε σε τυχόν υπέρβαση του οκταώρου, οι οδηγοί να την αποζημιώνονται με περισσότερη εβδομαδιαία ανάπαυση στις εστίες τους με τις οικογένειες τους. Η ΟΦΑΕ ζήτησε από τους Έλληνες ευρωβουλευτές να υπερψηφίσουν την πρόταση.
Για τον λόγο αυτό, οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας υπερψήφισαν το σχετικό άρθρο που δίνει ευελιξία, ικανοποιώντας το αίτημα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, βοηθώντας τους να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό. Προφανώς ο κ. Κούλογλου και ο ΣΥΡΙΖΑ θα προτιμούσαν να ψηφίσουμε την τροπολογία κατά της ευελιξίας που στηρίζει τα συμφέροντα Γερμανών και Αυστριακών οδηγών…