Παράσταση Διαμαρτυρίας για τον ένα χρόνο από την .....
κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ και τη δήμευση των περιουσιών των μετόχων του οργανώνει αύριο Τετάρτη 11/7/18 στις 10.00 το πρωί μπροστά από τα γραφεία του ΟΑΣΘ στην οδό Παπαναστασίου το Σωματείο Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ.
Με αφορμή την Παράσταση διαμαρτυρίας το Σωματείο εξέδωσε το εξής ψήφισμα:
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΟΑΣΘ
Τέτοιες μέρες πριν ένα χρόνο η Κυβέρνηση προχωρούσε στην κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, ενός Πολυμετοχικού Συνεταιριστικού Οργανισμού με 60 χρόνια ιστορία και 2000 Μικρομετόχους – την περιουσία των οποίων κατέσχεσε χωρίς καμμία αποζημίωση. Πρόκειται ουσιαστικά για δήμευση ιδιωτικής περιουσίας που δεν έχει προηγούμενο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη τις τελευταίες δεκαετίες και η οποία καταστρατηγεί βάναυσα το ελληνικό Σύνταγμα, τις Ευρωπαϊκές Συνθήκες, καθώς και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Τέτοιες μέρες πριν ένα χρόνο η κρατική, πλέον, Διοίκηση του ΟΑΣΘ ανελάμβανε, χωρίς καμμία εμπειρία και αξιοκρατική στελέχωση, το τεράστιο έργο της Διαχείρισης των Συγκοινωνιών μιας πόλης ενός εκατομμυρίου κατοίκων.
Σήμερα, ένα χρόνο μετά την κρατικοποίηση οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ καταγγέλλουν:
- Το συνεχιζόμενο εμπαιγμό των 2000 οικογενειών μετόχων του Οργανισμού, οι οποίοι, όχι μόνον δεν αποζημιώθηκαν για την απαλλοτρίωση των μετοχών τους, αλλά υποχρεώνονται να πληρώνουν και φόρους για μερίσματα του 2016 και του 2017 που ουδέποτε εισέπραξαν.
-Tην απαράδεκτη καθυστέρηση – ή ίσως ματαίωση; – στην εξαγγελθείσα εκκαθάριση του ΟΑΣΘ μέσω Διεθνούς Διαγωνισμού, η οποία ήταν και ο κύριος σκοπός του διορισμένου κρατικού ΔΣ του Οργανισμού (Ν. 4482/ 2017)
-Την τεράστια μείωση των Εσόδων του ΟΑΣΘ από εισπράξεις εισιτηρίων (απώλειες έως 1, 5 εκατ. /μήνα) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους πόρους του Οργανισμού
-Την τριτοκοσμική υποβάθμιση των Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης υπό τη νέα (κρατική) Διοίκηση με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία και την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού, τον απαράδεκτο συνωστισμό (σαρδελοποίηση) μέσα στα οχήματα, τη μείωση του στόλου και τη συρρίκνωση των δρομολογίων, τις συνεχείς βλάβες των λεωφορείων, τις καθημερινές καθυστερήσεις σε όλες τις γραμμές, το μαύρο στη Τηλεματική – συνθήκες που ζουν καθημερινά οι Θεσσαλονικείς και καταδεικνύονται σε σχετικές έρευνες:
Ο ΟΑΣΘ πλέον θεωρείται το πρώτο και μεγαλύτερο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης από το 53% των κατοίκων της, ενώ το 76% διαφωνεί με την Κρατικοποίηση και το 77% πιστεύει ότι ο ΟΑΣΘ, ως κρατικός Οργανισμός, λειτουργεί χειρότερα από πριν (Έρευνα INTERVIEW 13/6/18).
Η Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ δεσμεύεται να συνεχίσει να αγωνίζεται στα ελληνικά και διεθνή Δικαστήρια για τη δικαίωση των αγώνων των μελών της και για την εξεύρεση μιας λύσης στην απαράδεκτη κατάσταση των Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.
Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ
κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ και τη δήμευση των περιουσιών των μετόχων του οργανώνει αύριο Τετάρτη 11/7/18 στις 10.00 το πρωί μπροστά από τα γραφεία του ΟΑΣΘ στην οδό Παπαναστασίου το Σωματείο Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ.
Με αφορμή την Παράσταση διαμαρτυρίας το Σωματείο εξέδωσε το εξής ψήφισμα:
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΟΑΣΘ
Τέτοιες μέρες πριν ένα χρόνο η Κυβέρνηση προχωρούσε στην κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, ενός Πολυμετοχικού Συνεταιριστικού Οργανισμού με 60 χρόνια ιστορία και 2000 Μικρομετόχους – την περιουσία των οποίων κατέσχεσε χωρίς καμμία αποζημίωση. Πρόκειται ουσιαστικά για δήμευση ιδιωτικής περιουσίας που δεν έχει προηγούμενο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη τις τελευταίες δεκαετίες και η οποία καταστρατηγεί βάναυσα το ελληνικό Σύνταγμα, τις Ευρωπαϊκές Συνθήκες, καθώς και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Τέτοιες μέρες πριν ένα χρόνο η κρατική, πλέον, Διοίκηση του ΟΑΣΘ ανελάμβανε, χωρίς καμμία εμπειρία και αξιοκρατική στελέχωση, το τεράστιο έργο της Διαχείρισης των Συγκοινωνιών μιας πόλης ενός εκατομμυρίου κατοίκων.
Σήμερα, ένα χρόνο μετά την κρατικοποίηση οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ καταγγέλλουν:
- Το συνεχιζόμενο εμπαιγμό των 2000 οικογενειών μετόχων του Οργανισμού, οι οποίοι, όχι μόνον δεν αποζημιώθηκαν για την απαλλοτρίωση των μετοχών τους, αλλά υποχρεώνονται να πληρώνουν και φόρους για μερίσματα του 2016 και του 2017 που ουδέποτε εισέπραξαν.
-Tην απαράδεκτη καθυστέρηση – ή ίσως ματαίωση; – στην εξαγγελθείσα εκκαθάριση του ΟΑΣΘ μέσω Διεθνούς Διαγωνισμού, η οποία ήταν και ο κύριος σκοπός του διορισμένου κρατικού ΔΣ του Οργανισμού (Ν. 4482/ 2017)
-Την τεράστια μείωση των Εσόδων του ΟΑΣΘ από εισπράξεις εισιτηρίων (απώλειες έως 1, 5 εκατ. /μήνα) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους πόρους του Οργανισμού
-Την τριτοκοσμική υποβάθμιση των Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης υπό τη νέα (κρατική) Διοίκηση με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία και την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού, τον απαράδεκτο συνωστισμό (σαρδελοποίηση) μέσα στα οχήματα, τη μείωση του στόλου και τη συρρίκνωση των δρομολογίων, τις συνεχείς βλάβες των λεωφορείων, τις καθημερινές καθυστερήσεις σε όλες τις γραμμές, το μαύρο στη Τηλεματική – συνθήκες που ζουν καθημερινά οι Θεσσαλονικείς και καταδεικνύονται σε σχετικές έρευνες:
Ο ΟΑΣΘ πλέον θεωρείται το πρώτο και μεγαλύτερο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης από το 53% των κατοίκων της, ενώ το 76% διαφωνεί με την Κρατικοποίηση και το 77% πιστεύει ότι ο ΟΑΣΘ, ως κρατικός Οργανισμός, λειτουργεί χειρότερα από πριν (Έρευνα INTERVIEW 13/6/18).
Η Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ δεσμεύεται να συνεχίσει να αγωνίζεται στα ελληνικά και διεθνή Δικαστήρια για τη δικαίωση των αγώνων των μελών της και για την εξεύρεση μιας λύσης στην απαράδεκτη κατάσταση των Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.
Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ