Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

Σοκάρουν οι μαρτυρίες για την 55χρονη που χαράκωνε μωρά στα νότια προάστια – Τι λέει η ίδια

Σοκ και αποτροπιασμό έχει προκαλέσει η υπόθεση της 55χρονης που χαράκωνε βρέφη σε mall των νοτίων προαστίων. Όπως έχει γίνει γνωστό μέχρι στιγμής, η γυναίκα είχε....
τραυματίσει πιθανότατα με τα νύχια της τέσσερα βρέφη.

Τι λέει ο πατέρας του ενός από τα βρέφη

«Πέρασε δίπλα από τη σύζυγο. Του έκανε του παιδιού τις χαρακιές, το παιδί αντέδρασε. Αμυχές. Θεωρούμε ότι είναι νυχιές, δεν μπορώ όμως να το γνωρίζω», αναφέρει συγκλονισμένος ο πατέρας ενός αγοριού 16 μηνών, το οποίο τραυματίστηκε στο χέρι και το πόδι από την συγκεκριμένη κυρία.

«Αυτό που μας ενδιαφέρει εμάς είναι να γίνουν οι αιματολογικές εξετάσεις της κυρίας να διαπιστωθεί αν υπάρχει και κάποια νόσος. Αυτή είναι η ανησυχία μας», τόνισε ο ίδιος.

«Ταυτόχρονα είχε πάει και σε μια άλλη κυρία της οποίας πείραξε και εκείνης το παιδί. Η σύζυγος μου και η άλλη κυρία την κυνηγήσατε όσο μπορούσανε», λέει χαρακτηριστικά.

Τι κατέθεσε η ίδια

Η 55χρονη, που δικάζεται σήμερα, φέρεται να αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα και σύμφωνα με πληροφορίες είπε στην κατάθεσή της: «Σας παρακαλώ δεν έχω κάνει τίποτα. Άδικα κατηγορούμαι. Είχα πάει να ψωνίσω. Κάθισα να φάω και είδα ξαφνικά κάποιους να έρχονται πάνω μου. Με άρπαξαν. Με χτύπησαν. Μου φέρθηκαν απαίσια οι αστυνομικοί. Δείτε, μου προκάλεσαν μελανιές στα χέρια και στα πόδια. Πήγα στο νοσοκομείο. Έχω παιδιά και σύζυγο. Λατρεύω τα παιδιά, δεν έχω πειράξει ούτε μυρμήγκι.»