Σάββατο 14 Απριλίου 2018

Εδώ σε θέλω Ελληνάρα μου ! Θα ξεπουλήσεις τη Μακεδονία, με αντάλλαγμα να μη μειωθεί η σύνταξή σου για 6 μήνες ακόμη;

Άσε τα ψευτοπατριωτικά, τώρα ήρθε η ώρα του χρήματος:
Σου λένε:


-δώσε το όνομα και η μείωση της σύνταξής σου, θα καθυστερήσει 6 μήνες, ώστε να προλάβουν να γίνουν εκλογές και να μη χάσει ο πρόθυμος Αλέξης.

Τι κάνεις;

Τους λες "δε μαμιέστε ρε, για 500 ευρώ, που θα μου τα κόψετε του χρόνου, να δώσουμε τη Μακεδονία"

ή

"ποιός μαμεί τη Μακεδονία και το όνομα, γιατί να χάσω εγώ 500 ευρουλάκια; τα χρειάζομαι!"


Μας δίνεις το όνομα της Μακεδονίας για να σου κόψουμε τη σύνταξη 6 μήνες αργότερα;

δε μαμιέστε ρε, για 500 ευρώ, που θα μου τα κόψετε του χρόνου, να δώσουμε τη Μακεδονία;
ποιός μαμεί τη Μακεδονία και το όνομα, γιατί να χάσω εγώ 500 ευρουλάκια; τα χρειάζομαι!
Created with Survey Creator

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου