Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Βγάζει γλώσσα η Παπαγγελή: Σιγά τη διαγραφή μου απ΄τη Ν.Δ., δεν ήμουν καν μέλος !

Μόνο το makpress σε όλη την Ελλάδα, έγραψε ότι δεν θα την τσούξει η διαγραφή.
Συνέχεια στο θέμα της διαγραφής της από την ΝΔ για....
όσα είπε για τους οπαδούς τους ΠΑΟΚ (τους είχε αποκαλέσει Βούλγαρους), δίνει μέσω των social media η Έλλη Παπαγγελή Η Έλλη Παππαγγελή ούτε λίγο ούτε πολύ, ανέφερε πως είχε αποχωρήσει από μόνη της από την ΟΝΝΕΔ καθώς δεν είχε ανανεώσει την εγγραφή-συνδρομή της, ενώ πέταξε «καρφιά» προς την ΝΔ κάνοντας λόγο για «γκάφα ολκής».

«Από πού ακριβώς με διέγραψε η ΝΔ, από την στιγμή που τυπικά δεν είμαι μέλος, χωρίς να έχω ανανεώσει δηλαδή την εγγραφή- συνδρομή μου, και έχοντας να ασχοληθώ ενεργά από τα φοιτητικά μου χρόνια και λίγο μετά; Μάλλον διεγράφην από κάπου που δεν είμαι γραμμένη. Καλή φάση, αλλά γκάφα ολκής» έγραψε χαρακτηριστικά στο προσωπικό της προφίλ η Έλλη Παπαγγελή.

,,,,,,,,,,,,,
σχόλιο makpress: Η κατοπινή συμπεριφορά της νεαρής, δείχνει πόσο χαμηλού επιπέδου και τελείως απολιτίκ είναι τα "στελέχη" της Ν.Δ. Χρόνια γράφουμε -και καθιερώσαμε τον όρο- για "φευγάκηδες". Έτοιμοι να την κοπανήσουν με το παραμικρό, εκτός αν πάρουν καρεκλίτσα. Χωρίς ιδεολογία, χωρίς καμία μάχη με τον αντίπαλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου