Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Κατσίκης: Προϊόν μονταζιέρας και δημοσιογραφικής αλητείας τα περί ανταλλαγής

Ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων υποστήριξε πως η τοποθέτησή του περί ανταλλαγής δεν ήταν δήλωση, αλλά ....
«υποθετικός διάλογος», «προσωπική σκέψη» και «θεωρητική κουβέντα».

Ο κ. Κατσίκης κατηγόρησε τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης κάνοντας λόγο για αλητεία. «Έκανα δηλώσεις; Άκουσα από τον κ. Παναγιωτόπουλο της ΝΔ να μιλά για δικές μου δηλώσεις. Θα έλεγα σε οποιονδήποτε υιοθετεί αυτή την έκφραση και χαρακτηρισμό περί δηλώσεων στην αναφορά μιας προσωπικής σκέψης μέσα σε μια θεωρητική κουβέντα και υποθετικό διάλογο, να πάει σε λεξικό να δει την έννοια της λέξης δήλωση.

Από το λεξικό «δήλωση» σημαίνει: η ρητή έκφραση πληροφορίας γραπτά η προφορικά με ενημερωτικό χαρακτήρα. Ποια πληροφορία πιστεύετε εσείς και όσοι μας ακούν ότι έδωσε ο Κατσίκης σε μια ομάδα δημοσιογραφικής αλητείας σε ένα πρωινό στον ΣΚΑΪ. Εκτός αν είμαι λαγός, όπως κάποιοι άλλοι είπαν. Ποια πληροφορία μετέφερα; Ήταν πληροφορία η προσωπική σκέψη σε έναν υποθετικό διάλογο;».

 Ο Κώστας Κατσίκης υποστήριξε ότι δεν προβλήθηκε ολόκληρο το απόσπασμα των δηλώσεών του με αποτέλεσμα να παρασυρθούν ακόμα και μέλη της κυβέρνησης: «Μονταζιέρα του ΣΚΑΙ επηρέασε συναδέλφους και του δικού μου κινήματος και του κυβερνητικού εταίρου. Συνεπώς, χαρακτηρίστηκα ανεύθυνος και ζημίωσα την πατρίδα μου. Το πιστεύετε ότι ζημίωσα την πατρίδα μου; Αν θα ήμουν Θεός θα σταματούσα τους πολέμους. Αυτό το εάν έγινε δήλωση, που από τον ΣΚΑΙ και τη μονταζιέρα του εξαπλώθηκε και έφτασε στην Τουρκία. Αν αυτό δεν γινόταν, θα είχε περάσει στα ψιλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου