Συγκεκριμένα, στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών με τίτλο «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών και άλλες διατάξεις», στο...
μέρος Γ’, στο άρθρο 34 αναφέρει τα εξής: «Η ηλικία των λεωφορείων ιδιοκτησίας, προ του ν.4482/2017 (Α’ 102), του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης υπολογιζόμενη από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους ως καινούριων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα 23 έτη». Στο ίδιο άρθρο προστίθεται επίσης ότι η τριετής παράταση ζωής «δεν λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του χρόνου απόσβεσης της αξίας των παραπάνω λεωφορείων, ο οποίος διενεργείται αποκλειστικά με βάση το ισχύον καθεστώς κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του ν.4482/2017». Αυτό γίνεται προκειμένου η παράταση ζωής να μην συνεπάγεται περαιτέρω αναπόσβεστη αξία που ενδεχομένως θα μπορούσαν να διεκδικήσουν δικαστικά οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ.
ΣΧΕΤΙΚΟ:
μέρος Γ’, στο άρθρο 34 αναφέρει τα εξής: «Η ηλικία των λεωφορείων ιδιοκτησίας, προ του ν.4482/2017 (Α’ 102), του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης υπολογιζόμενη από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους ως καινούριων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα 23 έτη». Στο ίδιο άρθρο προστίθεται επίσης ότι η τριετής παράταση ζωής «δεν λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του χρόνου απόσβεσης της αξίας των παραπάνω λεωφορείων, ο οποίος διενεργείται αποκλειστικά με βάση το ισχύον καθεστώς κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του ν.4482/2017». Αυτό γίνεται προκειμένου η παράταση ζωής να μην συνεπάγεται περαιτέρω αναπόσβεστη αξία που ενδεχομένως θα μπορούσαν να διεκδικήσουν δικαστικά οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ.
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου