Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

ΟΑΣΘ: Ψηφίζεται η παράταση ορίου ηλικίας στα 23 έτη (από 20)

Συγκεκριμένα, στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών με τίτλο «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών και άλλες διατάξεις», στο...
μέρος Γ’, στο άρθρο 34 αναφέρει τα εξής: «Η ηλικία των λεωφορείων ιδιοκτησίας, προ του ν.4482/2017 (Α’ 102), του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης υπολογιζόμενη από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους ως καινούριων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα 23 έτη». Στο ίδιο άρθρο προστίθεται επίσης ότι η τριετής παράταση ζωής «δεν λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του χρόνου απόσβεσης της αξίας των παραπάνω λεωφορείων, ο οποίος διενεργείται αποκλειστικά με βάση το ισχύον καθεστώς κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του ν.4482/2017». Αυτό γίνεται προκειμένου η παράταση ζωής να μην συνεπάγεται περαιτέρω αναπόσβεστη αξία που ενδεχομένως θα μπορούσαν να διεκδικήσουν δικαστικά οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ.


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Τετάρτη, 1 Νοεμβρίου 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου