Ο γευστικός χυμός σαρώνει στον νεαρόκοσμο και ενισχύει την επιρροή του με τα event, πάρτυ, συναυλίες, κλπ, πάντα «θετικής ενέργειας»! Εκείνα που....
αρχίζουν νωρίς το μεσημέρι, γιατί την επόμενη τα παιδιά ή έχουν σχολείο ή φροντιστήρια για Πανελλήνιες. Τα πιο καυτά ονόματα της νεανικής μουσικής δίνουν το παρόν, ξεσηκώνοντας πανζουρλισμό από επευφημίες και υστερικές κραυγές ερωτικού πλέον θαυμασμού. Και ο Θέμης Γεωργαντάς, περισσότερο από 12 χρόνια τώρα, είναι ο πρεσβευτής Θετικής Ενέργειας, ήτοι δίνει το έναυσμα για τη μεγάλη μουσική γιορτή, που συγκεντρώνει χιλιάδες νέων, μαθητών κυρίως γυμνασίων και λυκείων της χώρας, μικρά κορίτσια που φανατίζονται με τα αγόρια των boys bands ή τις προχωρημένες στιλιστικά εμφανίσεις των γυναικών ινδαλμάτων του εγχώριου χορευτικού ποπ ήχου, ή ότι τέλος πάντων είναι αυτό.
Τα νεαρά αυτά παιδιά επικεντρώνουν τη διασκέδαση τους, σε ότι ο χυμός προφέρει, δηλαδή χαρά χωρίς αλκοόλ, ουσίες, τσιγάρα, κραιπάλες, ξενύχτια, αλλά με φυσικό, υγιεινό, εύγεστο χυμό και καλή μουσική, χορό και νιάτα, που αρκούν για απογευματινό ξεφάντωμα.
Ο χυμός Amita Motion, θεωρείται συνώνυμος της φυσικής απόλαυσης και είναι προϊόν της μεγαλύτερης πολυεθνικής αναψυκτικών και μη αλκοολούχων ποτών.
Οι επικεφαλής της εταιρείας, φυσικά και είχαν διαλέξει ως κεντρικό τους πρόσωπο τον Θέμη Γεωργαντά, ένα πάντα θετικό, όπως λέει και η καμπάνια τους, πλάσμα, εργατικό, γελαστό, χωρίς εντάσεις και προκλήσεις και με πολλές γνώσεις εδώ και δεκαετίες της ποπ σκηνής.
Έχει ακόμα τηλεοπτική παρουσία πάντα ξεχωριστή, αλλά όχι με γωνίες και κόντρες! Διαθέτει συνέπεια στα όσα πράττει επαγγελματικά, χιούμορ, καλή διάθεση!
Θέμης Γεωργαντάς
Όμως, οι επικεφαλής ζορίζονται!
Η εμπλοκή του ονόματος του πρεσβευτή τους θετικής ενέργειας στην υπόθεση της κοκαΐνης στο Κολωνάκι, τους φέρνει αντιμέτωπους με το ίδιο το νεανικό τους προϊόν και το κοινό στο οποίο αυτό απευθύνεται. Καμία σύγκριση στις δυσκολίες φυσικά!
Ο Θέμης Γεωργαντάς, έχει το δικό του, οδυνηρότερο, Γολγοθά να ανηφορίσει!
Ήδη το θετικό αυτό δημόσιο πρόσωπο έχει βυθιστεί σε έναν ωκεανό δημοσιευμάτων, τρέχει σε αστυνομικά τμήματα, κάνει μηνύσεις, μιλά με δικηγόρους.
Και πρέπει να πείσει δικαστήρια, κοινή γνώμη, εργοδότες, συνεργάτες πως όχι μόνο δεν είχε ιδέα και είναι εκτός από αυτό όλο το κύκλωμα, αλλά θα πρέπει να φροντίσει όλο αυτό το σκανδαλώδες θέμα, να μην πλήξει την εργασία τόσων χρόνων και τις επαγγελματικές του συμφωνίες.
Τα δημοσιεύματα
Στα δημοσιεύματα φωτογραφιζόταν για την εμπλοκή του στην υπόθεση κοκαΐνης στο Li Li Shu παρουσιαστης σε μεγάλο κανάλι πρωινής εκπομπής, που είναι και ραδιοφωνικός παραγωγός με μεγάλη πορεία σε όλα τα κανάλια σχεδόν της χωράς, ενώ δόθηκαν και τα αρχικά Θ.Γ.
Ο Θέμης Γεωργαντάς, άνθρωπος πολύ εργατικός, που απέχει από καταχρήσεις και έξαλλες συμπεριφορές, ή προκλητική ζωή, μιας και εργάζεται καμία 20αρια ώρες το 24ωρο, κατέθεσε, για αυτούς τους λόγους, μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση στο ΑΤ Αμαρουσίου.
Ξεκαθάρισε ότι ουδεμία σχέση έχει με το καρτέλ ενώ είπε σε κάθε επικοινωνία του με φίλους και συνάδελφους που ανησυχήσαν και έσπευσαν να του μιλήσουν πως «ήμουν ετερόρρυθμο μέλος της επιχείρησης Li li Shou και δεν γνώριζα τίποτα για τις δραστηριότητες του βασικού επιχειρηματία».
Το περιβάλλον του Θέμη Γεωργαντά λέει πως το καλοκαίρι της επιβολής των capital control η ανησυχία για να σωθούν οι οικονομίες χρονών εργασίας, τον έκαναν να μπει στο μαγαζί με ένα 10%, το επιστεφόταν σπανίως και πάντα με μεγάλες παρέες, σε φανερά σημεία -και όχι στο υπόγειο!- για να φάει και να φύγει.
Τα συμβόλαια είναι δεμένα γερά και μεγάλης διάρκειας.
Οι νομικοί της πολυεθνικής, φυσικά και είναι από τους πλέον καταρτισμένους και ανίκητους. Το προϊόν συγκεκριμένης λογικής, που δεν γίνεται να αλλοιωθεί η φήμη του. Κοινώς;
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα! Και ο Θέμης να πρέπει αποδείξει πως, όχι, δεν είναι ελέφαντας, αλλά και το γόητρο μιας εταιρείας να μην πληγεί, σύμφωνα πάντα με τους όρους της αγοράς και της ευρείας διαφημιστικής τοποθέτησης του προϊόντος!
Και όσο κι αν είναι Ελλάδα εδώ και όλα ξεχνιούνται ή ξεπερνιούνται με συνοπτικές διαδικασίες, οι πολυεθνικές έχουν αυστηρά πρωτόκολλά για τα πρόσωπα που γίνονται κεντρικά στις καμπάνιες.
Ορίζουν από το τρόπο ντυσίματος τους, μέχρι τις ενασχολήσεις τους και τα δημοσιά ραντεβού τους.
Φυσικά και συμβαίνουν όλα αυτά και στους κολοσσούς των επιχειρήσεων αλλά και στους σκληρά εργαζομένους του θεάματος.
Όμως, οι παράλληλοι κύκλιο που σχηματικά αφορούν σε όποια πέτρα κι αν πέφτει σε λιμνάζοντα ύδατα βάλτων, αφορούν σε ολόκληρες ζωές που τώρα ψηλαφίζονται και εξετάζονται από το μικροσκόπιο και δεν αφορούν σε ένα δημοσίευμα ακόμα, αλλά στο κύρος εταιρειών και στους κόπους δεκαετιών ανθρώπων που προσπάθησαν πολύ.
Για καθένα από όλα αυτά τα δημόσια πρόσωπα που εμπλέκονται στην υπόθεση αυτή, αθώα ή όχι, θύτες ή θύματα, το κουτί της Πανδώρας έχει ανοίξει από την ελληνική αστυνομία και στο σκοτεινό του πάτο, έχει ανάμεσα στους εναπομείναντες κόκκους κόκας, ελπίδα, έστω και τυφλή, πως η αλήθεια θα λάμψει, η δικαιοσύνη θα μιλήσει και το καλό, όπως πάντα θέλουμε να πιστεύουμε, θα νικήσει.
Το διαβάσαμε στο mononews.gr
αρχίζουν νωρίς το μεσημέρι, γιατί την επόμενη τα παιδιά ή έχουν σχολείο ή φροντιστήρια για Πανελλήνιες. Τα πιο καυτά ονόματα της νεανικής μουσικής δίνουν το παρόν, ξεσηκώνοντας πανζουρλισμό από επευφημίες και υστερικές κραυγές ερωτικού πλέον θαυμασμού. Και ο Θέμης Γεωργαντάς, περισσότερο από 12 χρόνια τώρα, είναι ο πρεσβευτής Θετικής Ενέργειας, ήτοι δίνει το έναυσμα για τη μεγάλη μουσική γιορτή, που συγκεντρώνει χιλιάδες νέων, μαθητών κυρίως γυμνασίων και λυκείων της χώρας, μικρά κορίτσια που φανατίζονται με τα αγόρια των boys bands ή τις προχωρημένες στιλιστικά εμφανίσεις των γυναικών ινδαλμάτων του εγχώριου χορευτικού ποπ ήχου, ή ότι τέλος πάντων είναι αυτό.
Τα νεαρά αυτά παιδιά επικεντρώνουν τη διασκέδαση τους, σε ότι ο χυμός προφέρει, δηλαδή χαρά χωρίς αλκοόλ, ουσίες, τσιγάρα, κραιπάλες, ξενύχτια, αλλά με φυσικό, υγιεινό, εύγεστο χυμό και καλή μουσική, χορό και νιάτα, που αρκούν για απογευματινό ξεφάντωμα.
Ο χυμός Amita Motion, θεωρείται συνώνυμος της φυσικής απόλαυσης και είναι προϊόν της μεγαλύτερης πολυεθνικής αναψυκτικών και μη αλκοολούχων ποτών.
Οι επικεφαλής της εταιρείας, φυσικά και είχαν διαλέξει ως κεντρικό τους πρόσωπο τον Θέμη Γεωργαντά, ένα πάντα θετικό, όπως λέει και η καμπάνια τους, πλάσμα, εργατικό, γελαστό, χωρίς εντάσεις και προκλήσεις και με πολλές γνώσεις εδώ και δεκαετίες της ποπ σκηνής.
Έχει ακόμα τηλεοπτική παρουσία πάντα ξεχωριστή, αλλά όχι με γωνίες και κόντρες! Διαθέτει συνέπεια στα όσα πράττει επαγγελματικά, χιούμορ, καλή διάθεση!
Θέμης Γεωργαντάς
Όμως, οι επικεφαλής ζορίζονται!
Η εμπλοκή του ονόματος του πρεσβευτή τους θετικής ενέργειας στην υπόθεση της κοκαΐνης στο Κολωνάκι, τους φέρνει αντιμέτωπους με το ίδιο το νεανικό τους προϊόν και το κοινό στο οποίο αυτό απευθύνεται. Καμία σύγκριση στις δυσκολίες φυσικά!
Ο Θέμης Γεωργαντάς, έχει το δικό του, οδυνηρότερο, Γολγοθά να ανηφορίσει!
Ήδη το θετικό αυτό δημόσιο πρόσωπο έχει βυθιστεί σε έναν ωκεανό δημοσιευμάτων, τρέχει σε αστυνομικά τμήματα, κάνει μηνύσεις, μιλά με δικηγόρους.
Και πρέπει να πείσει δικαστήρια, κοινή γνώμη, εργοδότες, συνεργάτες πως όχι μόνο δεν είχε ιδέα και είναι εκτός από αυτό όλο το κύκλωμα, αλλά θα πρέπει να φροντίσει όλο αυτό το σκανδαλώδες θέμα, να μην πλήξει την εργασία τόσων χρόνων και τις επαγγελματικές του συμφωνίες.
Τα δημοσιεύματα
Στα δημοσιεύματα φωτογραφιζόταν για την εμπλοκή του στην υπόθεση κοκαΐνης στο Li Li Shu παρουσιαστης σε μεγάλο κανάλι πρωινής εκπομπής, που είναι και ραδιοφωνικός παραγωγός με μεγάλη πορεία σε όλα τα κανάλια σχεδόν της χωράς, ενώ δόθηκαν και τα αρχικά Θ.Γ.
Ο Θέμης Γεωργαντάς, άνθρωπος πολύ εργατικός, που απέχει από καταχρήσεις και έξαλλες συμπεριφορές, ή προκλητική ζωή, μιας και εργάζεται καμία 20αρια ώρες το 24ωρο, κατέθεσε, για αυτούς τους λόγους, μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση στο ΑΤ Αμαρουσίου.
Ξεκαθάρισε ότι ουδεμία σχέση έχει με το καρτέλ ενώ είπε σε κάθε επικοινωνία του με φίλους και συνάδελφους που ανησυχήσαν και έσπευσαν να του μιλήσουν πως «ήμουν ετερόρρυθμο μέλος της επιχείρησης Li li Shou και δεν γνώριζα τίποτα για τις δραστηριότητες του βασικού επιχειρηματία».
Το περιβάλλον του Θέμη Γεωργαντά λέει πως το καλοκαίρι της επιβολής των capital control η ανησυχία για να σωθούν οι οικονομίες χρονών εργασίας, τον έκαναν να μπει στο μαγαζί με ένα 10%, το επιστεφόταν σπανίως και πάντα με μεγάλες παρέες, σε φανερά σημεία -και όχι στο υπόγειο!- για να φάει και να φύγει.
Τα συμβόλαια είναι δεμένα γερά και μεγάλης διάρκειας.
Οι νομικοί της πολυεθνικής, φυσικά και είναι από τους πλέον καταρτισμένους και ανίκητους. Το προϊόν συγκεκριμένης λογικής, που δεν γίνεται να αλλοιωθεί η φήμη του. Κοινώς;
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα! Και ο Θέμης να πρέπει αποδείξει πως, όχι, δεν είναι ελέφαντας, αλλά και το γόητρο μιας εταιρείας να μην πληγεί, σύμφωνα πάντα με τους όρους της αγοράς και της ευρείας διαφημιστικής τοποθέτησης του προϊόντος!
Και όσο κι αν είναι Ελλάδα εδώ και όλα ξεχνιούνται ή ξεπερνιούνται με συνοπτικές διαδικασίες, οι πολυεθνικές έχουν αυστηρά πρωτόκολλά για τα πρόσωπα που γίνονται κεντρικά στις καμπάνιες.
Ορίζουν από το τρόπο ντυσίματος τους, μέχρι τις ενασχολήσεις τους και τα δημοσιά ραντεβού τους.
Φυσικά και συμβαίνουν όλα αυτά και στους κολοσσούς των επιχειρήσεων αλλά και στους σκληρά εργαζομένους του θεάματος.
Όμως, οι παράλληλοι κύκλιο που σχηματικά αφορούν σε όποια πέτρα κι αν πέφτει σε λιμνάζοντα ύδατα βάλτων, αφορούν σε ολόκληρες ζωές που τώρα ψηλαφίζονται και εξετάζονται από το μικροσκόπιο και δεν αφορούν σε ένα δημοσίευμα ακόμα, αλλά στο κύρος εταιρειών και στους κόπους δεκαετιών ανθρώπων που προσπάθησαν πολύ.
Για καθένα από όλα αυτά τα δημόσια πρόσωπα που εμπλέκονται στην υπόθεση αυτή, αθώα ή όχι, θύτες ή θύματα, το κουτί της Πανδώρας έχει ανοίξει από την ελληνική αστυνομία και στο σκοτεινό του πάτο, έχει ανάμεσα στους εναπομείναντες κόκκους κόκας, ελπίδα, έστω και τυφλή, πως η αλήθεια θα λάμψει, η δικαιοσύνη θα μιλήσει και το καλό, όπως πάντα θέλουμε να πιστεύουμε, θα νικήσει.
Το διαβάσαμε στο mononews.gr