Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Μεγάλη συγχώνευση στο χώρο των σουπερ-μάρκετς


Σήμερα, ο Όμιλος Delhaize (με έδρα το Βέλγιο, έχει στη ιδιοκτησία του τα s/m ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ)  μετά από εκτεταμένες ...
συζητήσεις και διαπραγματεύσεις, ανακοίνωσε την πρόθεσή του να συγχωνευτεί με την Royal Ahold N.V. για τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας, της Ahold Delhaize.


Οι δύο εταιρείες έχουν σημαντικές ομοιότητες. Αμφότερες αναπτύχθηκαν από μικρές οικογενειακές εταιρείες σε κορυφαίες διεθνείς επιχειρήσεις λιανικής πώλησης τροφίμων και διατηρούν μια στρατηγική εστίαση και καθολική δέσμευση στο να τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων τους.

Σε μήνυμα του, ο Frans Muller, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Delhaize, είπε: «Είμαι πεπεισμένος ότι αυτή η αξιοσημείωτη συνεργασία, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους, θα δημιουργήσει μια εταιρεία που θα προσφέρει στους πελάτες μας ακόμη μεγαλύτερη αξία, μέσα από ενισχυμένες επιλογές σε προϊόντα, υπηρεσίες και τρόπους αγοράς».

Με περισσότερα από 6.500 καταστήματα πολλαπλών τύπων, η Ahold Delhaize θα διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο με ισχυρές, αξιόπιστες τοπικές επωνυμίες και 375.000 συνεργάτες που θα εξυπηρετούν περισσότερους από 50 εκατομμύρια πελάτες σε βασικές αγορές στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη και την Ινδονησία.

Μεταξύ των πολυάριθμων επωνυμιών που θα συνθέτουν το κοινό δίκτυο είναι οι εξής: Food Lion, Giant Carlisle, Delhaize Le Lion, Albert Heijn, Hannaford, Martin´s, Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος, Giant Landover, Delhaize.be, Peapod, Maxi, Albert, Red Market, Tempo, Bol.com, Mega Image, Etos, Super Indo, Tom & Co. και η Stop & Shop. Κάθε μία θα διατηρήσει την τοπική της ταυτότητα, ενώ θα ωφεληθεί από τη συνδυασμένη ισχύ, για να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες σε 10 χώρες και σε 3 ηπείρους.

Ο κ. Muller πρόσθεσε: «Η συγχώνευση θα ενισχύσει επίσης την αποδοτικότητα, οδηγώντας σε εξοικονομήσεις περίπου €500 εκατομμυρίων ανά έτος, οι οποίες θα προκύψουν από βελτιώσεις στις προμήθειες και από την αξιοποίηση των ήδη υφιστάμενων υποστηρικτικών δομών. Αυτή η τεράστια κλίμακα θα μας δώσει επιπλέον τη δυνατότητα να κάνουμε μεγαλύτερες επενδύσεις στην ποικιλία των προϊόντων, στις τιμές μας και στην τεχνολογία που χρησιμοποιούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου