Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Πήγα στο ΑΤΜ πρωί Σαββάτου και .....

Ντροπή σε ολους μας μα πιο πολυ σε κεινους......
Εκείνους που μας έφθασαν εδω ......
Θα σας παραθέσω πραγματικό συμβάν φρέσκο σημερινό




Ξύπνησα πήγα τράπεζα για να βγάλω χρήματα απο μηχάνημα για ψώνια περνάω απο τις τράπεζες πριν φθάσω στην δίκη μου ουρες σε όλες φθάνω στην άλφα μπανκ
Κάθομαι στην σειρά σαράντα άτομα πριν απο εμενα εκεί που κάθομαι ήρεμος αρχίζουν οι καλοντυμένοι καλοντυμένες κύριες να συζητούν
Ακούω πράγματα που με ανατριχιάζουν λεει ο ένας να μου κόψουν καλύτερα αλλα 150 ευρω απο την σύνταξη η απο το μισθό ας ανεβάσουν και τον ΦΠΑ καλύτερο ειναι απο το να παει στο μισό η σύνταξη μου με δραχμή
Ουρλιάζει ο απο πισω πόση σύνταξη παίρνεις ρε φιλε εγω παίρνω 430 ποσο πρεπει να παει πως θα ζήσω ???Του απαντά 200 να παει θάχεις 200
Παρεμβαίνει μια νεαρή κοπέλα και λεει 1500000 άνεργοι χιλιάδες αποροι που δεν εχουν να φάνε
Ξανά πετάγεται ο πρώτος και τι να κάνουμε να πεινάσουν και οι υπόλοιποι???
Του ξαναλέει δηλαδή να παθαίνουν οι 1500000 για να ζήσουν οι άλλοι και λεει το θεϊκό ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕ ΑΥΤΟΙ Ε ΝΑΙ!!!!
Εκει κάπου επειδη στράβωσαν αρκετοί έφυγε αφου ειχε παρει τα χρήματα απο το ΑΤΜ πηρε αρκετα απο οτι είδαμε (άρα ειχε για να παρει)
Του φωνάζει μια κυρία ε βέβαια εδω δεν υπάρχει φτώχεια πανε Αμπελοκήπους Μενεμένη τούμπα Χαριλάου να δεις φτώχεια
Αναρωτήθηκα αν σε 50 συνέλληνες συνέχεια τέτοιο περιστατικό πρεπει να ειμαςτε αυτές τις κρίσιμες ωρες προσεκτικοί σοβαροί για να μην διχαστούμε και να μην ειμαςτε του ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΙΝΑΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!
Το περιστατικό συνέβη εξω απο τράπεζα του Ωραιοκάστρου
Αναρωτήθηκα για ΠΟΣΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ???.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου