Παγκόσμια έρευνα έδειξε τα εξής ενδιαφέροντα:
1η προτεραιότητα των πελατών ξενοδοχείων, σε ό,τι αφορά το ξενοδοχείο συνολικά, είναι το δωρεάν πρωινό. Στη δεύτερη θέση ενδιαφέροντος, οι πελάτες έχουν το εστιατόριο και στην τρίτη τη δυνατότητα ασύρματου ιντερνετ.
Σε ό,τι αφορά το δωμάτιο που θα μείνουν, το πιο σημαντικό είναι αν διαθέτει ασύρματο ιντερνετ και το δεύτερο, η κατάσταση του μπάνιου. Στην 3η θέση, το μέγεθος (του δωματίου) μετράει.
Στην Ελλάδα, έχουμε την αίσθηση ό,τι ένα πράγμα "μετράει" : η πισίνα !
1η προτεραιότητα των πελατών ξενοδοχείων, σε ό,τι αφορά το ξενοδοχείο συνολικά, είναι το δωρεάν πρωινό. Στη δεύτερη θέση ενδιαφέροντος, οι πελάτες έχουν το εστιατόριο και στην τρίτη τη δυνατότητα ασύρματου ιντερνετ.
Σε ό,τι αφορά το δωμάτιο που θα μείνουν, το πιο σημαντικό είναι αν διαθέτει ασύρματο ιντερνετ και το δεύτερο, η κατάσταση του μπάνιου. Στην 3η θέση, το μέγεθος (του δωματίου) μετράει.
Στην Ελλάδα, έχουμε την αίσθηση ό,τι ένα πράγμα "μετράει" : η πισίνα !



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου