Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Είσαι σκράπας στο καμάκι; Μην αγχώνεσαι ! Υπάρχει λύση για να γίνεις "παικτούρα" !

Μην αγχώνεσαι ! Υπάρχει λύση ! Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα σου μάθει να κάνεις καμάκι !
Τι; Δεν το πιστεύεις ;
Διάβασε παρακάτω:


ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΆ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΛΕΡΤ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ένα ξεχωριστό και πρωτότυπο θέμα στη σειρά συμβουλευτικών σεμιναρίων που απευθύνονται σε ενηλίκους.
Τα σεμινάρια με θέμα «Φλερτ» και «Γλώσσα του Σώματος» θα συντονίζει η ψυχολόγος, Σύμβουλος Σχέσεων, Ελένη Μαυρόβα η οποία συμμετέχει εθελοντικά.

Το πρώτο με θέμα το «Φλερτ» θα πραγματοποιηθεί Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 18:30 και με δεδομένο ότι το φλερτ δεν έχει ηλικία, φύλο ή οικογενειακή κατάσταση και όλοι έχουν ανάγκη την επιβεβαίωση, θα επιχειρηθεί να δοθεί απάντηση στα ερωτήματα:

- Γιατί ο άντρας δεν είναι πλέον κυνηγός; *
- Γιατί διστάζουν οι γυναίκες να φλερτάρουν;
- Πως και που θα βάλουμε τα όριά μας στο φλερτ;

Οι θέσεις είναι περιορισμένες και δεν θα ξεπεράσουν τα 20 άτομα. Κλείσε θέση στο 2310-315100
Η δασκάλα καμακιού Ελένη Μαυρόβα


Το δεύτερο με θέμα τη «Γλώσσα του Σώματος» θα πραγματοποιηθεί Τετάρτη 24 Ιουνίου και πάλι στις 18:30 και στη θεματική του περιλαμβάνονται οι εκφράσεις του προσώπου, των χεριών και του σώματος, τι θέλουν να πουν και τι εντύπωση αφήνουμε εμείς με τις κινήσεις μας στους απέναντί μας.



Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στην Περιφερειακή Βιβλιοθήκη Κωνσταντινουπόλεως (Κωνσταντινουπόλεως 45, τηλ. 2310 315100) του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Η συμμετοχή δεν προϋποθέτει οικονομική επιβάρυνση, αλλά απαιτείται προεγγραφή. Οι θέσεις είναι περιορισμένες και δεν θα ξεπεράσουν τα 20 άτομα, ενώ θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.




*σχόλιο makpress: Ο άντρας δεν είναι κυνηγός πλέον, για έναν απλούστατο λόγο: το "καμάκι" απαιτεί οπωσδήποτε, να πεις και δυό κουβέντες. Πώς όμως να φλερτάρεις μια κοπέλα, αφού ΟΛΕΣ μιλάνε ΟΛΗ μέρα στο κινητό ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ;;;;;;;; Καμία κοπέλα δεν μπορεί να σε ακούσει πλέον, αφού όλες έχουν handsfree μόνιμα στο αυτί ή μιλάνε με κάποιον  ! Πιό εύκολο είναι να βρεις πεντακοσάρικο στο δρόμο, παρά κοπέλα, που να μη μιλάει στο κινητό. 



Bonus - 14 ατάκες για καμάκι

Μήπως είσαι κουρασμένη; Ερχόσουν στο μυαλό μου όλη μέρα.

Ωραίο φόρεμα. Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο κρεμασμένο στο δωμάτιό μου.

Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;

Είμαι καινούργιος στην πόλη, μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για να βρω το σπίτι σου ;

Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα έπαθα τερηδόνα.

Α, ώστε εσύ προκαλείς το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας.

Μήπως έχεις τηλεκάρτα; θέλω να πάρω την μητέρα μου και να τις πω ότι μόλις τώρα βρήκα την γυναίκα των ονείρων μου.

Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου.

Μοιάζεις με την τρίτη γυναίκα μου. Τι; Πόσες φορές παντρεύτηκα; Δύο.

Λέγομαι και "καφές" γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα.

Μήπως λέγεσαι "Gillette"; Γιατί; Μα είσαι ό,τι καλύτερο για τον άνδρα !

Μου φαίνεσαι γνωστή, εσύ δεν είσαι το κορίτσι στα όνειρά μου;

Πότε πρέπει να επιστρέψεις στον Παράδεισο;

Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; Μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου