Τσίμπησαν όλοι στο τρολάρισμα του κυρ Στέλιου! Σιγά μη μείνει! Το βράδυ των εκλογών θα μαζέψει τα πράγματά του. Το θέμα είναι ότι η ΝΔ δεν ξέρει τι να κάνει με την πληγή που ....
λέγεται ΟΑΣΘ, δεν έχει ικανά στελέχη που να μπορούν να διοικήσουν τον ΟΑΣΘ και να λύσουν τα προβλήματά του, ενώ η παλιά διοίκηση των ιδιωτών, εκτός από το γεγονός ότι είναι όλοι άνω των 80 ετών, είναι αυτοί που άφησαν τον οργανισμό να δυσφημιστεί, δεν είπαν ούτε μία λέξη επί 4 χρόνια (!) σε όσα τους καταμαρτυρεί ο Στέλιος Παππάς και ο Σπίρτζης (λαλίστατοι ήταν μόνο όταν διόριζαν από 10 συγγενείς ο καθένας) και προφανώς είναι απολύτως ανίκανοι να διοικήσουν τον ΟΑΣΘ προς όφελος της κοινωνίας, που είναι και το τελικό ζητούμενο. Ούτε προς όφελος των μετόχων, ούτε συντεχνιών, ούτε ημέτερων, ούτε κομματόσκυλων, ούτε πολιτικών, ούτε συνδικαλιστών, ούτε εργαζομένων. Ο ΟΑΣΘ στοιχίζει 100 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο στον φορολογούμενο και ανήκει στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης κι όχι σε συντεχνίες. Δημόσιος ή ιδιωτικός, πρέπει να έχει στόχο τη χρηστή αλλά και αποτελεσματική διοίκηση κι όχι να είναι παραμάγαζο βολέματος συγγενών και μονιμότητας συνδικαλιστών.
Δήλωση για ΟΑΣΘ /Αντώνης Σαουλίδης υπ. Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ
Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), Στέλιος Παππάς, ενημέρωσε πως θα παραμείνει στο πόστο του, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος των εκλογών της 7ης Ιουλίου, με την εξήγηση ότι πρόκειται για διοίκηση εκκαθάρισης. Μάλλον, ο κ. Παππάς είναι πολύ ικανοποιημένος από το έργο που έχει επιτελέσει έως τώρα και θέλει να το συνεχίσει...
Για την «ταμπακιέρα» όμως ο κ.Παππάς δεν είπε τίποτα, διότι όταν ρωτήθηκε για την προμήθεια των οχημάτων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας παρέπεμψε το θέμα στο υπουργείο Μεταφορών και στον αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες μετέθεσε τον διαγωνισμό για μετά τις εκλογές! Παρά το γεγονός ότι μας έταζαν από τον περασμένο Νοέμβριο καινούργια οχήματα και επαίρονταν πως έβαλαν τάξη στα ζητήματα του ΟΑΣΘ.
Μέχρι τώρα στη Θεσσαλονίκη, καινούργια λεωφορεία ακούμε και καινούργια λεωφορεία δεν βλέπουμε. Είπε μάλιστα ο κ.Παππάς πως στην πόλη κυκλοφορούν σήμερα 320 αστικά. Μάλλον εννοεί τα λεωφορεία που έπρεπε να έχουν αποσυρθεί λόγω παλαιότητας, τα λεωφορεία χωρίς κλιματισμό μέσα στα οποία στοιβάζεται ο κόσμος με 40 βαθμούς Κελσίου, τα λεωφορεία που παίρνουν φωτιά στη μέση της διαδρομής και κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές, οδηγοί και επιβάτες, τα λεωφορεία με χρόνο αναμονής στις στάσεις που αγγίζουν τα 30 λεπτά.
Ο ΟΑΣΘ είναι υπό κατάρρευση και οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ανύπαρκτες. Η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας δεν έχει ένα μέσο μεταφοράς να χρησιμοποιεί ο εργαζόμενος, ο συνταξιούχος, ο νέος, ο φοιτητής, εξαιτίας της ανικανότητας, της ανεπάρκειας και της αδιαφορίας της σημερινής κυβέρνησης.
λέγεται ΟΑΣΘ, δεν έχει ικανά στελέχη που να μπορούν να διοικήσουν τον ΟΑΣΘ και να λύσουν τα προβλήματά του, ενώ η παλιά διοίκηση των ιδιωτών, εκτός από το γεγονός ότι είναι όλοι άνω των 80 ετών, είναι αυτοί που άφησαν τον οργανισμό να δυσφημιστεί, δεν είπαν ούτε μία λέξη επί 4 χρόνια (!) σε όσα τους καταμαρτυρεί ο Στέλιος Παππάς και ο Σπίρτζης (λαλίστατοι ήταν μόνο όταν διόριζαν από 10 συγγενείς ο καθένας) και προφανώς είναι απολύτως ανίκανοι να διοικήσουν τον ΟΑΣΘ προς όφελος της κοινωνίας, που είναι και το τελικό ζητούμενο. Ούτε προς όφελος των μετόχων, ούτε συντεχνιών, ούτε ημέτερων, ούτε κομματόσκυλων, ούτε πολιτικών, ούτε συνδικαλιστών, ούτε εργαζομένων. Ο ΟΑΣΘ στοιχίζει 100 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο στον φορολογούμενο και ανήκει στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης κι όχι σε συντεχνίες. Δημόσιος ή ιδιωτικός, πρέπει να έχει στόχο τη χρηστή αλλά και αποτελεσματική διοίκηση κι όχι να είναι παραμάγαζο βολέματος συγγενών και μονιμότητας συνδικαλιστών.
Δήλωση για ΟΑΣΘ /Αντώνης Σαουλίδης υπ. Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ
Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), Στέλιος Παππάς, ενημέρωσε πως θα παραμείνει στο πόστο του, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος των εκλογών της 7ης Ιουλίου, με την εξήγηση ότι πρόκειται για διοίκηση εκκαθάρισης. Μάλλον, ο κ. Παππάς είναι πολύ ικανοποιημένος από το έργο που έχει επιτελέσει έως τώρα και θέλει να το συνεχίσει...
Για την «ταμπακιέρα» όμως ο κ.Παππάς δεν είπε τίποτα, διότι όταν ρωτήθηκε για την προμήθεια των οχημάτων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας παρέπεμψε το θέμα στο υπουργείο Μεταφορών και στον αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες μετέθεσε τον διαγωνισμό για μετά τις εκλογές! Παρά το γεγονός ότι μας έταζαν από τον περασμένο Νοέμβριο καινούργια οχήματα και επαίρονταν πως έβαλαν τάξη στα ζητήματα του ΟΑΣΘ.
Μέχρι τώρα στη Θεσσαλονίκη, καινούργια λεωφορεία ακούμε και καινούργια λεωφορεία δεν βλέπουμε. Είπε μάλιστα ο κ.Παππάς πως στην πόλη κυκλοφορούν σήμερα 320 αστικά. Μάλλον εννοεί τα λεωφορεία που έπρεπε να έχουν αποσυρθεί λόγω παλαιότητας, τα λεωφορεία χωρίς κλιματισμό μέσα στα οποία στοιβάζεται ο κόσμος με 40 βαθμούς Κελσίου, τα λεωφορεία που παίρνουν φωτιά στη μέση της διαδρομής και κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές, οδηγοί και επιβάτες, τα λεωφορεία με χρόνο αναμονής στις στάσεις που αγγίζουν τα 30 λεπτά.
Ο ΟΑΣΘ είναι υπό κατάρρευση και οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ανύπαρκτες. Η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας δεν έχει ένα μέσο μεταφοράς να χρησιμοποιεί ο εργαζόμενος, ο συνταξιούχος, ο νέος, ο φοιτητής, εξαιτίας της ανικανότητας, της ανεπάρκειας και της αδιαφορίας της σημερινής κυβέρνησης.