Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019

Ποιός επαναφέρει τις γελοιότητες περί "αντισημιτισμού" του Μάκη Βορίδη;

Ο Μάκης Βορίδης, δεν υπήρξε ποτέ αντισημίτης -το αντίθετο μάλιστα!-, δεν εκμεταλλεύτηκε ποτέ -παρά το γεγονός ότι πάντα ήταν δεινός ρήτορας- τα συνομωσιολογικά σενάρια, ότι....
"οι Εβραίοι φταίνε για όλα", που αρέσουν σε πολύ κόσμο, ο οποίος δεν μπορεί να ερμηνεύσει τις παγκόσμιες ανακατάξεις.

Τον αδικούν κατάφωρα λοιπόν διάφοροι καλοθελητές με ψέμματα και ανοησίες.

Ο ίδιος απάντησε με σαφήνεια, αλλά αδιάψευστος μάρτυρας είναι μια συνέντευξή του, σε ανύποπτο χρόνο, στις 29 Φεβρουαρίου του 2004, όταν ήταν πρόεδρος του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ.

1. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΖΑΝ ΚΟΕΝ
https://cohen.gr/new/articles/greece-cyprus-israel-relations/2187-2012-03-16-14-01-43

Από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κύριο Μάκη Βορίδη λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή του αναφερόμενος στο άρθρο του Σάμπι Μιωνή
Το Ισραήλ πρέπει να παλέψει για να κρατήσει τους νέο-Ναζί εκτός Ελληνικής κυβέρνησης 16.3.2012 Αγαπητέ Ζαν, Με έκπληξη διάβασα στην ιστοσελίδα σου το κείμενο που αναδημοσίευσες απο την HAARETZ, συντάκτης του οποίου είναι ο κ. Sabby Mionis. Έμεινα άναυδος απο τα ψεύδη που..
περιέχονται σε αυτο: ότι δήθεν υπήρξα ηγετική φυσιογνωμία της “Χρυσής Αυγής” ενώ είναι γνωστό και στους πλέον ασχέτους ότι δεν είχα οποιαδήποτε σχέση με την συγκεκριμένη οργάνωση, ότι δήθεν είμαι αρνητής του ολοκαυτώματος ενώ έχω δημόσια δράση σχεδόν τριάντα ετών και δεν υφίσταται η παραμικρή σχετική δήλωση μου, ενώ εξιστορεί και διάφορες απίθανες και φανταστικές ιστορίες από το σχολείο αν και εγώ δεν τον θυμάμαι (έμαθα όμως ότι ήταν τέσσερα ή πέντε χρόνια μικρότερός μου).
Δέν ξέρω τον άνθρωπο, δεν ξέρω γιατι γράφει τα ψεύδη αυτά, δεν ξέρω τι σκοπό εξυπηρετεί. Όντας στον δημόσιο βίο πολλά χρόνια έχω δεχτεί πολλές επιθέσεις, πολλές ύβρεις, πολλές συκοφαντίες. Δεν παραπονιέμαι, δυστυχώς είναι μέρος της δραστηριότητας αυτής. Ουδέποτε κατέφυγα στα Δικαστήρια για να προστατευθώ. Απαντώ πάντα με την στάση μου και την δράση μου. Αυτήν σε παρακαλώ και εσένα να αξιολογήσεις νηφάλια και αντικειμενικά. Θεωρώ περιττό να διευκρινήσω οτι ουδέποτε υπήρξα αντισημίτης ή αρνητής του ολοκαυτώματος και θα ήλπιζα να μην χρεώνομαι κάθε τι που κάποιοι με τους οποίους συνυπήρξα πολιτικά στο παρελθόν έχουν πει. Ως γνωστόν, στα κόμματα όλοι δεν συμφωνούμε σε όλα.
Με εκτίμηση, Μάκης Βορίδης,
Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Σημείωση Ζαν Κοέν: Το κύριο Βορίδη τον πρωτογνώρισα πριν περίπου 7 χρόνια όταν το Ισραήλ δεν ήταν της μόδας. Στη σύντομη συζήτησα που είχαμε τον ρώτησα τι έχει εναντίον του Ισραήλ και των Εβραίων και μεταφέρω την απάντηση του όπως μου την είπε: "Όχι μόνο δεν έχω τίποτα με το Ισραήλ αλλά μακάρι η χώρα μου να ήταν Ισραήλ , με τέτοια ανάπτυξη επιστημονική οικονομική και διπλωματική επιρροή. Όσο για το αν είμαι αντισημίτης βρείτε μου μία τέτοια δήλωση. Στο κολέγιο ήμουν πρόεδρος μιας μαθητικής οργάνωσης και ο αντιπρόεδρος ήταν Εβραίος» - και ανέφερε το όνομα του γιου ενός γνωστού Εβραίου επιχειρηματία-πως λοιπόν είμαι αντισημίτης;"
Τα αναφέρω αυτά για λόγους καθαρά δημοσιογραφικής δεοντολογίας και για την αλήθεια της ιστορίας.

2. Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ METOPO.GR ΣΤΙΣ 29-2-2004
https://web.archive.org/web/20140818183818/http://www.metopo.gr/article.php?id=691


Ο πολιτικός σας λόγος δεν θίγει το ζήτημα του σιωνισμού.
Καλό είναι πριν διαπραγματευτούμε οποιοδήποτε ζήτημα να το ορίζουμε. Ο σιωνισμός τι είναι σε τελική ανάλυση; Ο εβραϊκός εθνικισμός. Οι σιωνιστές τι έπραξαν; Την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ. Εάν αυτό το οποίο καταγγέλλεται μέσω της λέξης σιωνισμός είναι η επέμβαση του Ισραήλ στα εσωτερικά των άλλων κρατών ή η γενικότερη επιρροή του Ισραήλ στην παγκόσμια πολιτική λόγω της επίδρασης στην πολιτική των ΗΠΑ, εγώ θα έλεγα ότι συμφωνώ. Έχουμε όμως ένα πρόβλημα που θα ήταν το ίδιο αν η επιρροή αυτή είχε οποιαδήποτε άλλη εθνική προέλευση. Αν αυτή η επιρροή ήταν Ιαπωνική, Γερμανική, Γαλλική κ.α. η αντίδρασή μου θα ήταν ίδια. Δεν φορτίζομαι ανάλογα με την εθνική προέλευση του οποιουδήποτε φορέα πίεσης.
Δεν συμφωνείτε δηλαδή με την «συνήθη εθνικιστική οπτική» που θέλει τον εβραϊσμό - από καταβολής κόσμου - να συνωμοτεί εναντίον του Ελληνισμού;
Κοιτάξτε, εγώ αυτές τις συνωμοσιολογίες δεν τις πολυκαταλαβαίνω, ούτε ασχολούμαι. Σε τελευταία ανάλυση, ειδικά υπό συνθήκες κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, κανείς δεν βρίσκεται στο παραβάν του εκλογικού τμήματος μαζί με τον ψηφοφόρο. Τόσα χρόνια ψηφίζω και δεν είδα κανέναν ραβίνο δίπλα μου στην κάλπη να με ελέγξει για το τι θα στηρίξω με την ψήφο μου. Οι Έλληνες τόσα χρόνια θα μπορούσαν να έχουν δώσει τις δικές τους απαντήσεις στα προβλήματά τους, όπως - εν πολλοίς - το πράττουν οι Γάλλοι, οι Ελβετοί, οι Νορβηγοί, όπως το έπραξαν οι Αυστριακοί και όπως το πράττουν όλοι οι αγωνιζόμενοι λαοί.
Αντί για αυτό, βρήκαν καταφύγιο και εύκολες λύσεις στις συνωμοσιολογίες που απαλλάσσουν, όποιον τις λέει, από τις προσωπικές του ευθύνες. Η στιγμή της ψήφου είναι η στιγμή της προσωπικής ευθύνης. Εδώ στην Ελλάδα, από την μια μεριά μας αρέσει να τα ρίχνουμε στις αόρατες δυνάμεις - σιωνισμός - ή στην παντοκρατορία των ΗΠΑ, αλλά στην τελευταία ανάλυση πάμε και ψηφίζουμε σε ποσοστό 90% τους βασικούς εκπροσώπους του διεθνισμού, της Παγκοσμιοποίησης και της Νέας Τάξης. Εκεί ποιος μας φταίει;