Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Η μοναδική ιδιωτικοποίηση που η κυβέρνηση υπόσχεται ότι ΔΕΝ θα κάνει και ΔΕΝ θα την κάνει !

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΑΡΙΝΑΣ ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ...
ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

«Η κατάσταση στην οποία βρίσκονται σήμερα οι αστικές συγκοινωνίες «κληρονομήθηκε» από τις προηγούμενες κυβερνήσεις - Οι αστικές συγκοινωνίες θα εξυγιανθούν»

Το τελευταίο διάστημα ακούγονται και γράφονται διάφορα για τις αστικές συγκοινωνίες. Δεδομένης της ανακρίβειας και της αναλήθειας πολλών εξ αυτών, είναι απαραίτητο να αποκατασταθεί η αλήθεια.

Σε ότι αφορά λοιπόν την κακή οικονομική κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών, αυτή κληρονομήθηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, όπως το ίδιο συνέβη και με την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα λεωφορεία, οι στάσεις και οι υποδομές γενικότερα.

Αλώστε οι πολίτες βιώνουν εδώ και χρόνια την χειροτέρευση των αστικών συγκοινωνιών μέσα από την καθημερινότητά τους. Κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται η σημερινή κυβέρνηση του τελευταίου 1,5 χρόνου.

Το αφήγημα ορισμένων ΜΜΕ σύμφωνα με το οποίο συντελείται σκόπιμη απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών με απώτερο σκοπό την πώλησή τους, εκ των πραγμάτων δεν βρίσκει κανένα έρεισμα στην λογική. Οι αστικές συγκοινωνίες όχι μόνο δεν πρόκειται να πωληθούν, αλλά με την υπαγωγή τους στην ΕΔΗΣ θα εξυγιανθούν.

Είναι δικαίωμα καθενός να ασκεί κριτική για την κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών, όπως είναι δικαίωμα των εργαζομένων να αγωνιούν και να απεργούν διεκδικώντας την πραγμάτωση δικαίων αιτημάτων. Κανείς όμως δεν έχει το δικαίωμα να ασκεί κακόβουλη κριτική και να παραπληροφορεί ως άλλη Κασσάνδρα, προεξοφλώντας φανταστικές καταστροφές.

................
Σχόλιο makpress:
Πράγματι, οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας δεν θα ιδιωτικοποιηθούν απ΄αυτή την κυβέρνηση, που θα ιδιωτικοποιήσει τα πάντα, επειδή κανένας ιδιώτης δεν ενδιαφέρεται για αστικές συγκοινωνίες, αφού σε όλο τον κόσμο είναι εξαιρετικά ελλειμματικές, ενώ ειδικά στην Ελλάδα, με την ανομία, την αναρχία και τους μπαχαλάκηδες, κανείς δεν θα επένδυε σε τέτοια δουλειά. Δεν θα ιδιωτικοποιηθούν λοιπόν, όχι από "ιδεολογία" κι άλλες μπαρούφες, αλλά γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται να βάλει μπελά στο κεφάλι του και να του καίνε κάθε μέρα τα λεωφορεία.