Τα πιέζουν άγρια τα παιδάκια, που τους δίνουν 200 ευρώ το μήνα για να ανεβάζουν 20 θέματα τη μέρα στα sites τους και στο facebook, για να παίζει η απαραίτητη "διάδοση", ώστε να...
παρουσιάζει υψηλή επισκεψιμότητα ο ιστότοπος, οπότε ψάχνουν καινούριους τρόπους εξαπάτησης.
Αφού κούρασε πια το κόλπο με τα συνεχή "ΣΟΚ" και πέφτει άγριο κράξιμο, βρήκαν καινούριο κόλπο.
Διαβάζουν σε τοπικά sites ή σε κάποιο προφιλ στο facebook ή μαθαίνουν από την αστυνομία, τους γνωστούς τους κ.λ.π. ότι πέθανε κάποιος απλός άνθρωπος σε κάποιο χωριό της Ελλάδας. Ας πούμε ο "Δημήτρης Τσαπάρας". Ένας άνθρωπος, που τον ήξεραν μόνο οι δικοί του. Ένας από τους χιλιάδες που πεθαίνουν κάθε μέρα, φυσιολογικά ή όχι. Αλλά, δεν είναι "επώνυμοι".
Οπότε, οι πιτσιρικάδες βάζουν τον τίτλο δόλωμα "πέθανε ο Δημήτρης Τσαπάρας" (ή οποιοδήποτε άλλο όνομα). Στη συνέχεια, επειδή κάτι πρέπει να γράψουν, γράφουν τα κλισέ για "συγκλονισμένη κοινωνία του χωριού τάδε...." κ.λ.π. Οπότε, το θέμα είναι αληθινό, η είδηση είναι πραγματική, αλλά απολύτως ασήμαντη για το ευρύ κοινό.
Όμως, η περιέργεια του κοινού, το οδηγεί να κάνει κλικ στον τίτλο, για να μάθει ποιός ήταν αυτός ο Τσαπάρας. Από την ανάγνωση δεν γίνεται σοφότερος, αλλά το κλικ το έδωσε.
Αν ο τίτλος λέει "πέθανε ταξιτζής στην Καλαμπάκα", θα πάρει 100 κλικς.
Αν λέει "πέθανε ο Μήτσος Ταριφόπουλος", θα πάρει 100.000 κλικς, επειδή όποιος δει τον τίτλο, θα "τσιγκλιστεί" να μάθει ποιός ήταν ο Ταριφόπουλος, που ο θάνατός του έγινε είδηση.
Το κόλπο αποδίδει πάρα πολύ, μα πάρα πολύ και η είδηση "πέθανε ο ....", σκαρφαλώνει τάχιστα στο Ν.1 των ειδήσεων ! Εδώ και ένα μήνα περίπου, η Ν.1 είδηση σε αναγνωσιμότητα, με βάση τους πιο μεγάλους aggregators του ελληνικού διαδικτύου, αφορά θάνατο κάποιου άγνωστου στο ευρύ κοινό προσώπου !
ήθελε άραγε ο Σταύρος Κασσωτάκης να γίνει είδηση ο θάνατός του; |
Οπότε και δεν είναι μούφα, άρα γλιτώνουν το κράξιμο από ΄μας και τσιμπάνε χιλιάδες εύκολα κλικς!
Άρα, όταν πεθάνετε, να είστε σίγουροι ότι θα το μάθει όλη η Ελλάδα. Για τα κλικς φυσικά...