Με τον Σάββα Παναγιωτίδη, διευθύνοντα σύμβουλο και τα υπόλοιπα στελέχη του ΟΑΣΘ συναντήθηκε ο υποψήφιος βουλευτής Α Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Κούβελας.
Κατά την διάρκεια της επίσκεψης,....
στο επίκεντρο της συζήτησης, τέθηκαν τα προβλήματα του οργανισμού και η σημερινή κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες του ταλαιπωρούν όχι μόνο εργαζομένους αλλά και τους πολίτες.
Με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ κ. Σάββα Παναγιωτίδη και τα υπόλοιπα στελέχη ήμασταν ξεκάθαροι:
Ο ΟΑΣΘ από πρόβλημα πρέπει να γίνει λύση! Οι αστικές συγκοινωνίες στον 21ο αιώνα στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας πρέπει τουλάχιστον: Να εξυπηρετούν στην ώρα τους και να είναι σύγχρονες όπως σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες!
Σχόλιο makpress:
Εντάξει Δημήτρη, αυτά είναι πολιτικάντικα ευχολόγια. Τι ακριβώς προτείνεις; Να αγοράσει λεωφορεία ο ΟΑΣΘ, Ναι ή Όχι; Αν ΝΑΙ, με ποιά χρήματα; Αν "θα βρούμε", γιατί δεν εύρισκαν οι προηγούμενοι; Μαζόχες ήταν ή μήπως δεν υπάρχουν; Να τηρηθεί η ευρωπαϊκή νομοθεσία περί ανάθεσης δημόσιας σύμβασης με διαγωνισμό στον ΟΑΣΘ ή να συνεχίσουμε ελληνικές πατέντες; Οι υπάλληλοί του που ήταν φανατικοί υπέρμαχοι της κρατικοποίησης, σε τι είδους επιχείρηση πρέπει να δουλεύουν; Σε δημόσια όπως τον έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ; Σε ιδιωτική;
Με τον Σάββα που συναντήθηκες και βγήκες αυτή την ωραία φωτογραφία, τι πρέπει να γίνει; Εσείς οι νεοδημοκράτες δεν λέτε ότι "ο Παππάς και ο Παναγιωτίδης κατέστρεψαν τη συγκοινωνία με την ανικανότητά τους;" , Τελικά είναι ικανός ο Παναγιωτίδης, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ; Μήπως να παραμείνει κιόλας; Κάτι συγκεκριμένο, πέραν του "λέω κοινοτυπίες, που δεν δημιουργούν καμιά αντίδραση, δεν χαλιέμαι με κανέναν, τα έχω με όλους καλά και περιμένω οι άλλοι να βγάζουν το φίδι απ΄την τρύπα κι εγώ να εμφανίζομαι μόνο στο φαγητό", έχεις; Τι ακριβώς δηλαδή πρέπει να γίνει; Κάτι συγκεκριμένο μπορείτε να αρθρώσετε;
Υ.Γ. Στις ευρωπαϊκές χώρες που "οι πολίτες εξυπηρετούνται στην ώρα τους", το εισιτήριο κάνει 2,4 - 15 ευρώ. Επίσης, πουθενά δεν υπάρχει η πατέντα "οι άνεργοι δεν πληρώνουν", για να μαζευτούν ψηφαλάκια. Τολμάτε να πείτε το ΑΠΟΛΥΤΩΣ αυτονόητο για κάθε σοβαρή χώρα: "φίλε επιβάτη, άσε τις πονηριές, οι συγκοινωνίες έχουν κόστος και πρέπει να πληρώνεις κιόλας, για να είναι καλές. Αν δεν πληρώνεις, θα πέφτει το επίπεδο. Τι με κοιτάς; Για πόσο ακόμη θα αγαπάς τους παραμυθάδες, που σου χαϊδεύουν τα αυτιά, σου χαρίζουν λεφτά, αλλά έτσι οι συγκοινωνίες κατήντησαν χειρότερες από του Πακιστάν"; Κάτι συγκεκριμένο μπορείτε να αρθρώσετε;
Κατά την διάρκεια της επίσκεψης,....
στο επίκεντρο της συζήτησης, τέθηκαν τα προβλήματα του οργανισμού και η σημερινή κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες του ταλαιπωρούν όχι μόνο εργαζομένους αλλά και τους πολίτες.
Με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ κ. Σάββα Παναγιωτίδη και τα υπόλοιπα στελέχη ήμασταν ξεκάθαροι:
Ο ΟΑΣΘ από πρόβλημα πρέπει να γίνει λύση! Οι αστικές συγκοινωνίες στον 21ο αιώνα στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας πρέπει τουλάχιστον: Να εξυπηρετούν στην ώρα τους και να είναι σύγχρονες όπως σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες!
Σχόλιο makpress:
Εντάξει Δημήτρη, αυτά είναι πολιτικάντικα ευχολόγια. Τι ακριβώς προτείνεις; Να αγοράσει λεωφορεία ο ΟΑΣΘ, Ναι ή Όχι; Αν ΝΑΙ, με ποιά χρήματα; Αν "θα βρούμε", γιατί δεν εύρισκαν οι προηγούμενοι; Μαζόχες ήταν ή μήπως δεν υπάρχουν; Να τηρηθεί η ευρωπαϊκή νομοθεσία περί ανάθεσης δημόσιας σύμβασης με διαγωνισμό στον ΟΑΣΘ ή να συνεχίσουμε ελληνικές πατέντες; Οι υπάλληλοί του που ήταν φανατικοί υπέρμαχοι της κρατικοποίησης, σε τι είδους επιχείρηση πρέπει να δουλεύουν; Σε δημόσια όπως τον έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ; Σε ιδιωτική;
Με τον Σάββα που συναντήθηκες και βγήκες αυτή την ωραία φωτογραφία, τι πρέπει να γίνει; Εσείς οι νεοδημοκράτες δεν λέτε ότι "ο Παππάς και ο Παναγιωτίδης κατέστρεψαν τη συγκοινωνία με την ανικανότητά τους;" , Τελικά είναι ικανός ο Παναγιωτίδης, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ; Μήπως να παραμείνει κιόλας; Κάτι συγκεκριμένο, πέραν του "λέω κοινοτυπίες, που δεν δημιουργούν καμιά αντίδραση, δεν χαλιέμαι με κανέναν, τα έχω με όλους καλά και περιμένω οι άλλοι να βγάζουν το φίδι απ΄την τρύπα κι εγώ να εμφανίζομαι μόνο στο φαγητό", έχεις; Τι ακριβώς δηλαδή πρέπει να γίνει; Κάτι συγκεκριμένο μπορείτε να αρθρώσετε;
Υ.Γ. Στις ευρωπαϊκές χώρες που "οι πολίτες εξυπηρετούνται στην ώρα τους", το εισιτήριο κάνει 2,4 - 15 ευρώ. Επίσης, πουθενά δεν υπάρχει η πατέντα "οι άνεργοι δεν πληρώνουν", για να μαζευτούν ψηφαλάκια. Τολμάτε να πείτε το ΑΠΟΛΥΤΩΣ αυτονόητο για κάθε σοβαρή χώρα: "φίλε επιβάτη, άσε τις πονηριές, οι συγκοινωνίες έχουν κόστος και πρέπει να πληρώνεις κιόλας, για να είναι καλές. Αν δεν πληρώνεις, θα πέφτει το επίπεδο. Τι με κοιτάς; Για πόσο ακόμη θα αγαπάς τους παραμυθάδες, που σου χαϊδεύουν τα αυτιά, σου χαρίζουν λεφτά, αλλά έτσι οι συγκοινωνίες κατήντησαν χειρότερες από του Πακιστάν"; Κάτι συγκεκριμένο μπορείτε να αρθρώσετε;