"Πιθανότατα η Εξερτζόγλου δεν είναι αρκετά καλή για να διαχειριστεί με επάρκεια τα σχέδια νόμου και τα εκατομμύρια ευρώ. Η δουλειά στο υπουργείο όμως....
είναι αρκετά καλή γι’ αυτήν; Νιώθει στ’ αλήθεια πως γεννήθηκε για να κάνει κάτι τέτοιο; Αυτό τη γεμίζει;
Τελικά είμαστε αφόρητα προβλέψιμοι: Στην Ελλάδα μας ακόμα κι οι επαναστάτες καλλιτέχνες, ακόμα κι οι εναλλακτικοί μποέμ παρατάνε τα πάντα για μια θεσούλα στο Δημόσιο.
(Πόσο μάλλον για μια θεσάρα…)",
διάβασα κάπου σήμερα για την περίπτωση της παντελώς άγνωστης μέχρι χθες θεατρίνας, που στα 33 της το σύστημα Τσίπρα την έκανε Γενική Γραμματέα Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων.
Γράφτηκαν πολλά και θα γραφτούν ακόμη, πολλοί την ειρωνεύονται, αλλά θα μου επιτρέψετε να πω ότι το σημαντικότερο όλων σε αυτή την υπόθεση, είναι ότι η "ανέμελη κουλτουριάρα" δέχθηκε να αναλάβει τέτοια συμβατική γραφειοκρατική δουλειά.
Αυτός ο τύπος τα λέει όλα
είναι αρκετά καλή γι’ αυτήν; Νιώθει στ’ αλήθεια πως γεννήθηκε για να κάνει κάτι τέτοιο; Αυτό τη γεμίζει;
Τελικά είμαστε αφόρητα προβλέψιμοι: Στην Ελλάδα μας ακόμα κι οι επαναστάτες καλλιτέχνες, ακόμα κι οι εναλλακτικοί μποέμ παρατάνε τα πάντα για μια θεσούλα στο Δημόσιο.
(Πόσο μάλλον για μια θεσάρα…)",
διάβασα κάπου σήμερα για την περίπτωση της παντελώς άγνωστης μέχρι χθες θεατρίνας, που στα 33 της το σύστημα Τσίπρα την έκανε Γενική Γραμματέα Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων.
Γράφτηκαν πολλά και θα γραφτούν ακόμη, πολλοί την ειρωνεύονται, αλλά θα μου επιτρέψετε να πω ότι το σημαντικότερο όλων σε αυτή την υπόθεση, είναι ότι η "ανέμελη κουλτουριάρα" δέχθηκε να αναλάβει τέτοια συμβατική γραφειοκρατική δουλειά.
Αυτός ο τύπος τα λέει όλα
Κάνεις διατριβή «τα βαμπίρ στον κινηματογράφο και η ένταξή τους στην ποπ κουλτούρα» και καταλήγεις να γίνεις γραμματέας που διεκπεραιώνει λογιστικά φύλλα & σχέδια νόμου?? Σε καφκική απόγνωση θα ζει η κοπέλα— romos filiras (@romosfiliras1) 15 Νοεμβρίου 2018