Την τελική απόφαση της κυβέρνησης να επιστρέψουν περιαστικές γραμμές του νομού Θεσσαλονίκης, που...
παραχωρήθηκαν το 2003 στον ΟΑΣΘ, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα στον Οργανισμό, που είναι αστικός κι όχι υπεραστικός, ανακοίνωσε ο Υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σε ημερίδα που διοργάνωσε το πολύ καλό voria.gr.Όπως είπε ο Υπουργός, ο σχεδιασμός ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες. Οι επιβάτες δεν θα νοιώσουν καμιά διαφορά, καθώς η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι η ίδια, η τιμή του εισιτηρίου θα είναι η ίδια (αστικό εισιτήριο), απλώς θα μπουν υπεραστικά λεωφορεία με ανέσεις, αντί των ακατάλληλων για μεγάλες αποστάσεις λεωφορείων του ΟΑΣΘ. Θα εξοικονομηθούν 18 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, όπως είπε ο κ.Σπίρτζης τα οποία θα ενισχύσουν τον κορμό των συγκοινωνιών μέσα στην Θεσσαλονίκη και 60 περίπου οδηγοί του ΟΑΣΘ, οι οποίοι θα εκτελούν πλέον δρομολόγια κορμού.
350 νέα λεωφορεία
O κ. Σπίρτζης εξήγγειλε επίσης την προμήθεια 350 λεωφορείων, από τα οποία τα 100 θα είναι ηλεκτρικά, 100 με φυσικό αέριο και 50 αντιρρυπαντικά, μέχρι τον Μάιο του 2019, κάτι που είναι φυσικά εξαιρετικά απίθανο.
Πρόσληψη 250 οδηγών στον ΟΑΣΘ
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, ανακοίνωσε στην ίδια ημερίδα, ότι μέσα στον Δεκέμβριο θα προχωρήσει η προκήρυξη μέσω ΑΣΕΠ, για την πρόσληψη 250 οδηγών στον ΟΑΣΘ.