Κρατικός ΟΑΣΘ, Γραμμή 88
Περισσότερα λεωφορεία χαλούν απ΄όσα κυκλοφορούν.
Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018, 13.05
Το λεωφορείο της γραμμής 88 ξεκινά το ...
συνηθισμένο του δρομολόγιο.
Εννέα στάσεις μετά, φθάνοντας στη διασταύρωση για Τρίλοφο, το γνωστό σημείο ΜΗΔΕΝ, μένει. Σταματά να λειτουργεί.
Ο οδηγός, για να εξυπηρετήσει τους περί τους 20 επιβάτες επικοινωνεί με το κέντρο και ζητά όχημα για αντικατάσταση.
Του απαντούν ότι δεν υπάρχει όχημα και του συνιστούν να περιμένει το επόμενο που θα ξεκινήσει από τον Ανατολικό τερματικό σταθμό ΙΚΕΑ στις 14.15.
Επί μία ώρα ,οι επιβάτες μες στην ερημιά, σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας,σαν την καλαμιά στον κάμπο.
Όσοι μπόρεσαν πήγαν στον προορισμό τους με τη συνδρομή φίλων και συγγενών.
ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΑΣΘ
Τον πληρώνουμε όλοι.
Λεωφορεία δεν έχουμε.
Τέτοιο χάλι ούτε στην υποσαχάρια Αφρική.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Περισσότερα λεωφορεία χαλούν απ΄όσα κυκλοφορούν.
Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018, 13.05
Το λεωφορείο της γραμμής 88 ξεκινά το ...
συνηθισμένο του δρομολόγιο.
Εννέα στάσεις μετά, φθάνοντας στη διασταύρωση για Τρίλοφο, το γνωστό σημείο ΜΗΔΕΝ, μένει. Σταματά να λειτουργεί.
Ο οδηγός, για να εξυπηρετήσει τους περί τους 20 επιβάτες επικοινωνεί με το κέντρο και ζητά όχημα για αντικατάσταση.
Του απαντούν ότι δεν υπάρχει όχημα και του συνιστούν να περιμένει το επόμενο που θα ξεκινήσει από τον Ανατολικό τερματικό σταθμό ΙΚΕΑ στις 14.15.
Επί μία ώρα ,οι επιβάτες μες στην ερημιά, σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας,σαν την καλαμιά στον κάμπο.
Όσοι μπόρεσαν πήγαν στον προορισμό τους με τη συνδρομή φίλων και συγγενών.
ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΑΣΘ
Τον πληρώνουμε όλοι.
Λεωφορεία δεν έχουμε.
Τέτοιο χάλι ούτε στην υποσαχάρια Αφρική.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ