"Αλλαξαν τα πράγματα. Αφού ζήτησαν τα αφεντικά να "δεθούμε" με το υγροποιημένο αέριό τους και να μας στοιχίζει τα δεκαπλάσια, να μη στηρίξουμε την πολεμική τους βιομηχανία;"
Ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε από την Κοζάνη αύξηση της παραγωγής ενέργειας από λιγνίτη «αυξάνοντας κατά 50% την εξόρυξή του για την επόμενη διετία, ώστε... να μειώσουμε βραχυπρόθεσμα την εξάρτησή μας από το φυσικό αέριο». Επίσης, «εκτίμησε» πως η νέα υπερσύγχρονη λιγνιτική μονάδα Πτολεμαΐδα 5 θα λειτουργήσει ως έχει μέχρι το 2028 και «αν χρειάζεται», θα παραμείνουν σε λειτουργία κάποιες από τις πιο σύγχρονες παλιές μονάδες της ΔΕΗ, όπως Μελίτη, Άγιος Δημήτριος 5...
Στις 7/4/2022, αυτά. Πριν 4 μόλις χρόνια. https://www.avgi.gr/oikonomia/412146_kybistisi-me-ayximeno-kai-fthinotero-ligniti


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου