Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω

"Αλλαξαν τα πράγματα. Αφού ζήτησαν τα αφεντικά να "δεθούμε" με το υγροποιημένο αέριό τους και να μας στοιχίζει τα δεκαπλάσια, να μη στηρίξουμε την πολεμική τους βιομηχανία;"


Ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε από την Κοζάνη αύξηση της παραγωγής ενέργειας από λιγνίτη «αυξάνοντας κατά 50% την εξόρυξή του για την επόμενη διετία, ώστε... να μειώσουμε βραχυπρόθεσμα την εξάρτησή μας από το φυσικό αέριο». Επίσης, «εκτίμησε» πως η νέα υπερσύγχρονη λιγνιτική μονάδα Πτολεμαΐδα 5 θα λειτουργήσει ως έχει μέχρι το 2028 και «αν χρειάζεται», θα παραμείνουν σε λειτουργία κάποιες από τις πιο σύγχρονες παλιές μονάδες της ΔΕΗ, όπως Μελίτη, Άγιος Δημήτριος 5...


Στις 7/4/2022, αυτά. Πριν 4 μόλις χρόνια. https://www.avgi.gr/oikonomia/412146_kybistisi-me-ayximeno-kai-fthinotero-ligniti



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου