Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

Στο 100% (από 55%) η εξυπηρέτηση των γραμμών του ΟΑΣΘ που περνούν στα ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τα ΚΤΕΛ με 120 λεωφορεία, μπαίνουν στο συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ, αρχίζοντας σταδιακά, από τις 20 Ιανουαρίου και μετά να καλύπτουν περιαστικές γραμμές στο νομό με δέσμευση, ως τα μέσα Φεβρουαρίου το πολύ, να....
εκτελούν στο 100% το έργο σε 25 λεωφορειακές γραμμές.
Τα ΚΤΕΛ, θα πραγματοποιούν όλα τα δρομολόγια που προβλέπεται κανονικά να γίνονται, κι’ όχι στο 55% όπως σήμερα τα μισοκαλύπτει ο ΟΑΣΘ. Θα εκτελούν τα δρομολόγια με το ίδιο κόμιστρο, 1 ευρώ το εισιτήριο και, με πολύ καλύτερα λεωφορεία, τόνισε στην εκπομπή LEADER του GRTimes.gr o πρόεδρος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. κ. Στέφανος Τσόλης.



Με την ανάληψη του έργου αυτού από τα ΚΤΕΛ, ο ΟΑΣΘ θα μπορέσει να δρομολογήσει εντός πολεοδομικού συγκροτήματος 60-70 λεωφορεία που σήμερα, κινούνται σε γραμμές περιαστικές, δίνοντας μία σημαντική ανάσα στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Παραμονές της υπογραφής της σύμβασης μεταξύ ΟΣΕΘ, ΚΤΕΛ και ΟΑΣΘ, για την εκχώρηση αυτών των 25 γραμμών για 2+1 έτη, ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και επικεφαλής της κοινοπραξίας των τεσσάρων ΚΤΕΛ που αναλαμβάνει το έργο, απάντησε σε όσους ασκούν κριτική για την εκχώρηση του 1/3 των γραμμών του κρατικού ΟΑΣΘ σε ιδιώτες. Τα ΚΤΕΛ, όπως υπογράμμισε, έχουν ήδη δώσει πολύ καλό δείγμα γραφής, στις έξι περιαστικές γραμμές του ΟΑΣΘ που ξεκίνησαν και εξυπηρετούν από το Μάϊο του 2019.

Ας αναρωτηθούν, είπε, όσοι ασκούν κριτική, γιατί τα ΚΤΕΛ με αποζημίωση 1,43 ευρώ στο οχηματοχιλιόμετρο, κάνουν το έργο για το οποίο ο ΟΑΣΘ θέλει 4 ευρώ ανά οχηματοχιλιόμετρο. Τα ΚΤΕΛ, με αυτά τα 1,43 ευρώ, θα καλύψουν τα λειτουργικά έξοδα των γραμμών, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους μισθοδοσίας επιπλέον 300 οδηγών και, θα πληρώνουν και το leasing των 120 λεωφορείων ξεπληρώνοντας την προμήθειά τους στο τέλος της τριετίας.

Ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης υποστηρίζει πως δεν υπάρχει λογική, μία εταιρεία αστικών συγκοινωνιών να κάνει δρομολόγια στο νομό σε αποστάσεις ως και 70 χιλιομέτρων, προβλέποντας ότι οι γραμμές αυτές, μοιραία, θα περάσουν μέσω διαγωνισμού στα χέρια ιδιωτών.

Τέλος, τονίζει ότι το συγκοινωνιακό έργο στο νομό χρειάζεται ανασχεδιασμό, στον οποίο και πιστεύει ότι θα προχωρήσει ο ΟΣΕΘ καθώς ο νέος διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Τόσκας, γνωρίζει το αντικείμενο και τις πραγματικές ανάγκες εξυπηρέτησης των κατοίκων, τόσο της πόλης, όσο και του νομού.

https://www.grtimes.gr