Είναι απαράδεκτο να διακρίνουμε
ομοφυλόφιλα [ομόφυλα που λένε οι μορφωμένοι] και ετεροφυλόφιλα [ετερόφυλα που
λένε οι μορφωμένοι] ζευγάρια ως προς τον γάμο. Άνθρωποι είμαστε όλοι και δεν
έχει σημασία, αν ο ένας διαθέτει μέζεα
και ο άλλος αιδοίο, αφού όλοι έχουμε έναν κοινό παρονομαστή, τον πρωκτό.
Άρα, αφού νομιμοποιήσαμε το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλόφιλων, γιατί να μη νομιμοποιήσουμε και τον ...
γάμο ομοφυλόφιλων. Ο όρος γάμος προέρχεται από το ρήμα γαμέω-ώ και σε όλες τις περιπτώσεις ένας τουλάχιστον γαμεί [γράφω τουλάχιστον, διότι επί ομοφυλοφίλων, μπορεί και οι δύο]. Ποίο το πρόβλημα; Να πάψουν πλέον αυτές οι απαράδεκτες αναχρονιστικές διακρίσεις. Από την άλλη μεγάλη συζήτηση γίνεται
για την απάλειψη από το λεξιλόγιό μας και των όρων μαμά και μπαμπάς, αφού δύο λεσβίες ή δύο τοιούτοι μπορεί να έχουν ένα παιδάκι με
βάση το δικαίωμα της τεκνοθεσίας. Έχουν προταθεί οι όροι γονέας Α ή 1 και γονέας Β ή 2. Αρνούμαι να δεχθώ τους όρους αυτούς. Για έναν
πολύ απλό λόγο: δεν διευκρινίζεται ποιός ή ποιά ή ποιό θα είναι ο/η/το Α ή 1 ή Β ή 2. Τα στοιχεία Α και 1
δείχνουν μια προτεραιότητα, μια προτίμηση. Α ή 1 θα είναι ο τέως μπαμπάς ή η
τέως μαμά; Και με ποιο σκεπτικό ο ένας ή η μία θα υποβιβασθεί στο Β ή στο 2; Απαράδεκτη
διάκριση.
Κοίτα να δεις πού μπορεί να φτάσει η
όλη φιλοσοφία γύρω από το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων να συνάπτουν γάμο και να
αποκτούν παιδιά οι μεν άρρενες με παρένθετες γυναίκες οι δε θήλεις με παρένθετους
άρρενες. Δικαίωμα ανθρώπινο, όπως προβάλλεται τελευταίως. Και το δικαίωμα στην
κτηνοβασία κύριε; Η πολυγαμία; Ο γάμος ανηλίκων; Πόσο θα περιμένουν ακόμη; Είναι πιο προοδευτικοί οι μουσουλμάνοι;
Σώτος
Απορία: τώρα που ο σύζυγος του Τάιλερ θα πάει να χαβαλεδιάσει
επί 20ήμερο στον στρατό, για να εκπληρώσει υποτίθεται τη στρατιωτική θητεία του
ακουμπών άμα μερικά χιλιόευρα στο
δημόσιο ταμείο, ποιόν θα υπηρετήσει; Τη μαμά πατρίδα ή τον Γονέα 1 ή 2 πατρίδα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου