Τους λόγους για τους οποίους υπέβαλε την παραίτησή του από το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης εξήγησε ο επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα», Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στον...
Flash 99.4 και την εκπομπή «Απλά επικίνδυνοι».
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης μίλησε στον Flash 99.4 λίγο πριν υποβάλει και επισήμως την παραίτησή του, τονίζοντας πως ο ίδιος είχε διαγνώσει ότι η παρουσία του στο δημοτικό συμβούλιο δεν οδηγούσε πουθενά.
«Με την έννοια ότι δεν μου επέτρεπε να συμμετάσχω σε ένα δημιουργικό έργο, αλλά στην πραγματικότητα αυτό που ζητούσαν από μένα ήταν να φωνασκώ σαν αντιπολίτευση. Αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που λειτουργεί η απλή αναλογική και με τον τρόπο που επελέγη να λειτουργήσει και στον ίδιο το δήμο η απλή αναλογική. Θεώρησα ότι, καθώς δεν μπορώ να προσφέρω πλέον στο δήμο και δεδομένου ότι θέλω να είμαι εποικοδομητικός και δημιουργικός, ήρθε η ώρα να αποχωρήσω», εξήγησε ο κ. Ταχιάος.
Αιχμές κατά του δημάρχου Θεσσαλονίκης
Αναφερόμενος στις αιχμές που άφησε κατά του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα, στην επιστολή που έστειλε στους δημοτικούς συμβούλους, είπε ότι πρόκειται για κάτι που μοιράστηκε με τους συνεργάτες του.
«Η δικιά μου η ματιά είναι στο μέλλον και όχι στο παρελθόν», σημείωσε με νόημα.
«Δεν υπήρξε πίεση από τη ΝΔ για την παραίτηση»
Αρνήθηκε ότι υπήρξε πίεση από τη ΝΔ για να παραιτηθεί, ωστόσο έκανε λόγο για ένα αντικειμενικό πρόβλημα, ότι η ΝΔ αισθάνεται οικεία με τον κ. Ζέρβα και ο κ. Ζέρβας με την ΝΔ.
«Μην ξεχνάτε» είπε, «ότι εγώ είχα τη σημαία της ΝΔ. Δεν κατέληξε αυτή σε αποτέλεσμα, αλλά ο κ. Ζέρβας αποφάσισε ότι στο παιχνίδι θα μετείχε με τον ίδιο τρόπο. Αυτό δημιουργεί μία αντικειμενική πίεση για μένα».
«Αποφάσισα να αφοσιωθώ σε μία δημιουργική συμμετοχή σε ένα μεγάλο πρόβλημα για την πόλη που είναι ολοκλήρωση του μετρό», πρόσθεσε.
«Ολοκλήρωση Μετρό τον Απρίλιο του 2023»
Σχετικά με την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Ταχιάος επανέλαβε πως ο στόχος είναι το έργο να είναι έτοιμο τον Απρίλιο του 2023, ενώ ξεκαθάρισε πως δεν μπορεί να λειτουργήσει η βασική γραμμή χωρίς το σταθμό της Βενιζέλου και πως εάν το έργο δινόταν χωρίς το σταθμό Βενιζέλου, θα έπρεπε να διακοπεί η λειτουργία της βασικής γραμμής προκειμένου να κατασκευαστεί ο σταθμός.
Πρώτα η βασική γραμμή και μετά οι επεκτάσεις Αναφερόμενος στην επέκταση του Μετρό προς δυτικά, ο κ. Ταχιάος τόνισε ότι μέσα στο προσεχές διάστημα αναμένεται να υπογραφεί η συμφωνία -
πλαίσιο για τις πρόδρομες εργασίες της επέκτασης προς τη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη. «Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αύριο ξεκινάμε τις εργασίες στη δυτική Θεσσαλονίκη. Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας», σημείωσε.
«Έχω δεσμευτεί ότι θα παρουσιάσουμε τον οδικό χάρτη, στους δημάρχους, στην τοπική αυτοδιοίκηση της περιοχής και θα το κάνουμε. Απλώς, καθυστέρησε λόγω κορονοϊού», εξήγησε ο κ. Ταχιάος και συμπλήρωσε:
«Δεν είναι άμεσο οτιδήποτε αφορά την περιοχή αυτή. Πουθενά δεν μπορούμε να ζητήσουμε χρηματοδότηση για οποιαδήποτε επέκταση, εάν πρώτα δεν έχουμε τελειώσει ή δεν δείχνουμε ότι τελειώνουμε τη βασική γραμμή. Η συντόμευση της ολοκλήρωσης της βασικής γραμμής θα μας φέρει πιο κοντά στις επεκτάσεις».
Αυτός ήθελε να φύγει από τότε που τον έβαλαν στο μετρό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά ήθελε να το κάνει χωρίς να δείξει πως δεν του καίγεται καρφάκι για τον δήμο που ήθελε να διοικήσει,οπότε περίμενε να ψηθεί η δικαιολογία και μόλις ήρθε η ώρα την ξεφούρνισε.
Ψ!
ΑπάντησηΔιαγραφή