Ο γαστρεντερολόγος Κωνσταντίνος Χατζηκώστας, γράφει γλαφυρά, για τους μετανάστες και το Ισλάμ:
"...Όλοι οι άνθρωποι από μέσα ίδιοι είναι, αν όμως είναι τίμιοι και δουλευταράδες φτωχούληδες του Θεού, κάθε Θεού, αν δεν έχουν ιστορικό μίσους εναντίον άλλων πολιτισμών και...
Οι άνθρωποι αυτοί δεν ξεβράζονται.
Έρχονται κυριλέ έχοντας πληρώσει δύο με τρία χιλιαρικάκια ευρουλάκια, ποσό που αν είναι αξιοπρεπές (αξιοπρεπέστατο) για εμάς είναι σουρεαλιστικό γι' αυτούς.
Που τα βρήκαν;
Στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι άντρες.
Μην ακούσω για γυναίκες και μωρά.
Είναι αφόρητες μειονότητες, μικροσκοπικό κλάσμα του αριθμού τους.
Τι γυρεύουν τόσοι άντρες εδώ;
Στην πολύ πολύ μεγάλη τους πλειοψηφία είναι Αιγύπτιοι και Αφγανοί.
Τι στο καλό γυρεύουν Αιγύπτιοι, πόσο μάλλον Αφγανοί εδώ;
Εννοώ, έχετε δει στον χάρτη που είναι το Τομπρούκ και που το Αφγανιστάν;
Υπάρχουν λίγοι από το Μπαγκλαντές (στου διαβόλου την μάνα) και κάμποσοι αλλά όχι πολύ κάμποσοι Σουδανοί -αυτοί ναι, αυτοί και μόνο αυτοί είναι πρόσφυγες αν και δεν κατανοώ επαρκώς γιατί η όμηρος χώρα Αίγυπτος είναι μη επαρκώς ασφαλής αλλά είναι η Ελλάδα.
Οι "αριστεροί" φιλάνθρωποι έχουν βάρος ασήκωτο στον μπέτη γιατί θα καταλήξουν σε "αποθήκες ψυχών".
Ήταν αποθήκες ψυχών οι δομές στην Μόρια;
Προφανώς, στο μέτρο και μόνο στο μέτρο που μιλάμε για Σύρους αν και πάλι δεν κατανοώ γιατί η όμορος χώρα Τουρκία ήταν μη ασφαλής γι' αυτούς.
Ασφαλής σε ότι αφορά στην σωματική τους ακεραιότητα.
Δεν μιλάμε βέβαια για ελευθερία λόγου, πράξεων, μετακίνησης ή το δικαίωμα επιδίωξης της ευτυχίας.
Ιδού μια θεμελιώδης αντίφαση.
Οι διαμαρτυρόμενοι, αυτοί οι ανωτέρας ποιότητας και εξαιρετικής ενσυναίσθησης άνθρωποι, φρονούν πως τα προαναφερθέντα θα έπρεπε να είναι δεδομένα ή τουλάχιστον εφικτά όταν αφορούν σε οικονομικούς μετανάστες που αποβιβάζονται ετσιθελικά εδώ αλλά βρίσκουν άκρως προβληματικό και νοσηρό το επίπεδο της δημοκρατίας στην πατρίδα τους.
Με άλλα λόγια είναι ευτυχείς όταν ετεροπροσδιορίζονται μέσω άλλων λαών με τους οποίους δεν έχουν την ελάχιστη πολιτισμική σχέση και δυστυχείς όταν αυτοπροσδιορίζονται ως πολίτες αυτής της χώρας.
Θα είναι σε "αποθήκες ψυχών" εδώ οι δομές των οικονομικών μεταναστών;
Ώπα.
Οι σημερινές δομές δεν έχουν την ελάχιστη σχέση με την Μόρια ή τους τρισάθλιους καταυλισμούς της Ειδομένης.
Αν κάποιοι έχουν κρίματα στους λαιμούς τους είναι οι "αριστεροί".
Τρομάρα τους, τσίπα δεν είχαν και δεν έχουν -δεν έμαθαν τίποτε και δεν ξέχασαν τίποτε.
Πρόκειται για παράνομη είσοδο στην χώρα.
Τι θα έπρεπε να κάνουμε;
Να τους στείλουμε ψυχολόγους;
Το να τους περιορίσεις και να τους γυρίσεις πίσω (εδώ καγχάζω ειρωνικά μια που πρόκειται για ευχολόγιο) είναι το λιγότερο που επιβάλλεται να κάνεις.
Θέλεις να γίνεις οικονομικός μετανάστης;
Οικονομικός, να είναι σαφές.
Πάει καλιά του στο μέτρο που όλοι και όλες θέλουν κάτι.
Να, εγώ θέλω να πάω στην Τανζανία.
Μπορεί και να μείνω αν μου αρέσει, δεν ξέρω, θα δω.
Να έρθεις όμως με το έτσι θέλω πληρώνοντας δύο ή τρία χιλιαρικάκια;
Ούτε με σφαίρες.
Δεν είναι νόμιμο, τα σύνορα είναι ο κορμός, η ψυχή και η ουσία κάθε κράτους.
Η ιστορία είναι κάθετη σε αυτό.
Ή έχεις κράτος με σύνορα ή δεν είσαι κράτος.
Και γιατί είναι φύσει αδύνατο να έχεις δύο ή τρία χιλιαρικάκια.
Στα δανείζουν καθιστώντας σε δέσμιο μελλοντικών απαιτήσεων έχοντας ως ενέχυρο την οικογένεια σου.
Τι είδους απαιτήσεις;
Και που να ξέρω εγώ;
Εγώ είμαι γαστρεντερολόγος.
Αλλά έχω κάποιες ιδέες.
Ευχαριστώ όμως.
Δεν θα πάρω.
Και όποιος ή όποια με πει ξενοφοβικό ή την άλλη, την ρυπαρή λέξη από "ρατσ...." θα φάει φάπα.
Τι να κάνω;
Στις φάπες θα καταλήξω.
Είμαι καλός στα λόγια αλλά δεν πιάνουν ρε παιδιά.
Επιχειρηματολογώ σε ακτιβιστές που έχουν κερί στ' αυτιά και σοβαρότατες νευροδιαβιβαστικές διαταραχές.
Που επιμένουν πως ο διαταραγμένος είμαι εγώ.
Νόουπ.
Ούτε με σφαίρες.
Είδα σοκαρισμένος γυναίκες με μπούρκα να ψωνίζουν στο Όσλο.
Σε ένα τεράστιο τμήμα της πόλης (από το λιμάνι έως το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας) δεν είδα Νορβηγούς ούτε για δείγμα.
Μπούρκα ρε φίλε, όχι νικάμπ που αφήνει ρε γαμώτο να φαίνονται έστω τα μάτια.
Νικάμπ είδα στην Σουηδία και την Δανία -οι Δανοί είναι απαυδισμένοι, προσοχή, οι Δανοί ε;
Δεν υπάρχει Βέλγος ούτε για δείγμα στο κέντρο των Βρυξελλών.
Και ακριβολογώ και σοβαρολογώ.
Και εδώ είδα νικάμπ, δεν αναφέρω καν την πλημμύρα τσαντόρ.
Ρε φίλε, τι μου λες τώρα, για ποιο δικαίωμα στην ευτυχία μου λες;
Οι "αυτοί" κυκλοφορούν έξω κάνοντας ότι υποτίθεται πως κάνουν που ανάθεμα και αν ξέρω τι κάνουν και οι γυναίκες τους είναι κλεισμένος στο σπίτι μια που για να βγουν πρέπει να κρύψουν αστραγάλους, σώματα, μαλλιά και προφανώς λαλιά.
Τα προάστια των Παρισίων είναι ένα δράμα -και μισό ακόμη.
Στο Παρίσι υπάρχουν 92 τερατώδη οικιστικά συγκροτήματα στα οποία η αστυνομία δεν μπαίνει.
Πάρτε το τοις μετρητοίς αυτό.
Δεν μπαίνει ρε παιδί μου.
Το ίδιο και στην Μασσαλία.
Η Γερμανία πέτυχε να αποφύγει την δημιουργία των γκέτο της Γαλλίας.
Ότι και αν πιστεύετε, στάθηκε εξαιρετικά, αδιανόητα φιλόξενη.
Και να που έφτασε.
Στα σύνορα Γερμανίας-Ολλανδίας (άκου εκεί, στα σύνορα Ολλανδίας-Γερμανίας) περιπολούν δρόνοι και οι έλεγχοι των διαβατηρίων είναι υποχρεωτικοί.
Οι Ολλανδοί το κάνουν γιατί δεν θέλουν μετανάστες από την Γερμανία.
Οι Γερμανοί το κάνουν γιατί δεν θέλουν μετανάστες από την Ολλανδία.
Μπάχαλο.
Ο γιος μου, αν και ευρωπαίος πολίτης έπρεπε να παρουσιάσει πιστοποιητικό πρόσληψης για να μπορέσει να νοικιάσει σπίτι.
Και η κοπελιά του, αν και ευρωπαία πολίτης, έπρεπε να παρουσιάσει πιστοποιητικό αποδοχής από πανεπιστήμιο για να μείνει μαζί του.
Δεν φτιάξαμε ενιαία Ευρώπη για να φτάσουμε εδώ.
Νομίζω;
Οι άνθρωποι αυτοί ομαδοποιούνται και απομονώνονται αλληλεπιδρώντας ελάχιστα με τους γηγενείς.
Το πολιτισμικό-θρησκευτικό χάσμα είναι αγεφύρωτο.
Αν και όπου γεφυρώνεται ατυχώς ρέπει προς την ανομία.
Δεν είναι ρεαλιστικό το να επιδιώκεις ενσωμάτωση όταν απέτυχαν εμβληματικά οι καλοπροαίρετοι Σκανδιναβοί.
Με άλλα λόγια, όπως έλεγε και ο Αλβέρτος δεν είναι λογικό να επαναλαμβάνεις το ίδιο ακριβώς πείραμα περιμένοντας διαφορετικό αποτέλεσμα.
Στο Ρέθυμνο πλουμιστά ζωηρά κοριτσάκια παίζουν με φωνές (βασικά τσιρίδες είναι) στον πεζόδρομο της παραλίας.
Μετά την πρώτη τους έμμηνο ρύση χάνονται, από τους αστραγάλους έως την κορυφή του κεφαλιού.
Τι χρώμα να έχουν άραγε τα μαλλάκια τους;
Γιατί νεαρά κορίτσια φορούν μαύρα σεντόνια;
Κάτι παράξενοι τύποι με ανόητα T shirt μούσκεμα στον ιδρώτα βγάζουν βόλτα ένα κάτι με χιτζάμπ και κάμποσα κάτι με νιχάμπ.
Έτσι είναι ο πολιτισμός τους;
Να τον βράσω.
Ενσωματώνεσαι υιοθετώντας τα πολιτισμικά πρότυπα των ντόπιων, όχι αποδεχόμενος το μεσαιωνικό.
Στην βάση της, η θεμελιώδης διαφορά είναι εντυπωσιακά απλή.
Οι άνθρωποι αυτοί πορεύονται βάσει αρχαίων Ιερών Κειμένων και των ερμηνειών τους,
Το Ιερό Κείμενο είναι αδιαπραγμάτευτο μια που προέρχεται από τον ίδιο τον Θεό και οι ερμηνείες του γίνονται ασυζητητί αποδεκτές από εκατοντάδες εκατομμύρια άτομα.
Είναι σα να προσπαθείς να συζητήσεις με ανθρώπους που αποδέχονται ως αδιαπραγμάτευτες τις 12 εντολές.
Δεν υπάρχει μια 13η εντολή που να αναφέρει κάτι σαν: «Οποιαδήποτε από τις προηγούμενες εντολές δύναται να αναθεωρηθεί με πλειοψηφία 50% των ανθρώπων συν ενός ή μιας».
Οι Δυτικοί πορεύονται μέσω κοινωνικών συμβολαίων τα οποία ως ανθρώπινα κοινωνικά και πολιτισμικά δημιουργήματα τελούν μονίμως υπό καθεστώς αναθεώρησης.
Δεν υπάρχει τίποτε το ιερό εδώ.
Όλα, τα πάντα ρε παιδί μου μπορούν να αναθεωρηθούν εξασφαλίζοντας ή προσπαθώντας να εξασφαλίσουν την κοινωνική ευταξία, κινητικότητα και ισονομία, την εξισορρόπηση αντίρροπων δυνάμεων, την αποδόμηση παρωχημένων ή αποτυχημένων τακτικών, το πνεύμα κάθε εποχής, την επιθυμία, την βούληση, το δίκαιο όπως αυτό γίνεται αντιληπτό, τον τρόπο αυτοπροσδιορισμού και πάει λέγοντας.
Οι Έλληνες στην Αμερική δεν έγιναν λιγότερο Έλληνες όταν ενσωματώθηκαν.
Και κράτησαν μια χαρά τις παραδόσεις τους και ξεπέρασαν τα δεδομένα στερεότυπα και εμπόδια.
Γιατί;
Γιατί ήθελαν να γίνουν μέρος του τόπου που πήγαν δίχως να ξεχάσουν τις ρίζες τους.
Οι Αλβανοί στην Ελλάδα δεν έγιναν λιγότερο Αλβανοί όταν ενσωματώθηκαν.
Πέρασαν τα μύρια όσα αλλά δούλεψαν, πρόκοψαν και ουδείς σώφρων σήμερα τους αντιμετωπίζει ως ξένο σώμα.
Τα παιδιά τους μιλούν καλύτερα ελληνικά από τα δικά μας.
Γιατί;
Γιατί επίσης ήθελαν να γίνουν μέρος του τόπου που πήγαν δίχως να ξεχάσουν τις ρίζες τους.
Από την άλλη, οι Ινδοί δεν με ενοχλούν στο ελάχιστο.
Είναι προφανές πως οι γυναίκες τους επιλέγουν ελεύθερα.
Αν γουστάρουν φορούν ινδικά, αν δεν γουστάρουν δυτικά.
Οι άντρες είναι μάλλον καλόβολοι, πολύ πολύ εργατικοί και ευγενείς.
Γνωρίζω καλά τους Ινδούς μια που έχουμε αξιόλογο αριθμό επαέ.
Α, μην το ξεχάσω, δεν τους χρεώνω τις επισκέψεις στο ιατρείο και τους κάνω ειδικές τιμές στις ενδοσκοπήσεις.
Όλοι οι άνθρωποι από μέσα ίδιοι είναι, αν όμως είναι τίμιοι και δουλευταράδες φτωχούληδες του Θεού, κάθε Θεού, αν δεν έχουν ιστορικό μίσους εναντίον άλλων πολιτισμών και σεβασμού στο άλλο φύλλο, έχουν την συμπάθεια μου.
Παρεμπιπτόντως, έχω και κοσμικούς Σύρους ασθενείς, μια χαρά άνθρωποι μου φαίνονται.
Εργατικοί, τίμιοι, αξιοπρεπείς, μια χαρά συνεννοούμαι μαζί τους, παράπονο δεν έχω, αμαρτία θα ήταν και ότι ισχύει για Ινδούς ισχύει και γι' αυτούς.
Παρεκτός όταν με συγχύζουν.
Πότε με συγχύζουν;
Όταν δεν είναι κοσμικοί.
Αρνήθηκα κάμποσες φορές να εξετάσω μουσουλμάνες πάνω από τα ρούχα.
Και με τους άντρες τους στο εξεταστήριο πίσω από την πλάτη μου μια που θεωρούσαν αδιανόητο το να παλουκωθούν στην καρέκλα και να με αφήσουν μόνο να ψηλαφήσω τις γυναίκες τους.
Πείτε με παράξενο.
«Καλώς. Εγώ θα καθίσω στο γραφείο και εξετάστε την εσείς. Ακολούθως, μου λέτε τι έχει».
Κάθομαι -χωρίς πλάκα.
Πιάνει.
Κανονική τιμή επίσκεψης.
Και δυο τουλάχιστον φορές ζορίστηκα να πείσω αντρακλαράδες τέτοιου τύπου να παλουκωθούν στον χώρο αναμονής και να με αφήσουν με την γυναίκα τους στο ενδοσκοπικό και ας έχω δύο, όχι μια, δύο νοσηλεύτριες.
Τι θα γίνει ρε κουμπάρε;
Μαζί θα κάνουμε την κολονοσκόπηση;
Κανονική τιμή κολονοσκόπησης.
Δεν γίνεται ρε φίλε να γίνουν τα δύο ένα.
Θα μείνουν δύο.
Προτιμώ το ένα.
Δικαίωμα μου είναι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου