Τετάρτη 16 Ιουλίου 2025

Διακήρυξη των 91 που είναι 90!!! Ίσως και 89!!

 Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Το κείμενο των 91 προσωπικοτήτων

Η Ελλάδα χρειάζεται επειγόντως επανεκκίνηση με όραμα και σχέδιο

Οι υπογράφοντες Έλληνες πολίτες, διαπιστώνουμε τα εξής:

1. Σε περίοδο προφανών γεωπολιτικών ανατροπών, πολεμικών συγκρούσεων και αλλαγών συνόρων, η Ελλάδα αντιμετωπίζει απροκάλυπτη και άμεση αμφισβήτηση της εδαφικής της ακεραιότητας, καθώς και των κυριαρχικών δικαιωμάτων της στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο. Απειλείται η σταθερότητα της περιοχής και ο ρόλος της ως παράγοντας σταθερότητας. Η Κυπριακή Δημοκρατία, αναπόσπαστο μέρος του Ελληνισμού, συνεχίζει να βιώνει την τουρκική κατοχή στο βόρειο τμήμα της χωρίς διαφανή διέξοδο, ενώ η “λύση” της διζωνικής-δικοινοτικής συνομοσπονδίας θα νομιμοποιήσει τα αποτελέσματα της εισβολής-κατοχής και θα θέσει και το ελεύθερο τμήμα της υπό τον τουρκικό έλεγχο. Η πολιτική της υποτιθέμενης «ελληνοτουρκικής φιλίας» έχει αποδειχθεί ολέθρια για την χώρα μας και ωφέλιμη μόνον για την Τουρκία, καθώς ο διάλογος νομιμοποιεί τις παράνομες τουρκικές αξιώσεις. Το ελληνικό κράτος παραιτείται από νόμιμα δικαιώματά του και η Τουρκία απειλεί με αντίποινα. Η μαζική και ανεξέλεγκτη εισροή παράνομων μεταναστών από άλλες ηπείρους, με διαφορετικά πολιτιστικά χαρακτηριστικά, θέτει σε κίνδυνο την εθνική και κοινωνική συνοχή. Η εξαγορά υποδομών, γης και ακινήτων από αλλοδαπούς σε ακριτικές περιοχές οδηγεί σε επικίνδυνη απώλεια ελέγχου της χώρας. Η ασκούμενη τα τελευταία χρόνια εξωτερική πολιτική έχει οδηγήσει την χώρα μας σε γεωπολιτικό αδιέξοδο και σε καταρράκωση της εθνικής μας αξιοπρέπειας.

2. Εσωτερικά η Ελλάδα βιώνει μία περίοδο παρακμής χωρίς προηγούμενο:
– Δημογραφικά καταρρέει στην υπογεννητικότητα χωρίς να υπάρχει κανένα απολύτως σχέδιο για την αντιμετώπιση του υπαρξιακού αυτού ζητήματος.
– Η νεολαία μεταναστεύει μαζικά στο εξωτερικό.
– Η ύπαιθρος ερημώνει, η γεωργία, η βιοτεχνία και η βιομηχανία φθίνουν.
– Η δημόσια παιδεία και η δημόσια υγεία αποσυντίθενται.
– Η ανομία, η εγκληματικότητα και η βία έχουν εκτοξευθεί σε πρωτοφανή ύψη.
– Η ολοσχερής οικολογική καταστροφή ολόκληρων περιοχών στην Εύβοια, στην Θράκη, στην Θεσσαλία, στην Αττική, στην Χίο, οφείλεται στην έλλειψη πρόληψης και στην οικτρή διαχείριση.
– Η βεβιασμένη «πράσινη μετάβαση» εκτόξευσε το κόστος ενέργειας σε περίοδο μείωσης των διεθνών τιμών πετρελαίου, πλήττοντας τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις.
– Το κύμα ακρίβειας απαξιώνει τους μισθούς των εργαζομένων, που έχουν το ίδιο ή και χαμηλότερο καθαρό εισόδημα με το 2009 αλλά 40% χαμηλότερη αγοραστική δύναμη, λόγω πληθωρισμού.
– Τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που είναι η σπονδυλική στήλη της οικονομίας και που κράτησαν ηρωικά την χώρα όρθια στα χρόνια της κρίσης, η κυβέρνηση με την εξοντωτική φορολογία και με τις εξαντλητικές ρυθμίσεις και κανονισμούς τις έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο.

Η μη εκμετάλλευση του τεράστιου δυναμικού υδρογονανθράκων που διαθέτει η Ελληνική Αποκλειστική Ζώνη, αλλά και των κρίσιμων για την σύγχρονη τεχνολογία ορυκτών του Ελληνικού χώρου προκαλεί τεράστια απώλεια δυνητικού εθνικού προϊόντος και γεωπολιτικής ισχύος, κάτι που η κυβέρνηση αποκρύπτει.

3. Η κυβέρνηση ιδεολογικά βρίσκεται στον αντίποδα της ελληνικής κοινωνίας, έχοντας υιοθετήσει την διχαστική γραμμή της «πολυπολιτισμικότητας» (ήδη απαξιωμένου διεθνώς) κινήματος, για το οποίο η ελληνική ταυτότητα, η παράδοση, η γλώσσα, η ιστορία, η οικογένεια, ο πατριωτισμός, η θρησκεία μας, δεν ανήκουν στις προτεραιότητες και μάλιστα προκαλούν απέχθεια σε κορυφαία στελέχη της. Όσοι διαφωνούν με τις επιλογές των κυβερνώντων δέχονται απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς από τους προσκείμενους επικοινωνιακούς μηχανισμούς. Η κριτική σκέψη και η αμφισβήτηση του κυρίαρχου κυβερνητικού αφηγήματος «απαγορεύονται». Στρατιές αργυρώνητων εγκαθέτων σε διαδίκτυο και ΜΜΕ δολοφονούν χαρακτήρες με επαγγελματισμό. Υποκλοπές, προσπάθεια ελέγχου των ΜΜΕ και των ΜΚΔ, υπονομεύουν τα θεμέλια της δημόσιας ζωής. Η πολιτική της κυβέρνησης παράγει τοξικότητα και διχασμό και ευτελίζει τον δημόσιο βίο.

4. Το λεγόμενο «επιτελικό κράτος» ευτελίστηκε πολιτικά με την τραγωδία των Τεμπών και ηθικά με όσα την ακολούθησαν. Το δικαστικό σύστημα αδυνατεί να αποδώσει έγκαιρα και αδιάβλητα τις εγκληματικές ευθύνες αυτής της τραγωδίας. Η ανυπαρξία απόδοσης δικαιοσύνης ανατρέπει τα θεμέλια του κράτους Δικαίου και ακυρώνει το κοινωνικό σύμβολο επί του οποίου συγκροτείται το πολιτικό εποικοδόμημα. Η χώρα βιώνει ένα πρωτοφανές στην νεότερη ιστορία κύμα οργής, που έγινε ανάγλυφο με τις μαζικές διαδηλώσεις σε όλον τον κόσμο. Τα Τέμπη υπήρξαν ο καταλύτης για την συνειδητοποίηση της εθνικής παρακμής, που απειλεί το ίδιο το μέλλον της χώρας. Τώρα έρχεται να προστεθεί το τεράστιο κύμα σκανδάλων, που δημιουργεί γενικευμένη οργή και καταστροφή στην κοινή γνώμη. Το αίτημα της κάθαρσης και της επανεκκίνησης προβάλλει ως επιτακτικό και γενικό αίτημα.

5. Όχι μόνον η σημερινή κυβέρνηση αλλά και το πολιτικό σύστημα συνολικά αδυνατεί να δώσει πειστικές απαντήσεις στην υπαρξιακών διαστάσεων κρίση. Δεν έχει όραμα για το μέλλον, δεν παράγει πολιτικές προτάσεις. Περιορίζεται στο να διαχειρίζεται την αποσύνθεση της χώρας, μέσω προπαγάνδας, επικοινωνιακές ασκήσεις και ξύλινη γλώσσα. Αδυνατεί να εμπνεύσει και να εμψυχώσει την κοινωνία. Τα σημερινά κόμματα, μικρά μέσα και μεγάλα, είναι μέρος του προβλήματος και αντανακλούν τις παθογένειες του. Γι’ αυτό και κυριαρχεί ο «κανένας». Ζητείται ρεαλιστική και πειστική απάντηση στο αδιέξοδο.

ΤΙ ΖΗΤΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έχουν την ικανότητα να δρομολογήσουν μια νέα εποχή για την Ελλάδα.
Αυτές οι προσωπικότητες, ακόμη και εάν δεν υπήρχαν, θα έπρεπε να «εφευρεθούν». Αλλά ευτυχώς υπάρχουν και πρέπει να επιστρατευθούν. Εμείς, οι ενεργοί και αγωνιζόμενοι πολίτες που υπογράφουμε αυτό το κείμενο, τους καλούμε να ενεργοποιηθούν, να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Η συγκυρία το επιβάλλει και η κοινωνία το ζητεί και το χρειάζεται επειγόντως.

ΥΠΟΓΡΑΦEΣ

1. Aγουρίδης Δημήτριος, CEO INTUS SMARTCITIES, CANADA

2. Αλικάκος Νικόλαος, Υποστράτηγος ε.α., Πρόεδρος Συνδέσμου Εθνικής Ενότητος

3. Ανεψιού Γεώργιος, Ταξίαρχος Πολεμικής αεροπορίας ε.α., Δρ Διεθνούς Δικαίου,

4. Αργυρόπουλος Κωνσταντίνος, αξιωματικός ε.α., συγγραφέας, Βετεράνος πολέμου Κύπρου 1974

5. Αϋφαντής Γεώργιος, πρέσβυς ε.τ.

6. Βάρσος Χρόνης, φιλόλογος, ιστορικός ερευνητής, ΜΑ νεώτερης και σύγχρονης ιστορίας Πανεπιστημίου Νεάπολης Πάφου

7. Βεργή Μαργαρίτα, Μαθηματικός

8. Βερούτης Αγησίλαος, Επιχειρηματίας, Οικονομικός Αναλυτής

9. Βλασακίδης Ευστράτιος, Λέκτωρ Πληροφορικής

10. Βλασακίδης Χρήστος, Φοιτητής ΠΑΜΑΚ

11. Γαϊτάνης Μιχαήλ, Υποπτέραρχος Πολεμικής Αεροπορίας ε.α.

12. Γερογλής Παναγιώτης, Υποστράτηγος ε.α.

13. Γιαβάσογλου Κωνσταντίνος, νομικός, πρ. στέλεχος τραπέζης, πρ. κοινοτικός σύμβουλος Φιλοθέης, Πρόεδρος Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος Φιλοθέης

14. Γιακουβάκη Γλυκερία, Επιχειρηματίας

15. Γρίβας Κωνσταντίνος, Καθηγητής Γεωπολιτικής Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων

16. Δημητρόπουλος Παναγιώτης, Φαρμακοποιός

17. Άννα Δοντά, Δημοσιογράφος, Μέλος Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

18. Δουδούμης Γεώργιος, πρ. πληρ. Υπουργός Οικονομικών και Εμπορικών υποθέσεων, συγγραφέας

19. Ζαρκαλή Ιουλία, Αρχιτέκτων Μηχανικός

20. Ζηκόπουλος Ευστράτιος, cand. PhD Geopolitics,, MSc Geopolitics, NKUA

21. Ζωγράφου Αναστασία, Βιοτέχνης

22. Θεοφιλόπουλος Θεόφιλος, Οικονομολόγος

23. Θεοφιλοπούλου Βιργινία, Ψυχολόγος

24. Θωμαΐδου Χαρίκλεια, Στέλεχος ΟΣΕ

25. Καζάρα Αγγελική, Φιλόλογος

26. Καλεντερίδης Σάββας, Αξιωματικός ε.α., εκδότης, συγγραφέας

27. Καλικάκης Γεώργιος, Ταξίαρχος ε.α.

28. Καπακλής, Νικόλαος, MSc Human Ressources Management

29. Καψάσκης Πέτρος-Διονύσιος, Διδάκτωρ Πολιτιστικής Διπλωματίας

30. Καραβίδας Στέφανος, ΜSc Διεθνών Σχέσεων, υπ. Δρ ΕΚΠΑ, Επισμηναγός (Ι) ε.α.

31. Καραγιαννακίδης Νικόλαος, Δικηγόρος

32. Καραφωτιάς Παναγιώτης, Καθηγητής Διεθνών Σχέσεων.

33. Κατσαρός Παναγιώτης, Αντιπτέραρχος ε.α.

34. Κομνηνός Λάκης, Ηθοποιός

35. Κοντράρου Τζώρτζια, Δημοσιογράφος

36. Κουκούτσης Σπυρίδων, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

37. Κουρούσης Γεώργιος, Ελαιοπαραγωγός

38. Κυπριανίδης Επαμεινώνδας, Νευροχειρουργός

39. Κωνσταντάκη, Ειρήνη, αγρότισσα

40. Λαυρέντζος Αναστάσιος, Οικονομολόγος

41. Λεβέντη Αντωνία, Φιλόλογος-Εκπαιδευτικός

42. Λεφάκης Νικόλαος, Σμήναρχος ε.α., Μέλος ΕΛΙΣΜΕ

43. Λιβάνης Ηλίας του Αντώνη, Εκδότης

44. Μάζης Ιωάννης Θ., ομ. Καθηγητής Οικονομικής Γεωγραφίας & Γεωπολιτικής Θεωρίας ΕΚΠΑ

45. Μανωλά Άννα, Καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων

46. Μαρτζούκος Βασίλειος, αντιναύαρχος (ε.α.), Επίτιμος Διοικητής ΣΝΔ

47. Μελετόπουλος Μελέτιος-Ταΰγετος Η., Διδάκτωρ Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστημίου Γενεύης, Διδάκτωρ Ιστορίας ΕΚΠΑ, Διευθυντής Λυκείου

48. Μπαλτζώης Ιωάννης, Αντιστράτηγος ε.α., Πρόεδρος ΕΛΙΣΜΕ

49. Μπασκαλής Αντώνης, Σπουδαστής Σχολής Εμπορικού Ναυτικού

50. Μπέζας Εμμανουήλ, Μηχανικός Ορυκτών Πόρων, Γεωπολιτικός Αναλυτής

51. Μπιτσακτσή Ειρήνη, φοιτήτρια Ψυχικής Υγείας

52. Μπούτος Γεώργιος, ε.τ. Διευθυντής Διεύθυνσης Δ/νσης Επεξεργασίας Νομοθετικών Πράξεων του Γ.Λ.Κ.

53. Νεάρχου Περικλής, Πρέσβης ε.τ., π. Πρόεδρος Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών

54. Νούκα Αριάδνη, Δικηγόρος

55. Ντάβρης Γεώργιος, Αντιπτέραρχος ε.α.

56. Ντίνος Κωνσταντίνος, Ψυχίατρος

57. Οικονομίδης Πέτρος, Επιχειρηματίας

58. Παναγιώτου Σταύρος, Καθηγητής ΕΜΠ

59. Παντζαρίδου Δέσποινα, Προϊσταμένη Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης

60. Παπαγκότσης Θεόδωρος, Επισμηναγός ε.α.

61. Παπαδοπούλου Θωμαή-Αντρια, Ψυχολόγος, Στέλεχος Επιχειρήσεων.

62. Παπανικολάου Ευγενία (Τζένη), Εκπαιδευτικός

63. Παπανικολάου Κυριάκος, Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου ΑΠΘ

64. Παππά Δήμητρα, Υποδιευθύντρια PNC/USA

65. Πατσόγιαννης Ευάγγελος, Γεωπόνος, π. Πρόεδρος ΝΟΔΕ Αρκαδίας

66. Παυλόπουλος Ευστάθιος, Γεωπόνος MSc, Eπιχειρηματίας

67. Παυλόπουλος Ιωάννης, Ναύαρχος ε.α., Επίτιμος Αρχηγός Στόλου

68. Παύλος Παναγιώτης, Καθηγητής Φιλοσοφίας, Οslo University

69. Πύργαρης Γεώργιος, οικονομολόγος, ιστορικός ερευνητής, συγγραφέας

70. Πουκαμισάς Γιώργος, Πρέσβυς ε.τ.

71. Ρολόγης Δημήτριος, Νευροχειρουργός

72. Ρωμανός Κωνσταντίνος, ομ. καθηγητής Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου

73. Σαρήπαπας Ανάργυρος, Αντιστράτηγος ε.α., Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Εθνικής Ενότητος

74. Σιδηροπούλου Χαρίκλεια, Θρησκειολόγος-Ψυχολόγος

75. Σπίνος Αντώνης, Επιχειρηματίας

76. Στρούμπος Βασίλειος, Ιατρός

77. Τασιός Πέτρος, Διεθνολόγος με ειδίκευση στην αμερικανική εξωτερική πολιτική, στέλεχος ναυτιλίας

78. Tζούμης Λάμπρος, Αντιστράτηγος ε.α.

79. Τζωρτζίνης Δημήτρης, Γυναικολόγος, Πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Καλαμάτας

80. Τσαπρούνης Νικόλαος, Καθηγητής Σ.Α.

81. Τσελέντης Διονύσης, φιλόλογος, πρώην Συνδιευθυντής Κολλεγίου Αθηνών

82. Τσικόπουλος Γεώργιος, Παιδοχειρουργός

83. Τσιότος Γρηγόρης, Επίκουρος Καθηγητής Ιατρικής, Missouri Cansas, USA

84. Φαλούκας Αθανάσιος, Φυσικός, πρώην Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

85. Φαράκλας Ιωάννης, Εκδότης ALL ABOUT SHIPPING, London

86. Φίλης Γεώργιος, Καθηγητής, Γεωπολιτικός Αναλυτής

87. Φραγκούδης Γεώργιος, συντ. Καθηγητής Μ.Ε., Εκδότης

88. Φωτόπουλος, Αθανάσιος, Ιστορικός, Ομ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών

89. Χαραλαμπίδης Γιάννος, Νομικός, Δρ Διεθνών Σχέσεων

90. Χατζηδημητρίου Νάσος, Χρηματιστής

 

ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ. ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ. ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥΣ; 

 

ΙΔΟΥ ΤΙ ΖΗΤΩ ΕΓΩ!

 

2 Αυγ 2012


 

Δεξιός ή αριστερός; Τι είμαι επιτέλους;

http://64.19.142.10/3.bp.blogspot.com/_KvG4Wd63-n0/SfJFbqlk1WI/AAAAAAAAAKw/D8LmsuWO-Ow/s200/keep_thinking.png

[δεν αναφέρομαι στη γνωστή ερώτηση του ράφτη, αν και ταιριάζει γάντι στο κείμενο που ακολουθεί]

 

του Σωτήριου Καλαμίτση

 

Δεν θέλω να βλέπω να σχηματίζονται ουρές από ηλικιωμένους που προσέρχονται στα ιατρεία του ΙΚΑ για ιατρική εξέταση ή για να τους γράψουν φάρμακά στο συνταγολόγιο, ούτε και να κλείνουν ιατρικό ραντεβού στους ασφαλισμένους μετά από εξάμηνο.

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να αρχίζει η καταβολή της σύνταξης οποιουδήποτε συνταξιοδοτούμενου εντός μηνός από την κατάθεση όλων των δικαιολογητικών στον αρμόδιο φορέα. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να προβαίνει το Δημόσιο σε άχρηστα ή υπερτιμολογημένα έργα και προμήθειες, ώστε να θησαυρίζουν οι εργολάβοι και οι αναθέτοντες μιζολήπτες εις βάρος των έργων κοινής ωφελείας.

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να παρέχει το κράτος δωρεάν και σωστή παιδεία καταργώντας πλήρως και δια ροπάλου τα πάσης φύσεως «ιδιαίτερα» μαθήματα, ακόμη δε και τα ιδιωτικά σχολεία, προ πάντων δε τα εδώ παραρτήματα διαφόρων κωλεγίων, αλλά και τα φροντιστήρια. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να εισάγονται στα ΑΕΙ φοιτητές με βαθμό κάτω από 14/20, έστω και αν σκούζουν πολλοί ότι φεύγει πολύτιμο συνάλλαγμα στο εξωτερικό για να σπουδάσουν εκεί όσοι δεν τα καταφέρνουν να σπουδάσουν εδώ. Τις ειδικότητες που έχει ανάγκη η κοινωνία πρέπει να κανονίζει η πολιτεία και όχι οι γονείς. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να μην αλλάζει το σύστημα της παιδείας και η διδακτέα ύλη εξ αιτίας της αλλαγής κυβέρνησης ή υπουργού και μόνον. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να έχουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης δεύτερη απασχόληση, αλλά να περιορίζονται στο διδακτικό και ερευνητικό έργο τους. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να μπορώ να προγραμματίζω της ζωή μου με βάση ένα σταθερό οικονομικό και φορολογικό σύστημα. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να βλέπω απαθή τον πνευματικό μας κόσμο [Ακαδημία Αθηνών] που στέκεται απόμακρη και σιωπηλή απέναντι σε οποιοδήποτε κοινωνικό ζήτημα, όσο σοβαρό και αν είναι. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να έχουν όλοι οι Έλληνες το ίδιο επίπεδο περίθαλψης, να καταργηθούν τα ράντζα, να καταργηθούν οι Α, Β και Γ θέσεις στους θαλάμους νοσηλείας και να δικαιούνται όλοι νοσηλείας σε τρίκλινους θαλάμους, εκτός αν η νοσηλεία σε μονόκλινο επιβάλλεται για ιατρικούς και μόνον λόγους. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να πηγαίνω στο νοσοκομείο, όποτε έχω ανάγκη και να με εξετάζει ο γιατρός ως αν περιεργάζεται φακελάκι, ούτε να εξαρτώμαι από το πότε θα ευδοκήσει ο κ. καθηγητής να με βολέψει ως περιστατικό εφημερίας στις κλίνες που έχει καπαρωμένες, λες και αποτελούν ιδιοκτησία του.

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να γνωρίζω τα ονόματα όλων αυτών που παραβιάζουν τον νόμο και διώκονται για ειδεχθή εγκλήματα, όπως η παιδική πορνογραφία, ο βιασμός, η παιδεραστεία, ο φόνος, η απάτη, η κατάχρηση δημοσίου χρήματος, η φοροδιαφυγή, η χρήση ναρκωτικών από τηλεοπτικά πρότυπα ή «επώνυμα» εν γένει προσώπατα που υποβαθμίζουν τη ζωή μου και εκθέτουν σε ποικίλους κινδύνους εμένα, τα παιδιά μου, τους οικείους μου και ολόκληρη την νομοταγή κοινωνία που δεν διάγει «φίνα, μάγκικα, εξυπνακίστικα και ωραία». 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω αδρανοποιημένη την Αστυνομία φυλάττουσα όλα τα λαμόγια με τα δικά μου λεφτά και αδύναμη να προστρέξει, όταν κινδυνεύει η ζωή μου και η περιουσία μου. Θέλω να κυκλοφορώ ελεύθερος και ασφαλής οποιαδήποτε ώρα του 24ώρου σε οποιοδήποτε σημείο της επικράτειας. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να τηρούν οι οδηγοί απαρεγκλίτως τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να πηγαίνουν στο αυτόφωρο με την παραμικρή παράβαση που συνεπάγεται κινδύνους για μένα και όλους τους συνανθρώπους μου. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να μένει απαθής η πολιτεία έναντι αυτών που δεν έχουν ασφαλισμένα τα αυτοκίνητά τους και αποτελούν κινούμενους κινδύνους για όλο το κοινωνικό σύνολο. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω τη Δικαιοσύνη να μην κλείνει τα μάτια στα ανομήματα των «μεγάλων» και να τα έχει ορθάνοιχτα στις αμαρτίες των «μικρών». 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να έρχεται ο εφοριακός να με ελέγξει όντας προκατειλημμένος ότι είμαι φοροφυγάς και με διάθεση «να τα βρούμε» με το αζημίωτο για εκείνον, αλλά με ζημία του κράτους και της τσέπης μου.

 Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να προάγονται και μετατίθενται οι δημόσιοι υπάλληλοι αξιοκρατικά και με γνώμονα το έργο που επιτέλεσαν για την εξάλειψη της γραφειοκρατίας και την εξυπηρέτηση του πολίτη. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να ξανακούσω για ειδικούς συμβούλους των υπουργών, βουλευτών κ.λπ. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω όταν ταξιδεύω στο εξωτερικό να μην με κοιτάζουν σαν εξωγήινο, επειδή ένας μαλάκας πρωθυπουργός βουτηγμένος στη διαφθορά με απεκάλεσε διεφθαρμένο. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να με «δουλεύουν» όλοι προεκλογικώς και να με ξεσκίζουν μετεκλογικώς ατιμωρητί. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να μπορώ να κατηφορίζω την οδό Σοφοκλέους και την κάθετη αυτής οδό Μενάνδρου όπως έκανα πριν 20 χρόνια χωρίς να γίνομαι αξιοπερίεργο θέαμα για τους παρείσακτους συνανθρώπους μου, οι οποίοι επιδίδονται καθημερινώς στην παραβίαση πλειάδας διατάξεων του Ποινικού Κώδικα.

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να πλανάται η παραμικρή υποψία ότι η προσφυγή μου στη Δικαιοσύνη είναι μάταιη, επειδή ο αντίπαλος είναι «ισχυρός» [«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;»] και έχει τα μέσα και τις διασυνδέσεις για να με συνθλίψει. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να μου πουλάνε τα ΜΜΕ φύκια για μεταξωτές κορδέλες και να μην μπορώ να τους τρίβω τη μούρη επί τόπου. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό; 

 

Θέλω να πληρώνομαι τις υπερωρίες που δουλεύω χωρίς να κινδυνεύω να χάσω τη δουλειά μου, αν διαμαρτυρηθώ. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να βλέπω νέους να κάθονται αραχτοί στο λεωφορείο και να μην παραχωρούν τη θέση τους σε ηλικιωμένους, εγκύους και εν γένει πρόσωπα χρήζοντα βοηθείας ή ιδιαίτερης στοργής. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό; 

 

Θέλω να μου συμπεριφέρονται οι ταξιτζήδες κοσμίως και να μην το παίζουν εκβιαστές άρχοντες της ασφάλτου. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό; 

 

Δεν θέλω να με δουλεύει ο έμπορος κάνοντας δήθεν εκπτώσεις, αλλά ούτε και να βλέπει την επιχείρησή του να καταρρέει, επειδή οι διάφοροι λαθρομετανάστες πουλούν την λαθραία πραμάτεια τους μπροστά από το μαγαζί του υπό τα απαθή βλέμματα της αστυνομίας και των αλληλέγγυων δημοκρατορικών προοδευτικών δυνάμεων του τόπου. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να μην απαιτεί ο πελάτης μου να εκδώσω απόδειξη για μικρότερη αμοιβή, ώστε να επιβαρυνθεί λιγότερο ΦΠΑ. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό; 

 

Δεν θέλω να μοιράζουν σε ΜΚΟ οι υπουργίσκοι και πάσης φύσεως παρατρεχάμενοι τα χρήματα που με τόσο κόπο έχω αποκτήσει. Όσοι συνάνθρωποί μου είναι πονόψυχοι, ας ιδρύσουν όσες ΜΚΟ θέλουν με τα δικά τους λεφτά και όχι και με τα δικά μου. Είμαι κι εγώ πονόψυχος, αλλά τα λεφτά μου δεν μου περισσεύουν για να τα τρώνε οι ΜΚΟλοι. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό; 

 

Θέλω να προστρέχει ο συμπολίτης μου εις βοήθειάν μου, όταν κινδυνεύω, και το ίδιο να κάνω και εγώ, όταν κινδυνεύει εκείνος. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να βλέπω τους συμπατριώτες μου να συνωθούνται και να διαγκωνίζονται για το ποιος θα πάρει πρώτος κάτι ή ποιος θα μπει πρώτος στο λεωφορείο για να καταλάβει την καλλίτερη θέση.

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να υπάρχει ενιαίο όριο συνταξιοδότησης και ενιαία οικονομική αντιμετώπιση των εργαζομένων με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπου η διαφοροποίηση είναι εκ των πραγμάτων ή εκ της φύσεως αναπόφευκτη. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να υπάρχει συμπολίτης μου που θα έχει τη δυνατότητα να προσφεύγει στον γνωστό τού γνωστού για να βρει «λύση» σε ένα δίκαιο αίτημά του. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να μην υπάρχει συμπολίτης μου που θα έχει τη δυνατότητα να προσφεύγει στον γνωστό του γνωστού για να βρει «λύση» σε ένα μη νόμιμο αίτημά του.

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να αναγκάζονται οι δημόσιοι λειτουργοί να έχουν και δεύτερη απασχόληση για να τα βγάλουν πέρα με τα οικογενειακά τους βάρη, με αποτέλεσμα να ταπεινώνονται οι ίδιοι και να απαξιώνονται στα μάτια μου. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να λειτουργεί απρόσκοπτα το ΑΣΕΠ και να καταργηθούν όλες οι εξαιρέσεις που έχουν θεσπισθεί για την πρόσληψη «εκτός ΑΣΕΠ». 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Δεν θέλω να με βλέπει οποιοσδήποτε δημόσιος υπάλληλος ως σπαζαρχίδη, αλλ’ ως τον εργοδότη του που του βγαίνει η Παναγία [με συγχωρείτε κ. Ρεπούση] για να πληρώσει τον μισθό τού δημοσίου υπαλλήλου. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να εξαφανισθεί ο νεποτισμός από όλες τις εκφάνσεις του δημόσιου βίου, προ πάντων δε εκεί όπου οι αποδοχές των καταλαμβανόντων οποιαδήποτε θέση προέρχονται από τα χρήματά μου. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό; 

 

Δεν θέλω οι κυβερνήτες μου να είναι ραγιάδες και να σκύβουν το κεφάλι σα εθνικά θέματα [Σκοπιανό, Θράκη, Αιγαίο, Κύπρος]. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Θέλω να μην αποτελούν είδηση άξια ένταξης στα δελτία ειδήσεων οι διακοπές των ξέκωλων και των μεγαλόσχημων που δεν έχουν αποδείξει τον μόχθο, με τον οποίον απέκτησαν τον πλούτο τους. 

Αυτό με κάνει αριστερό ή δεξιό; 

 

Δεν θέλω να υπάρχει το άρθρο 86 στο Σύνταγμα. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό; 

 

Θέλω να παρέχεται ίσος χρόνος εμφάνισης στα κανάλια τόσο των «επωνύμων» όσο και των ανώνυμων, π.χ. ενός ψαρά από την Αμοργό δίπλα στον Αδωνι Γεωργιάδη, ενός άνεργου από το Κερατσίνι δίπλα στον κ. Σίμο Κεδίκογλου, ενός έντιμου εφοριακού ή επιθεωρητή δίπλα στον κ. Καπελέρη, ενός πολύτεκνου δίπλα στην κ. Διαμαντοπούλου, ενός συνταξιούχου καρκινοπαθούς δίπλα στον κ. Κουτρουμάνη [πού τον θυμήθηκα τώρα αυτόν] κ.ο.κ. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό; 

 

Δεν θέλω να φιμώνει το ΕΣΡ όσους εναντιώνονται στην καθεστηκυία τάξη επειδή δήθεν δεν ομιλούν κοσμίως, ενώ το μόνο που κάνουν είναι να ρίχνουν δικαιολογημένα μερικά γαμοσταυρίδια [αυτό θα αρέσει στην κ. Ρεπούση] στους ξεφωνημένους γκλαμουράτους λελέδες. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό; 

 

Θέλω να μη με κοροϊδεύουν με τσιτάτα τύπου «Αλλαγή» [και πάνω τούρλα], «Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες» [με τα πράσινα], «Εκσυγχρονισμός» [της αρπαχτής], «Επανίδρυση» [του Δεσποτάτου των νταβατζήδων], «Λεφτά υπάρχουν» [για τα λαμόγια], «Επαναδιαπραγμάτευση» [του κώλου], «Ανακατάληψη» [του δημόσιου κορβανά], «Όχι στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο» [ναι στην εκμετάλλευση των ζωντόβολων από τα ζώα].

 

Με λίγα λόγια: θέλω να εφαρμοσθεί επί τέλους η συνταγματική περί ισονομίας επιταγή και να παραμερισθεί η νομικίστικη θεωρία περί αριστερής και δεξιάς ερμηνείας των νόμων. Θέλω να επικρατήσει σεβασμός και αξιοκρατία παντού, ώστε να νοιώθω πραγματικά υπερήφανος που γεννήθηκα και ζω σ’ αυτόν τον τόπο όντας κληρονόμος μίας ανεξάντλητης και απαράμιλλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την οποία δεν θα αναγκάζομαι να επικαλούμαι ως άλλοθι κάθε φορά που θα με χλευάζουν οι «πολιτισμένοι» αλλοδαποί. 

Αυτό με κάνει δεξιό ή αριστερό;

 

Πού στο διάολο βρίσκονται επί τέλους αυτές οι διαχωριστικές γραμμές που με κάνουν να διερωτώμαι, αν είμαι δεξιός ή αριστερός; 

Εγώ θέλω να είμαι απ’ όλα: 

γουστάρω να       είμαι αναρχοακροαριστεροκομμουνιστοκεντροαριστεροκεντροδεξιοακροδεξιοβασιλοχουντοφασίστας, επειδή θέλω και δεν θέλω όσα αράδιασα ανωτέρω. 

Κι αν όλα τούτα είναι ουτοπικά, ναι ρε γουστάρω να είμαι 

αναρχοακροαριστεροκομμουνιστοκεντροαριστεροκεντροδεξιοακροδεξιοβασιλοχουντοφασιστοουτοπιστής.

στις Πέμπτη, Αύγουστος 02, 2012

 

Σώτος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου