Κυριακή 31 Μαρτίου 2024

Ο Τσίπρας ζήτησε συμβουλές επικοινωνίας από τη μεγαλύτερη εβραϊκή εταιρεία δημοσίων σχέσεων

 

Τα smartphones είναι μεγάλη διευκόλυνση, αλλά είναι και και ένα όπλο στα χέρια των αδιάκριτων. Οι επώνυμοι αυτού του πλανήτη δεν έχουν πια ησυχία, ούτε μέσα στο αεροπλάνο, στην... πτήση Αθήνα – Παρίσι.

Ο πρώην πρωθυπουργός ταξίδευε στην οικονομική θέση της Aegean. Ντυμένος με στολή Τσίπρα – τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι, μελετούσε κάτι χαρτιά όταν ένας συνεπιβάτης του σήκωσε το smartphone του, με την κάμερα αναμένη.

Δύο κλικ και μία αδιακρισία αργότερα, όλοι πια μπορούν να δουν τι μελετούσε ο πρώην πρωθυπουργός – ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.

Με τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία, ο καθένας μπορεί να μεγαλώσει την φωτογραφία και…έκπληξη: Το memo των Γάλλων έχει ως τίτλο «Rebranding – Alexis Tsipras». Από κάτω γράφει «Mars 2024», δήλαδή πρόκειται για φρέσκο πράγμα. Τα κεφάλαια είναι δυσανάγνωστα – έχει και τα όριά της η τεχνολογία.

Η εταιρία Publicis Communications είναι αποκλειστικά εβραϊκή με έδρα το Παρίσι, πανάκριβη, κατατάσσεται δεύτερη μεγαλύτερη (πρώτη στον κόσμο είναι η εβραϊκή WPP plc του Martin Sorrel) στον κόσμο στην παροχή συμβουλών επικοινωνίας και marketing, δραστηριοποιείται σε 100 και πλέον χώρες και απασχολεί περισσότερους από 100.000 εργαζομένους και συνεργάτες. Παρέχει τις υπηρεσίες της και σε πολυεθνικές και σε φυσικά πρόσωπα.

Ο Αλέξης Τσίπρας ήταν ομιλητής στο δεύτερο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ, όπου ξεσήκωσε 3.000 συνέδρους με την αναφορά του για "την πρώτη πράξη της κυβερνώσας αριστεράς, όταν ο λαός της δώσει την εξουσία, που θα ήταν η αναγνώριση της Παλαιστίνης". Στο ίδιο συνέδριο καταχειροκροτήθηκαν στελέχη της "αριστεράς", που αποκαλούσαν το Ισραήλ "κράτος δολοφόνο" και τον Νετανιάχου "χασάπη της Μέσης Ανατολής". Μετά, όταν ο λαός τους έδωσε την εξουσία, του έκαναν απανωτές πίπες.

Μετά από αυτές τις ηρωικές κορώνες, ο Τσίπρας ενώ ήταν Πρωθυπουργός , επισκέφθηκε μυστικά την εβραϊκή εταιρεία χρηματοοικονομικών συμβουλών Rothschild, στο Παρίσι, ενώ τώρα φαίνεται να αναθέτει το "ίματζ" του, στην εβραϊκή Puclicis, του Μορίς Λεβί, που ενοποίησε δεκάδες εβραϊκές εταιρείες δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης, που είναι υπεύθυνες για το 99% της "επικοινωνίας" στον Δυτικό κόσμο.

Αυτός ο παπατζής, πουλούσε σανό για αναγνώριση της Παλαιστίνης, για "αγορές" που θα τις πλάκωνε στα χαστούκια, για Βελουχιώτηδες κι άλλα παραμύθια για βλαμμένους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου