Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

ΟΣΕΘ: «Με τη γραμμή 55 ολοκληρώνεται η ενσωμάτωση του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στην αστική συγκοινωνία»

Ολοκληρώνεται αύριο Τρίτη η ενσωμάτωση του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στην αστική συγκοινωνία της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, με την έναρξη της λειτουργίας της γραμμής 55 (Σταυρούπολη - Ωραιοκάστρο).
Η γραμμή αυτή έχει 51 στάσεις και έχει ως....
δεύτερο κλάδο την 55Β ( Σταυρούπολη – Παλαιά Συμμαχική) η οποία λειτουργεί και τα Σαββατοκύριακα εξυπηρετώντας και την Ανοικτή Δομή Προσωρινής Φιλοξενίας Μεταναστών στην περιοχή της Ιωνίας, με 43 στάσεις. Με την παραπάνω γραμμή ολοκληρώνεται επί του παρόντος η παροχή εξυπηρέτησης από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που διέθεσε 57 οχήματα σε καθημερινή βάση (70 μαζί με τα εφεδρικά) και μαζί με το ΚΤΕΛ Σερρών (24 οχήματα σε κίνηση, 6 εφεδρικά), το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και το ΚΤΕΛ Κιλκίς εκτελούν έργο σε 25 γραμμές του ΟΑΣΘ, ο οποίος με τη σειρά του ανακουφίζεται από ένα έργο που δεν μπορούσε ως τώρα να ικανοποιήσει.
Κυκλοφορούν πλέον καθημερινά 115-120 σύγχρονα λεωφορεία των ΚΤΕΛ σε 31 γραμμές που καλούνται να συνδράμουν για δύο χρόνια τον ΟΑΣΘ και να ανοίξουν νέα εποχή στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Τα συνεργαζόμενα ΚΤΕΛ πραγματοποιούν όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια και στηρίζουν το έργο που η πολιτεία και ο ΟΣΕΘ τους εμπιστεύθηκε. Όπως είναι προφανές, αν αναλογισθεί κάποιος ότι ο ΟΑΣΘ είναι σε θέση να δρομολογεί καθημερινά σήμερα (240) οχήματα, το έργο του ΚΤΕΛ κρίνεται ως ιδιαίτερα χρήσιμο και σημαντικό, ενώ η ανταπόκριση των επιβατών είναι θερμή καθώς παρότι τα νέα λεωφορεία βγήκαν στους δρόμους σε μια δύσκολη περίοδο, αυτή της πανδημίας, ο ΟΣΕΘ έχει γίνει αποδέκτης θετικών σχολίων μέσω τηλεφωνημάτων και επιστολών από το επιβατικό κοινό, που αναγνωρίζει πως το επίπεδο της εξυπηρέτησης άλλαξε προς το καλύτερο.
«Για τους λόγους αυτούς η εποπτεία του συνολικού έργου εκτελείται ευλαβικά από τον ΟΣΕΘ και η προσπάθεια αυτή πολλαπλασιάζεται σήμερα που οι συνθήκες είναι κρίσιμες. Ήδη ο Οργανισμός έχει δώσει εντολές προς όλους τους παρόχους για τη χρήση κλιματισμού χωρίς ανακύκλωση, το άνοιγμα παραθύρων στα οχήματα, την τοποθέτηση διαχωριστικών και φυσικά τις τακτικές απολυμάνσεις των οχημάτων, οι οποίες όπως φαίνεται σε ενδεικτικό βίντεο από τα ΚΤΕΛ Κιλκίς γίνονται με όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλείας» αναφέρεται σε κοινή δήλωση του Προέδρου του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ, κ. Ιωάννη Καλογερούδη και του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού κ. Γιάννη Τόσκα.


1 σχόλιο:

  1. Αυτό με τα υπέρσυγχρονα λεωφορεία τα οποία είναι 10ετίας,είστε για γέλια.Να το κοιτάξετε και δημοσιογραφικά αλλά κυρίως ιατρικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή