Μετά τις διαβεβαιώσεις των αρμοδίων (ΟΣΕΘ, Υπουργός Μεταφορών και ..Πρωθυπουργός), ότι για την εξοικονόμηση λεωφορείων του ΟΑΣΘ ανατίθεται προσωρινά έργο 25 γραμμών σε 4 ΚΤΕΛ, προέκυψε σήμερα.....
θέμα έγκρισης της σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης, αυτή την ώρα γίνονται πυρετώδεις συσκέψεις σε ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ, ώστε να απαντηθεί έγγραφο που όπως λέγεται έστειλε το Ε.Σ. στον ΟΣΕΘ και ζητά κι άλλες διευκρινίσεις.
Τελικά, ίσως εγκριθεί η ανάθεση (το αντίθετο θα ήταν τραγωδία), αλλά υπάρχουν δύο ..προβληματάκια, που φαίνεται ότι δεν απασχολούν τους αρμοδίους:
-το Ε.Σ. πρέπει να αποφαίνεται για τη νομιμότητα μιας σύμβασης εντός 30 ημερών. Η προθεσμία λήγει τη Δευτέρα, αλλά .... εαν δεν προλαβαίνει να εξετάσει ένα φάκελο, συνήθως εφαρμόζει το κόλπο των "διευκρινίσεων", οπότε παίρνει παράταση άλλων 30 ημερών! Οπότε ..καλό Μάιο για τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ.
-τα ΚΤΕΛ έχουν προμηθευτεί ήδη 120 λεωφορεία (φωτο από εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ), τα οποία ....κάαααθονται, την ώρα που ο κόσμος δεν βλέπει αστικό ούτε με το κυάλι, οι ιδιώτες έχουν δανειστεί από τις τράπεζες δεκάδες εκατομμύρια, είναι έτοιμοι να λύσουν το πρόβλημα αύριο κιόλας, αλλά ...θα μείνουν με τα λεωφορεία στο χέρι (κι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης, χωρίς λεωφορεία!). Σκεφτείτε την γραφειοκρατική τρέλα! Έχουν έρθει στη Θεσσαλονίκη 120 εξαιρετικά μεταχειρισμένα αστικά λεωφορεία, σε άριστη κατάσταση, αλλά ...θα χρειαστεί ίσως να τα ξαναπουλήσουν οι ΚΤΕΛατζήδες, που βασίστηκαν στις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης ! Και κάθονται, έτοιμα, στα αμαξοστάσια των ΚΤΕΛ, περιμένοντας "εγκρίσεις" και "αποφάσεις" και "συσκέψεις" ! Άντε να επενδύσει άνθρωπος μετά σ΄αυτή τη χώρα!!!
Οι Υπουργοί καθησυχάζουν τον κόσμο, ότι ο κρατικός ΟΑΣΘ θα προμηθευτεί μεταχειρισμένα λεωφορεία με διαγωνισμό, οι γνώστες λένε ότι η συγγραφή τεύχους διαγωνισμού για μεταχειρισμένα είναι εξαιρετικά δύσκολη, δεν υπάρχει τεχνογνωσία και όποιος χάσει το διαγωνισμό μπορεί εύκολα να προσφύγει και να τον ακυρώσει και τελικά
επιστρέφουμε σε αυτό που γράψαμε χθες:
θέμα έγκρισης της σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης, αυτή την ώρα γίνονται πυρετώδεις συσκέψεις σε ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ, ώστε να απαντηθεί έγγραφο που όπως λέγεται έστειλε το Ε.Σ. στον ΟΣΕΘ και ζητά κι άλλες διευκρινίσεις.
Τελικά, ίσως εγκριθεί η ανάθεση (το αντίθετο θα ήταν τραγωδία), αλλά υπάρχουν δύο ..προβληματάκια, που φαίνεται ότι δεν απασχολούν τους αρμοδίους:
-το Ε.Σ. πρέπει να αποφαίνεται για τη νομιμότητα μιας σύμβασης εντός 30 ημερών. Η προθεσμία λήγει τη Δευτέρα, αλλά .... εαν δεν προλαβαίνει να εξετάσει ένα φάκελο, συνήθως εφαρμόζει το κόλπο των "διευκρινίσεων", οπότε παίρνει παράταση άλλων 30 ημερών! Οπότε ..καλό Μάιο για τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ.
-τα ΚΤΕΛ έχουν προμηθευτεί ήδη 120 λεωφορεία (φωτο από εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ), τα οποία ....κάαααθονται, την ώρα που ο κόσμος δεν βλέπει αστικό ούτε με το κυάλι, οι ιδιώτες έχουν δανειστεί από τις τράπεζες δεκάδες εκατομμύρια, είναι έτοιμοι να λύσουν το πρόβλημα αύριο κιόλας, αλλά ...θα μείνουν με τα λεωφορεία στο χέρι (κι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης, χωρίς λεωφορεία!). Σκεφτείτε την γραφειοκρατική τρέλα! Έχουν έρθει στη Θεσσαλονίκη 120 εξαιρετικά μεταχειρισμένα αστικά λεωφορεία, σε άριστη κατάσταση, αλλά ...θα χρειαστεί ίσως να τα ξαναπουλήσουν οι ΚΤΕΛατζήδες, που βασίστηκαν στις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης ! Και κάθονται, έτοιμα, στα αμαξοστάσια των ΚΤΕΛ, περιμένοντας "εγκρίσεις" και "αποφάσεις" και "συσκέψεις" ! Άντε να επενδύσει άνθρωπος μετά σ΄αυτή τη χώρα!!!
Οι Υπουργοί καθησυχάζουν τον κόσμο, ότι ο κρατικός ΟΑΣΘ θα προμηθευτεί μεταχειρισμένα λεωφορεία με διαγωνισμό, οι γνώστες λένε ότι η συγγραφή τεύχους διαγωνισμού για μεταχειρισμένα είναι εξαιρετικά δύσκολη, δεν υπάρχει τεχνογνωσία και όποιος χάσει το διαγωνισμό μπορεί εύκολα να προσφύγει και να τον ακυρώσει και τελικά
επιστρέφουμε σε αυτό που γράψαμε χθες:
Φαίνεται πως στην Αθήνα, μας θέλουν σε φόρμα! Ας περπατήσουμε και κανένα χιλιόμετρο, αφού δεν θα ΄χουμε συγκοινωνία, κάνει καλό στην καρδιά!