Oι Τούρκοι θα φτιάχνουν διαστημόπλοια και θα τα πουλάνε στους Αμερικανούς και τους Ρώσους κι εμείς θα είμαστε ακόμη ταμπουρωμένοι στον κομματικό εγωισμό, που δεν μας αφήνει, ούτε ....
ένα Μετρό μιας γραμμής 9 χιλιομέτρων να τελειώσουμε! Ε τι; Να "νικήσουν" οι,,, "δεξιοί"; "Οχι ρε! Δεν θα προχωρήσει τίποτε στην Ελλάδα, αν δεν ωφεληθεί το κόμμα!" "Να γίνουν μόνιμοι όλοι οι συμβασιούχοι!" (αυτά μόνο δεν μας καίνε στην Ελλάδα; Πώς να μην μείνουμε πίσω κι απ΄την Ουγκάντα; ...ποιά Ουγκάντα; 100 χρόνια μπροστά είναι πλέον και η Ουγκάντα!).
Εσείς εδώ ...ξέρετε τη δουλειά σας: "να διοριστώ στο δημόσιο ΕΓΩ και δεν πάνε να γαμηθούν όλα ! Ποιός χέστηκε για την Ελλάδα...ποιός ζει, ποιός πεθαίνει; εγώ θα σώσω την Ελλάδα; "Ψόφο στη δεξιά!" "Βρωμοκομμούνια θα πεθάνετε" "1,2,3, η χούντα δεν τελείωσε το 73" "ραντεβού στα γουναράδικα" "η πηγάδα του Μελιγαλά δεν γέμισε ακόμη"
---- αυτά δεν είναι η Ελλάδα; Ε, για αυτό μείναμε 100 χρόνια πίσω κι απ΄τους Ζουλού!
"Όχι ρε, δεν θα γίνει το Μετρό, αν δεν γίνει το δικό μας!"
Η Τουρκία έχει επενδύσει 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ στην κατασκευή αμιγώς τουρκικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ο Ρ.Τ. Ερντογάν παρουσίασε το πρώτο, μάρκας TOGG, που προσομοιάζει με το ηλεκτρικό της Tesla. Οι Τούρκοι σχεδιάζουν την παραγωγή...
175.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων το χρόνο, γεγονός που καθιστά τη χώρα, έναν από τους 4 μεγαλύτερους παραγωγούς ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, μαζί με τις ΗΠΑ, Κίνα και Γερμανία. Περισσότερα για το SUV της TOGG εδώ
Στο εργοστάσιο της TOGG, έξω από την Προύσσα/Bursa, απασχολούνται 4.400 εργάτες.
ένα Μετρό μιας γραμμής 9 χιλιομέτρων να τελειώσουμε! Ε τι; Να "νικήσουν" οι,,, "δεξιοί"; "Οχι ρε! Δεν θα προχωρήσει τίποτε στην Ελλάδα, αν δεν ωφεληθεί το κόμμα!" "Να γίνουν μόνιμοι όλοι οι συμβασιούχοι!" (αυτά μόνο δεν μας καίνε στην Ελλάδα; Πώς να μην μείνουμε πίσω κι απ΄την Ουγκάντα; ...ποιά Ουγκάντα; 100 χρόνια μπροστά είναι πλέον και η Ουγκάντα!).
Εσείς εδώ ...ξέρετε τη δουλειά σας: "να διοριστώ στο δημόσιο ΕΓΩ και δεν πάνε να γαμηθούν όλα ! Ποιός χέστηκε για την Ελλάδα...ποιός ζει, ποιός πεθαίνει; εγώ θα σώσω την Ελλάδα; "Ψόφο στη δεξιά!" "Βρωμοκομμούνια θα πεθάνετε" "1,2,3, η χούντα δεν τελείωσε το 73" "ραντεβού στα γουναράδικα" "η πηγάδα του Μελιγαλά δεν γέμισε ακόμη"
---- αυτά δεν είναι η Ελλάδα; Ε, για αυτό μείναμε 100 χρόνια πίσω κι απ΄τους Ζουλού!
"Όχι ρε, δεν θα γίνει το Μετρό, αν δεν γίνει το δικό μας!"
Η Τουρκία έχει επενδύσει 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ στην κατασκευή αμιγώς τουρκικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ο Ρ.Τ. Ερντογάν παρουσίασε το πρώτο, μάρκας TOGG, που προσομοιάζει με το ηλεκτρικό της Tesla. Οι Τούρκοι σχεδιάζουν την παραγωγή...
175.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων το χρόνο, γεγονός που καθιστά τη χώρα, έναν από τους 4 μεγαλύτερους παραγωγούς ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, μαζί με τις ΗΠΑ, Κίνα και Γερμανία. Περισσότερα για το SUV της TOGG εδώ
Στο εργοστάσιο της TOGG, έξω από την Προύσσα/Bursa, απασχολούνται 4.400 εργάτες.
Η κοινοπραξία, που ονομάζεται Türkiye'nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG), συστήθηκε στα μέσα του 2018 από πέντε βιομηχανικούς ομίλους: τον όμιλο Anadolu, τον BMC, τον όμιλο Kok, τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας Turkcell και τη Zorlu Holding, μητρική της εταιρίας κατασκευής τηλεοράσεων Vestel. Περισσότερα εδώ
Πηγή
Türkiye'nin ilk yerli otomobili dün Gebze'de gerçekleşen büyük bir törenle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın tarafından tanıtıldı. Sosyal medya da çok konuşulan gelişme dünya basınında büyük ilgi gördü.
İlk otomobil girişimi Devrim'den 58 yıl sonra tüm hakları Türkiye'ye ait olan yeni yerli aracın tanıtımı dün canlı yayında gerçekleşti.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Bugün tarihi bir güne, Türkiye'nin 60 yıllık rüyasının gerçeğe dönüşmesine şahitlik ediyoruz" dedi.
Televizyonların son dakika olarak aktardığı tanıtımda, biri SUV diğeri SEDAN olmak üzere iki otomobil modeli gösterildi.
Dünya çapında "trend topic" olan Türkiye'nin otomobili, #Yerlioto hashtagi ile dünya gündeminde ilk sıralarda yerini aldı.
Reuters, AP haber ajanslarının dünyaya servis ettiği yerli otomobil haberi büyük ilgi gördü.
Reuters haber ajansı yerli otomobil haberini abonelerine "Türkiye 3,7 milyar dolarlık ilk yerli otomobil projesini tanıttı " başlığıyla sundu.
El Cezire," Türkiye ilk yerli otomobilini tanıttı" başlığıyla Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözlerine yer verdi.
The Washington Post haberi "Türk lider ilk yerli otomobilin prototipini tanıttı" manşetiyle gördü.
Erdoğan'ın Türkiye'nin otomobilini sadece yurt içinde satmayı amaçlamakla kalmayıp aynı zamanda Avrupa'dan başlayarak küresel bir marka olmasını istediğini söylediği belirtildi.
İngiliz gazetesi Daily Mail'in attığı başlık ise dikkat çekti.
Daily Mail Türkiye'nin ilk yerli otomobili ile ilgili attığı başlıkta, "Türkiye elektrikli arabasını Cumhurbaşkanı Erdoğan, Tesla'ya meydan okumayı umduğu 300 mil menzilli TOGG prototipini tanıttı." ifadelerini kullandı.
Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2015
Σάπιο κράτος προδοτών: Δεν δίνουν άδεια στην εταιρεία που κατασκευάζει τα PONY, για "γραφειοκρατικούς" λόγους !
Αυτή είναι η μοναδική αιτία, που η γελοία αυτή χώρα είναι η μοναδική στον κόσμο, που δεν μπορεί να βγει από μνημόνια. Επειδή το θέμα της δεν είναι οικονομικό, αλλά βαθιά δομικό. Μια χούντα φασιστών γραφειοκρατών κατσικώθηκε στο σβέρκο του λαού και εμποδίζει ...
κάθε ανάπτυξη, καταστρέφοντας την πραγματική οικονομία, από τεμπελιά !
Και αναγκάζεται η βιομηχανία, ενώ έχει έτοιμες παραγγελίες, ενώ είναι έτοιμη να προσλάβει 400 άτομα, να τρέχει σε βουλευτές, για να διερευνήσουν γιατί επί 5 μήνες, μια γαμημένη δημόσια υπηρεσία, δεν απαντά καν (!!!) σε αίτησή της !
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τα γραφειοκρατικά εμπόδια που μπλοκάρουν την κατασκευή των θρυλικών αυτοκινήτων “PONY” στη Θεσσαλονίκη, από την ελληνική εταιρεία “NAMCO A.E.”, στερώντας από την πόλη περίπου 400 νέες θέσεις εργασίας καθώς και το ενδεχόμενο ανάπτυξης νέας βιομηχανικής ζώνης στην ανατολική της πλευρά, απ' όπου η κατασκευάστρια εταιρεία θα μπορούσε να προμηθευτεί εγχώρια παραγόμενα καθίσματα αυτοκινήτου, φανάρια και ελαστικά, επαναφέρει στο προσκήνιο ο Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Θεόδωρος Καράογλου, με ερώτηση που κατέθεσε σήμερα (Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015) στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Εντύπωση προκαλεί, μάλιστα, το γεγονός πως η εταιρεία, χωρίς να έχει ξεκινήσει ακόμα την παραγωγή ελληνικών αυτοκινήτων τελευταίας τεχνολογίας, έχει ήδη 400 παραγγελίες σε αναμονή, ενώ επεξεργάζεται παράλληλα πλάνο για να αναπτύξει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα.
Το πρόβλημα που εμποδίζει την έναρξη της παραγωγικής διαδικασίας, εστιάζεται στο γεγονός ότι ενώ η εταιρεία έχει καταθέσει εδώ και περίπου πέντε μήνες τον σχετικό φάκελο στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, ώστε να πιστοποιηθεί από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας Α.Ε.), εντούτοις μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει καμία απάντηση.
Η παραπάνω “ομηρία”, έχει ως αποτέλεσμα αφενός η κατασκευάστρια εταιρεία να ζημιώνεται οικονομικά για κάθε ημέρα που περνά, καθώς συντηρεί το εργοστάσιο που βρίσκεται στην περιοχή της Θέρμης του Ν. Θεσσαλονίκης και τους 35 απασχολούμενους υπαλλήλους και αφετέρου να μην υλοποιείται το επιχειρησιακό πλάνο για την άμεση πρόσληψη 120 ατόμων, οι οποίοι σε εύλογο βάθος χρόνου αναμένεται να φτάσουν τους 400 εργαζόμενους.
Με αφορμή τα παραπάνω, ο κ. Καράογλου ρωτά τον αρμόδιο Υπουργό για ποιούς λόγους δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία πιστοποίησης της “NAMCO A.E.” από την ΕΒΕΤΑΜ, καθώς και σε ποιές ενέργειες θα προβεί προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες και να μην εξαναγκαστεί σε φυγή σε γειτονική χώρα, η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που μπορεί να λειτουργήσει άμεσα εντός των ελληνικών συνόρων;
NAMCO PONY: Μια διδακτική ιστορία, για το γιατί η Ελλάδα δεν αξίζει να σωθεί !
27 ΙΟΥΝ 2012
Η περιπέτεια της NAMCO στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι χαρακτηριστική για την σύγκρουση των μεγάλων συμφερόντων που «έπνιξαν» όλες τις προσπάθειες για την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας (και όχι μόνο!) στην Ελλάδα.
Οι ιδρυτές της εταιρείας, βίωσαν την απόλυτη επιτυχία έχοντας καταφέρει να παράγουν στο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη 8- 10 αυτοκίνητα ημερησίως, γεγονός πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα και ..
με προστιθέμενη ελληνική αξία 67%, οι πωλήσεις ξεπερνούσαν τις 18.000, ενώ ο Ελληνικός Στρατός, η αεροπορία και το Ναυτικό έδειχναν την προτίμησή τους στα... άλογα των Pony, αφού το κόστος λειτουργίας και συντήρησης πέντε εξ αυτών ήταν μικρότερο από ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού.
Ξεκίνησαν πριν από τριάντα χρόνια την κατασκευή αυτοκινήτων σε μια ρομαντική εποχή, όπου οι πολυεθνικοί κολοσσοί δεν είχαν αλώσει τον κλάδο και που η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία φαινόταν ικανή να διατηρήσει την αυτοχθονία της, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην οικονομική ανάπτυξη.
Μάλλον όμως, οι επικεφαλής της λογάριαζαν χωρίς... τον ξενοδόχο, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν τα πολιτικά προσκόμματα που έβαζαν κυβερνητικά στελέχη της εποχής κατόπιν πιεστικών αιτημάτων ανταγωνιστών εμπόρων και εισαγωγέων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία του θρυλικού Pony το οποίο είχε κατακλύσει τους ελληνικούς δρόμους και προμήθευε τα Σώματα Ασφαλείας.
Οι πιέσεις ακόμη και υπουργών έγιναν αφόρητες, οι απεργίες στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όλο και συχνότερες, οι μηχανές έμειναν σβησμένες για πάνω από 120 ημέρες και το αποτέλεσμα ήταν μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα η μονάδα ελληνικής παραγωγής να μην είναι βιώσιμη και να κλείσει, βάζοντας μια ακόμη «ταφόπλακα» στο ελληνικό επενδυτικό όνειρο για τη δημιουργία μιας κραταιής εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ίσως ούτε και οι ίδιοι οι πολιτικοί να μην πίστευαν πως η «εθνικά υπερήφανη» κατά τ' άλλα Ελλάδα θα μπορούσε να φτιάξει τα δικά της αυτοκίνητα. Διαφορετικά δεν εξηγείται, όταν κατασκευάστηκε στην τελική του μορφή το πρώτο Pony και η οικογένεια Κοντογούρη κάλεσε τον τότε υπουργό Βιομηχανίας Κωνοφάγο για να το δει, εκείνος δεν μπήκε καν στον κόπο, διαμηνύοντας πως η Ελλάδα δε θα φτιάξει ποτέ δικό της αυτοκίνητο. Στη συνέχεια όμως, αφού ο ίδιος είχε εμπλακεί στο εργοστάσιο μπαταριών ΠΑΚ, πούλαγε στην μονάδα τα προϊόντα του.
Οι συνδικαλιστές
Μια από τις αιτίες της κατάρρευσης της NAMCO ήταν και ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός. Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης έκαναν απεργία- κατάληψη, η οποία κράτησε 4 μήνες, ζητώντας αύξηση ημερομισθίων κατά 35%.
Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας δεν την αρνήθηκαν, αλλά τους πρότειναν να δουν τι αύξηση θα τους έδινε ο κλάδος του μετάλλου. Όμως, εκείνοι επέμεναν να ικανοποιηθεί το αίτημά τους «εδώ και τώρα», υποκινούμενοι και από ένα μετέπειτα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο της Μακεδονίας, του οποίου ο ρόλος στην περίπτωση αυτή μάλλον ήταν «σκοτεινός», κάνοντας πολλούς να μιλήσουν για «το ότι παρακινείτο από ανταγωνιστικά της οικογένειας Κοντογούρη συμφέροντα».
Ήταν καλοκαίρι του 1983 και η Ελλάδα ζούσε στιγμές σοσιαλιστικού παροξυσμικού συνδικαλισμού, τις συνέπειες του οποίου πληρώνουμε σήμερα και θα πληρώνουμε για 50 τουλάχιστον χρόνια ακόμη...Τους δυναμικούς "μουσάτους" συνδικαλιστές της δεκαετίας του ΄80, που κατήγγειλαν την "ΕΟΚ των μονοπωλίων" και ζητούσαν να αποδοθεί στην κοινωνικοποίηση, ο παράνομος πλούτος που συσωρεύει το ληστρικό μεγάλο κεφάλαιο ....Έτσι, οι "καπιταλιστές" έκλεισαν τα εργοστάσιά τους, αλλά όλως περιέργως ο "συσωρευμένος πλούτος" άλλαξε χέρια. Πέρασε σε αυτά των "μαχητικών συνδικαλιστών"...
Οι ιδρυτές της εταιρείας, βίωσαν την απόλυτη επιτυχία έχοντας καταφέρει να παράγουν στο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη 8- 10 αυτοκίνητα ημερησίως, γεγονός πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα και ..
με προστιθέμενη ελληνική αξία 67%, οι πωλήσεις ξεπερνούσαν τις 18.000, ενώ ο Ελληνικός Στρατός, η αεροπορία και το Ναυτικό έδειχναν την προτίμησή τους στα... άλογα των Pony, αφού το κόστος λειτουργίας και συντήρησης πέντε εξ αυτών ήταν μικρότερο από ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού.
Ξεκίνησαν πριν από τριάντα χρόνια την κατασκευή αυτοκινήτων σε μια ρομαντική εποχή, όπου οι πολυεθνικοί κολοσσοί δεν είχαν αλώσει τον κλάδο και που η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία φαινόταν ικανή να διατηρήσει την αυτοχθονία της, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην οικονομική ανάπτυξη.
Μάλλον όμως, οι επικεφαλής της λογάριαζαν χωρίς... τον ξενοδόχο, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν τα πολιτικά προσκόμματα που έβαζαν κυβερνητικά στελέχη της εποχής κατόπιν πιεστικών αιτημάτων ανταγωνιστών εμπόρων και εισαγωγέων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία του θρυλικού Pony το οποίο είχε κατακλύσει τους ελληνικούς δρόμους και προμήθευε τα Σώματα Ασφαλείας.
Οι πιέσεις ακόμη και υπουργών έγιναν αφόρητες, οι απεργίες στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όλο και συχνότερες, οι μηχανές έμειναν σβησμένες για πάνω από 120 ημέρες και το αποτέλεσμα ήταν μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα η μονάδα ελληνικής παραγωγής να μην είναι βιώσιμη και να κλείσει, βάζοντας μια ακόμη «ταφόπλακα» στο ελληνικό επενδυτικό όνειρο για τη δημιουργία μιας κραταιής εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ίσως ούτε και οι ίδιοι οι πολιτικοί να μην πίστευαν πως η «εθνικά υπερήφανη» κατά τ' άλλα Ελλάδα θα μπορούσε να φτιάξει τα δικά της αυτοκίνητα. Διαφορετικά δεν εξηγείται, όταν κατασκευάστηκε στην τελική του μορφή το πρώτο Pony και η οικογένεια Κοντογούρη κάλεσε τον τότε υπουργό Βιομηχανίας Κωνοφάγο για να το δει, εκείνος δεν μπήκε καν στον κόπο, διαμηνύοντας πως η Ελλάδα δε θα φτιάξει ποτέ δικό της αυτοκίνητο. Στη συνέχεια όμως, αφού ο ίδιος είχε εμπλακεί στο εργοστάσιο μπαταριών ΠΑΚ, πούλαγε στην μονάδα τα προϊόντα του.
Οι συνδικαλιστές
Μια από τις αιτίες της κατάρρευσης της NAMCO ήταν και ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός. Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης έκαναν απεργία- κατάληψη, η οποία κράτησε 4 μήνες, ζητώντας αύξηση ημερομισθίων κατά 35%.
Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας δεν την αρνήθηκαν, αλλά τους πρότειναν να δουν τι αύξηση θα τους έδινε ο κλάδος του μετάλλου. Όμως, εκείνοι επέμεναν να ικανοποιηθεί το αίτημά τους «εδώ και τώρα», υποκινούμενοι και από ένα μετέπειτα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο της Μακεδονίας, του οποίου ο ρόλος στην περίπτωση αυτή μάλλον ήταν «σκοτεινός», κάνοντας πολλούς να μιλήσουν για «το ότι παρακινείτο από ανταγωνιστικά της οικογένειας Κοντογούρη συμφέροντα».
Ήταν καλοκαίρι του 1983 και η Ελλάδα ζούσε στιγμές σοσιαλιστικού παροξυσμικού συνδικαλισμού, τις συνέπειες του οποίου πληρώνουμε σήμερα και θα πληρώνουμε για 50 τουλάχιστον χρόνια ακόμη...Τους δυναμικούς "μουσάτους" συνδικαλιστές της δεκαετίας του ΄80, που κατήγγειλαν την "ΕΟΚ των μονοπωλίων" και ζητούσαν να αποδοθεί στην κοινωνικοποίηση, ο παράνομος πλούτος που συσωρεύει το ληστρικό μεγάλο κεφάλαιο ....Έτσι, οι "καπιταλιστές" έκλεισαν τα εργοστάσιά τους, αλλά όλως περιέργως ο "συσωρευμένος πλούτος" άλλαξε χέρια. Πέρασε σε αυτά των "μαχητικών συνδικαλιστών"...