Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

Να δεις που θα ψηφίσουν και ΝΔ οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ !

Ο κ.Τσερμενίδης και οι φίλοι του, έκαναν τα πάντα για να δυσφημιστεί ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ, όταν το κράτος έκλεισε την κάνουλα και .....
οδήγησε την εργοδοσία σε απόλυτη αδυναμία, μ' εκείνη την απίστευτη απεργία 12 ημερών του 2016, που εξόργισε τον κόσμο, ώστε να αποδεχθεί την "απαλλοτρίωση" του ΟΑΣΘ.

Οι ίδιοι συνδικαλιστές αγκάλιασαν Σπίρτζη και Παππά, έλεγαν τα καλύτερα λόγια και πανηγύριζαν για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ. Τώρα που Σπίρτζης και Παππάς φεύγουν από τα "κόζια", το συνδικάτο έκανε στροφή 180 μοιρών και κατηγορεί με σκληρές εκφράσεις, που δεν τολμούσε να χρησιμοποιήσει δυό μήνες πριν, τους Συριζαίους αρμόδιους.


Ανησυχία και αγανάκτηση για το σήμερα και το αύριο των αστικών συγκοινωνιών στην Π.Ε. Θεσσαλονίκης εκφράζουν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, μετά την «πληρωμένη», όπως
τη χαρακτηρίζουν, ανακοίνωση του Προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΘ, στην εφημερίδα Μακεδονία στις 30 Ιουνίου.

Σε ανακοίνωσή του το Συνδικάτο Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ , αναφέρει πως κάτι τέτοιο «υπηρετεί προεκλογικούς και μόνο στόχους και σκοπούς και δευτερευόντως προφάσεις και δικαιολογίες της διοίκησης του Οργανισμού, που απέτυχε στο έργο, που της ανατέθηκε από τον Αύγουστο του 2017 με την εφαρμογή του νόμου 4482/ 2017».

Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ χαρακτηρίζουν τις κατηγορίες εις βάρος τους περί «σαμποτάζ» ως ψευδείς, ανυπόστατες και συκοφαντικές. Όπως τονίζουν «Αν σήμερα υφίσταται συγκοινωνία έστω και με την υπάρχουσα κατάσταση οφείλεται στο φιλότιμο και την προσπάθεια των εργαζομένων. Η αποκλειστική ευθύνη για την υπολειτουργία των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ανήκει στην διοίκηση του ΟΑΣΘ και στην αδιαφορία του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών».

Οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών διατυπώνουν επίσης ερωτηματικά μεταξύ άλλων:

«Πού βρίσκονται τα καινούργια λεωφορεία, που ανακοίνωσαν κατ’ επανάληψη (διοίκηση του ΟΑΣΘ και Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών) ότι θα κυκλοφορούσαν τον Μάιο του 2019 στη Θεσσαλονίκη;»

«Ποιά τα αποτελέσματα για την επαρκή στελέχωση της υπηρεσίας συντήρησης και της εξασφάλισης ανταλλακτικών και αναλωσίμων για την επισκευή και διάθεση στην κυκλοφορία των 520 λεωφορείων που ορίζεται στον νόμο και απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των πολιτών».

«Οι ευθύνες για την σημερινή κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την σημερινή διοίκηση του ΟΑΣΘ και κατ’ ‘επέκταση τον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών που ανέχθηκε και επέτρεψε να φθάσει ο ΟΑΣΘ σε αυτή την κατάσταση ως προς παρεχόμενες υπηρεσίες.

Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, συνεχίζουμε να στηρίζουμε τον δημόσιο χαρακτήρα του φορέα παροχής των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη και καλούμε την επόμενη κυβέρνηση να προχωρήσει στην άμεση προώθηση των διαδικασιών ίδρυσης και έναρξης λειτουργίας της ΑΣΥΘ Α.Ε. ως το 4482/2017», ορίζεται καταλήγει η ανακοίνωση των εργαζομένων.