Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ έχει ως εξής:
1. Σωτήριος Θεοφάνης, Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, εκτελεστικό μέλος
2. BorisWenzel, Αναπληρωτής Πρόεδρος του ΔΣ,μη εκτελεστικό μέλος
3. ArthurDavidian, μη εκτελεστικό μέλος
4. Άγγελος Βλάχος, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
5. Alexander-Wilhelm VonMellenthin, μη εκτελεστικόμέλος
6. Παναγιώτης Αλευράς, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
7.Gabriel Ioannou, μη εκτελεστικό μέλος
8. Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
9. Yung YU, μη εκτελεστικό μέλος
Εκτός αξιωμάτων λοιπόν η πλευρά Σαββίδη, με μόνο δικό του τον Νταβιντιάν, που όμως είναι μη εκτελεστικό μέλος. Κουμάντο θα κάνουν οι άνθρωποι της Terminal Link.
H Terminal Link είναι μια κοινοπραξία των CMA CGM (51%) και China Merchants Holdings International (49%), με έδρα τη Μασσαλία, τζίρο 21 δις δολάρια. Ιδρύθηκε από τον Λιβανέζο εφοπλιστή Jacques Saadé.
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης αναλαμβάνει,ο Σωτήρης Θεοφάνης λοιπόν, συντονιστής της κοινοπραξίας DIEP GmbH-Terminal Link SAS- Belterra Investments Ltd, , ενώ στη θέση του μη εκτελεστικού Αντιπροέδρου τοποθετείται ο Boris Wanjel της Terminal Link.
Ο Σωτήρης Θεοφάνης είναι γνωστός τεχνοκράτης με μακρόχρονη εμπειρία στο εξωτερικό, στην διοίκηση και ανάπτυξη λιμένων . Στην Ελλάδα έγινε γνωστός όταν σε νεαρά ηλικία, το 1998-99, ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, τον οποίο με επιτυχία εισήγαγε στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Στη συνέχεια ορίστηκε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς με διπλό στόχο, την προετοιμασία του λιμανιού για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και την είσοδό του επίσης στο ΧΑΑ, στόχους που έφερε εις πέρας με επιτυχία.
Ακολούθως εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα, ενώ για ένα μεγάλο διάστημα δίδαξε Λιμενική Οικονομία στο Rutgers University στο New Jersey των ΗΠΑ.
Πέρα πάντως από την αναμφισβήτητη τεχνοκρατική του τεκμηρίωση, στα αξιοπερίεργα της «μικροϊστορίας» είναι το γεγονός ότι στο τιμόνι του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, θα βρίσκεται πλέον ένας γέννημα-θρέμμα Πειραιώτης, απόφοιτος μάλιστα της Ιωνιδείου!
1. Σωτήριος Θεοφάνης, Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, εκτελεστικό μέλος
2. BorisWenzel, Αναπληρωτής Πρόεδρος του ΔΣ,μη εκτελεστικό μέλος
3. ArthurDavidian, μη εκτελεστικό μέλος
4. Άγγελος Βλάχος, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
5. Alexander-Wilhelm VonMellenthin, μη εκτελεστικόμέλος
6. Παναγιώτης Αλευράς, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
7.Gabriel Ioannou, μη εκτελεστικό μέλος
8. Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
9. Yung YU, μη εκτελεστικό μέλος
Εκτός αξιωμάτων λοιπόν η πλευρά Σαββίδη, με μόνο δικό του τον Νταβιντιάν, που όμως είναι μη εκτελεστικό μέλος. Κουμάντο θα κάνουν οι άνθρωποι της Terminal Link.
H Terminal Link είναι μια κοινοπραξία των CMA CGM (51%) και China Merchants Holdings International (49%), με έδρα τη Μασσαλία, τζίρο 21 δις δολάρια. Ιδρύθηκε από τον Λιβανέζο εφοπλιστή Jacques Saadé.
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης αναλαμβάνει,ο Σωτήρης Θεοφάνης λοιπόν, συντονιστής της κοινοπραξίας DIEP GmbH-Terminal Link SAS- Belterra Investments Ltd, , ενώ στη θέση του μη εκτελεστικού Αντιπροέδρου τοποθετείται ο Boris Wanjel της Terminal Link.
Ο Σωτήρης Θεοφάνης είναι γνωστός τεχνοκράτης με μακρόχρονη εμπειρία στο εξωτερικό, στην διοίκηση και ανάπτυξη λιμένων . Στην Ελλάδα έγινε γνωστός όταν σε νεαρά ηλικία, το 1998-99, ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, τον οποίο με επιτυχία εισήγαγε στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Στη συνέχεια ορίστηκε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς με διπλό στόχο, την προετοιμασία του λιμανιού για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και την είσοδό του επίσης στο ΧΑΑ, στόχους που έφερε εις πέρας με επιτυχία.
Ακολούθως εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα, ενώ για ένα μεγάλο διάστημα δίδαξε Λιμενική Οικονομία στο Rutgers University στο New Jersey των ΗΠΑ.
Πέρα πάντως από την αναμφισβήτητη τεχνοκρατική του τεκμηρίωση, στα αξιοπερίεργα της «μικροϊστορίας» είναι το γεγονός ότι στο τιμόνι του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, θα βρίσκεται πλέον ένας γέννημα-θρέμμα Πειραιώτης, απόφοιτος μάλιστα της Ιωνιδείου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου