Πρόστιμα αναλογικά με το εισόδημα για παραβάσεις του ΚΟΚ, ώστε να είναι ....
αποτρεπτικά το ίδιο είτε κάποιος είναι άνεργος είτε έχει μεγάλα εισοδήματα, εξετάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και κοινωνικές ποινές εξυπηρέτησης θυμάτων τροχαίων από αυτούς που τα προκάλεσαν, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Ν. Μαυραγάνης «Στο Κόκκινο».
Με αφορμή το πρόσφατο τραγικό δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκη όχημα που κινείτο με εξαιρετικά μεγάλη ταχύτητα, ο κ. Μαυραγάνης αναφέρθηκε στις κινήσεις που γίνονται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στον τομέα της οδικής ασφάλειας, στο πλαίσιο της εκτενούς συνέντευξης που παραχώρησε στον 105,5 Στο Κόκκινο για την απεργία στα μέσα μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας.
Πρόσφατα, όπως είπε, υπήρξε επαφή με την διακομματική κοινοβουλευτική επιτροπή για την οδική ασφάλεια, όπου προτάθηκαν από το υπουργείο δύο προτάσεις σε καινοφανή κατεύθυνση.
Η μία αφορά την αναλογικοποίηση των προστίμων σε σχέση με το εισόδημα, όπως ανέφερε ο κ. Μαυραγάνης. «Είναι προφανές ότι άνθρωποι άνεργοι ή με πολύ χαμηλό εισόδημα θα μπορούσαν να συνετιστούν με ένα πρόστιμο 20, 30, 50 ευρώ. Τα ίδια ακριβώς ποσά για κάποιον με εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ είναι ασήμαντα... Όλοι πρέπει να συνετίζονται από τα πρόστιμα, αυτός είναι ο σκοπός τους, αλλά και να λειτουργούν αποτρεπτικά».
«Έχουμε προτείνει μία συγκεκριμένη διαδικασία στην Επιτροπή, περιμένουμε τις απόψεις τους, είδαμε θετική ανταπόκριση από το Κοινοβούλιο», όπως ανέφερε.
Η δεύτερη αφορά την εισαγωγή, «εναλλακτικά ή υποχρεωτικά, ως ποινή, στις περιπτώσεις που προκαλούνται δυστυχήματα που έχουν ως συνέπεια και τραυματισμό, η υποχρεωτική συμμετοχή σε προγράμματα εξυπηρέτησης των ανθρώπων που έχουν υποστεί κακώσεις σωματικές, βλάβες ή μόνιμες αναπηρίες, από τροχαία, των ατόμων που είχαν συμμετοχή σε αυτά».
«Να είναι μία μορφή κοινωνικής ποινής βαθιά ανθρωπιστική και συνειδησιακή που επαναφέρει τον άνθρωπο εκεί που πρέπει, να συνειδητοποιεί ότι αυτό το οποίο κάνει, να βλάπτει μία ανθρώπινη ζωή είτε με διαρκή είτε με προσωρινό χαρακτήρα, είναι εντελώς έξω από την ανθρώπινη φύση», συνέχισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών. «Έχουμε συμμετοχή και συνεργασία με όλες τις επιτροπές και τις αστικές μη κερδοσκοπικές δομές που δραστηριοποιούνται στην πρόληψη και την καταστολή των τροχαίων».
Ρε σεις, αφού δεν θα το κάνετε, γιατί ξοδεύουμε kilobytes; Κάθε χρόνο επιβάλλονται 1.000.000 πρόστιμα Κ.Ο.Κ. Όλα αυτά θα είναι χωρίς το ποσό επάνω, αλλά θα πηγαίνει σε υπηρεσία ο πολίτης, θα προσκομίζει αντίγραφο εκκαθαριστικού θεωρημένο από τη Δ.Ο.Υ. για να δουν το ύψος του εισοδήματος για να πληρώσει; Θα χρειαστούμε άλλο 1.000.000 δημοσίους υπαλλήλους, για να καθορίζουν το πρόστιμο με βάση το εισόδημα.
Κι άμα το αυτοκίνητο ανήκει στη σύζυγο που δεν δηλώνει εισόδημα και το οδηγεί ο πάμπλουτος σύζυγος , ποιού εισόδημα θα λαμβάνεται υπόψη;
Όλο μαλακίες, να ΄χαμε να λέγαμε.
Με ΄κείνη τη ρύθμιση "τέλη κυκλοφορίας με το μήνα", τι έγινε; Κάθε μήνα μας λέγατε ότι είναι έτοιμη....
αποτρεπτικά το ίδιο είτε κάποιος είναι άνεργος είτε έχει μεγάλα εισοδήματα, εξετάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και κοινωνικές ποινές εξυπηρέτησης θυμάτων τροχαίων από αυτούς που τα προκάλεσαν, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Ν. Μαυραγάνης «Στο Κόκκινο».
Με αφορμή το πρόσφατο τραγικό δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκη όχημα που κινείτο με εξαιρετικά μεγάλη ταχύτητα, ο κ. Μαυραγάνης αναφέρθηκε στις κινήσεις που γίνονται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στον τομέα της οδικής ασφάλειας, στο πλαίσιο της εκτενούς συνέντευξης που παραχώρησε στον 105,5 Στο Κόκκινο για την απεργία στα μέσα μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας.
Πρόσφατα, όπως είπε, υπήρξε επαφή με την διακομματική κοινοβουλευτική επιτροπή για την οδική ασφάλεια, όπου προτάθηκαν από το υπουργείο δύο προτάσεις σε καινοφανή κατεύθυνση.
Η μία αφορά την αναλογικοποίηση των προστίμων σε σχέση με το εισόδημα, όπως ανέφερε ο κ. Μαυραγάνης. «Είναι προφανές ότι άνθρωποι άνεργοι ή με πολύ χαμηλό εισόδημα θα μπορούσαν να συνετιστούν με ένα πρόστιμο 20, 30, 50 ευρώ. Τα ίδια ακριβώς ποσά για κάποιον με εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ είναι ασήμαντα... Όλοι πρέπει να συνετίζονται από τα πρόστιμα, αυτός είναι ο σκοπός τους, αλλά και να λειτουργούν αποτρεπτικά».
«Έχουμε προτείνει μία συγκεκριμένη διαδικασία στην Επιτροπή, περιμένουμε τις απόψεις τους, είδαμε θετική ανταπόκριση από το Κοινοβούλιο», όπως ανέφερε.
Η δεύτερη αφορά την εισαγωγή, «εναλλακτικά ή υποχρεωτικά, ως ποινή, στις περιπτώσεις που προκαλούνται δυστυχήματα που έχουν ως συνέπεια και τραυματισμό, η υποχρεωτική συμμετοχή σε προγράμματα εξυπηρέτησης των ανθρώπων που έχουν υποστεί κακώσεις σωματικές, βλάβες ή μόνιμες αναπηρίες, από τροχαία, των ατόμων που είχαν συμμετοχή σε αυτά».
«Να είναι μία μορφή κοινωνικής ποινής βαθιά ανθρωπιστική και συνειδησιακή που επαναφέρει τον άνθρωπο εκεί που πρέπει, να συνειδητοποιεί ότι αυτό το οποίο κάνει, να βλάπτει μία ανθρώπινη ζωή είτε με διαρκή είτε με προσωρινό χαρακτήρα, είναι εντελώς έξω από την ανθρώπινη φύση», συνέχισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών. «Έχουμε συμμετοχή και συνεργασία με όλες τις επιτροπές και τις αστικές μη κερδοσκοπικές δομές που δραστηριοποιούνται στην πρόληψη και την καταστολή των τροχαίων».
Ρε σεις, αφού δεν θα το κάνετε, γιατί ξοδεύουμε kilobytes; Κάθε χρόνο επιβάλλονται 1.000.000 πρόστιμα Κ.Ο.Κ. Όλα αυτά θα είναι χωρίς το ποσό επάνω, αλλά θα πηγαίνει σε υπηρεσία ο πολίτης, θα προσκομίζει αντίγραφο εκκαθαριστικού θεωρημένο από τη Δ.Ο.Υ. για να δουν το ύψος του εισοδήματος για να πληρώσει; Θα χρειαστούμε άλλο 1.000.000 δημοσίους υπαλλήλους, για να καθορίζουν το πρόστιμο με βάση το εισόδημα.
Κι άμα το αυτοκίνητο ανήκει στη σύζυγο που δεν δηλώνει εισόδημα και το οδηγεί ο πάμπλουτος σύζυγος , ποιού εισόδημα θα λαμβάνεται υπόψη;
Όλο μαλακίες, να ΄χαμε να λέγαμε.
Με ΄κείνη τη ρύθμιση "τέλη κυκλοφορίας με το μήνα", τι έγινε; Κάθε μήνα μας λέγατε ότι είναι έτοιμη....