"Καλά κάναμε και το σκοτώσαμε", αναφώνησαν μετά τις ποινές για τη δολοφονία του 11χρονου Μάριου το 2017, με αδέσποτη σφαίρα σε ένα γλέντι, οι Ρομά στο Μενίδι, και μετά τις καταδίκες ...
το γιόρτασαν με 130 πυροβολισμούς ...
Αλλάζουν συνήθειες οι Ρομά;
Γλεντάνε και πυροβολάνε κι όποιον πάρει ο Χάρος. Κατά τα άλλα, απαγορεύεται η οπλοκατοχή...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου