Ολοι στον Οργανισμό δούλευαν "για την πάρτι τους" και η διαφθορά σε αυτόν έσπασε όλα τα παγκόσμια ρεκόρ. Βόλεμα, κηφήνες, μίζες και στο τέλος ....δεν είχαμε καν σιδηρόδρομο. Οι κυβερνήσεις δεν άντεχαν άλλο το βάρος κι αποφάσισαν να τον πουλήσουν για να ησυχάσουν, αφού δεν μπορούσαν να κουμαντάρουν τα λαμόγια. Αρχικά η ΝΔ, κάπου στα 250 εκ. στα οποία δεν έδειξε κανείς ενδιαφέρον, με τον Τσίπρα στα κάγκελα να ουρλιάζει για "ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας". Περιουσίας που δεν άξιζε μία!
Ο Τσίπρας λίγο αργότερα έγινε Πρωθυπουργός και πούλησε ο ίδιος το έργο του ΟΣΕ έναντι 45 εκατομμυρίων (και πολλά ήταν για ένα τόσο άρρωστο μαγαζί!). Και τζάμπα θα τον έδιναν τον διεφθαρμένο οργανισμό, αφού γεννούσε ζημιές δισεκατομμυρίων.
Τον πήραν λοιπόν οι Ιταλικοί κρατικοί σιδηρόδρομοι, στα πλαίσια παραχώρησης περιουσιακών στοιχείων της πτωχευμένης χώρας, στα κράτη-δανειστές επί "μνημονίων". Σημειωτέον ότι οι Ιταλικοί κρατικοί σιδηρόδρομοι, θεωρούνται στις 5 καλύτερες εταιρείες του κόσμου. Στην Ελλάδα όμως απέτυχαν οικτρά, καθώς ....του Έλληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει.
https://www.transportenvironment.org/articles/rail-rankingΉρθαν λοιπόν οι άνθρωποι στη χώρα του ρουσφετιού και της μίζας, να λειτουργήσουν τις γραμμές ως ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αργότερα HELLENIC TRAIN, με το έργο τους να εξαρτάται από τον κρατικό ΟΣΕ. Αυτοί έβαλαν μόνο τα τρένα και πλήρωναν αποζημίωση στο ελληνικό δημόσιο, για να χρησιμοποιούν τις γραμμές του ΟΣΕ, στον οποίο συνέχισαν να εργάζονται δημόσιοι υπάλληλοι.
Το καθημερινό τους έργο λοιπόν, εξαρτάται από τα κέφια των κρατικών υπαλλήλων του ΟΣΕ. Των Σταθμαρχών, των ελεγκτών κυκλοφορίας, των κλειδούχων, των μηχανικών που διορθώνουν τις γραμμές κ.λπ.
Την ποιότητα των κρατικών υπαλλήλων του ΟΣΕ, από τους οποίους εξαρτάται η ζωή των επιβατών, την είδαμε και την καταλάβαμε πολύ καλά, από τα διάφορα ηχητικά ντοκουμέντα, που ακούμε στα κανάλια.
Ένας απ΄ αυτούς τους κρατικούς υπαλλήλους λοιπόν, μέσα στο γενικό μπάχαλο, όπου τίποτε δεν δούλευε καλά, εξαιτίας του αδιανόητα χαμηλού επιπέδου των κρατικών υπαλλήλων του ΟΣΕ, που προσλαμβάνονταν με κομματικά κριτήρια και δεν είχαν την παραμικρή αίσθηση της σοβαρότητας της δουλειάς τους, έβαλε ένα τρένο της Hellenic train στην ίδια γραμμή με ένα άλλο και συνέβη το μοιραίο.
Οι Ιταλοί ήρθαν να λειτουργήσουν τα τρένα. Δεν ήρθαν ούτε για να φτιάξουν γραμμές, ούτε έγιναν ιδιοκτήτες της υποδομής, που τη λειτουργούσε το κράτος.
Είναι ολοφάνερα, για κάθε λογικό άνθρωπο, οι τελευταίοι που φταίνε, για το γεγονός ότι ένας κρατικός τροχονόμος, τους έστειλε σε μονόδρομο και συγκρούστηκαν με κάποιο άλλο όχημα.
Αλλά οι "τρομοκράτες" δεν επιτίθενται στον κρατικό ΟΣΕ, που είναι ο ορισμός του μπάχαλου, αλλά στον "κακό ιδιώτη", τον "επενδυτή". Επειδή σε αυτή τη χώρα, συνήθισαν όλοι να βολεύονται, να διορίζονται, να κάθονται και να πληρώνονται και να έχουν και τις αβάντες του δημοσίου.
Έβαλαν την βόμβα στον τελευταίο που φταίει, επειδή το μόνο που τους νοιάζει είναι να διαφεντεύουν το κράτος. Να διαιωνίζεται η παθογένεια που μας οδήγησε στη χρεοκοπία και τα μνημόνια. Επειδή είναι λαμόγια, κηφήνες, βολεψάκηδες.
Οποιος επενδύει έστω και ένα ευρώ σε αυτή την κομμουνιστική χώρα των κρατιστών και των λαμόγιων και της νοοτροπίας "όλα κρατικά, όλα δωρεάν, όλοι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι, θάνατος στα αφεντικά", θα το μετανιώσει πικρά....




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου