Αυτό που αντικειμενικά απέτυχε, αδικαιολόγητα, είναι το σύστημα έκδοσης κάρτας: Υποτίθεται ότι το αναθέσαμε πριν από δύο ολόκληρα χρόνια σε έναν "παγκόσμιο κολοσσό" την Conduent (έτσι μας την παρουσίασε ο ΑΚΤΩΡ), η οποία υποτίθεται ότι "εγκατέστησε εκατοντάδες συστήματα κομίστρου σε εκατοντάδες μετρό του κόσμου", επομένως, ήξερε τι να περιμένει. Έπρεπε να ξέρει ότι χιλιάδες επιβάτες θα σπεύσουν να βγάλουν κάρτα, αφού είναι υποχρεωτική για να κόβεις μειωμένο ή δωρεάν, έπρεπε να ξέρει ότι θα χρειάζεται να εφοδιάζονται τα μηχανήματα με ρέστα, εφόσον δεν είναι έτοιμη η υποδομή για τη διασύνδεση με τις τράπεζες κι άλλα τόσα, που έπρεπε να ξέρει.
Αυτός είναι ο μόνος τομέας, που απέτυχε ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ το Μετρό: η έκδοση εισιτηρίων και καρτών. Κανείς (λογικός) δεν έχει όρεξη να γκρινιάζει, αλλά το να πρέπει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να περιμένεις δύο και τρεις ώρες, για να βγάλεις μηνιαία κάρτα, είναι ιδιαιτέρως εξοργιστικό.
Γνώριζε η Conduent εδώ και δυό χρόνια, ότι φοιτητές, άνεργοι, πολύτεκνοι, ηλικιωμένοι κλπ, θα έπρεπε να βγάλουν κάρτα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, θα μπορούσε να φτιάξει μιά εφαρμογή στο κινητό, να ανεβάζει ο χρήστης τη φωτογραφία του, να διασυνδέεται με τη ΔΥΠΑ για να επικυρώνεται το δικαίωμα του στο "δωρεάν" επειδή είναι άνεργος κι άλλα τόσα απλά και λειτουργικά, ώστε να μην υπάρχει διαρκής συμφόρηση στο ένα και μοναδικό εκδοτήριο των σταθμών.
(από τη voria.gr - Ολα τα ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης, αναδεικνύουν την παταγώδη αποτυχία του συστήματος εισιτηρίων) |
Στο τέλος-τέλος, επειδή θα έπρεπε (αφού είναι τόσο έμπειρη!) ότι η διαδικασία της φωτογράφισης και εκτύπωσης είναι χρονοβόρα και έτσι θα έπρεπε να στελεχωθούν τα εκδοτήρια με περισσότερους υπαλλήλους και περισσότερα σημεία φωτογράφισης και εκτύπωσης των καρτών. Να βγάζει κάρτες και το δωμάτιο του "Υπευθύνου Σταθμού", στο οποίο δεν υπάρχει ψυχή!
Οι τεράστιες ουρές, που αυξάνονται καθημερινά, είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ απαράδεκτες.
Β.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου