Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024

ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ : Υποκειμενικά και αντικειμενικά παράπονα

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης (που προσωπικά χρησιμοποιώ από την πρώτη μέρα και με εξυπηρετεί αφάνταστα), έχουν γραφεί εκατομμύρια σχόλια και άρθρα. Λογικό, μετά τα 50 χρόνια που το ζητά η πόλη. Το 99% των εκατομμυρίων σχολίων, προέρχονται από.... χολερικούς αντιπολιτευόμενους της σημερινής κυβέρνησης (λες και το έργο το έκανε ο Μητσοτάκης, ή το πλήρωσε ο Μητσοτάκης ή είναι δικό του!), που ερμηνεύουν τα πάντα μέσα από τις κομματικές τους ιδεοληψίες: μας ζάλισαν με ανούσια και αναμενόμενα ζητήματα και βλακώδη κριτική, που δεν αντέχει στη λογική: "Μετρό που δεν πάει στο αεροδρόμιο, δεν είναι μετρό" (ε, να περιμέναμε πότε θα πάει στο αεροδρόμιο και να το κρατούσαμε κλειστό μέχρι τότε, ενώ μπορεί να μεταφέρει κόσμο στη βασική γραμμή), "έβαλαν κουβάδες για να μαζέψουν τα νερά" (σε όλα τα μετρό του κόσμου συμβαίνει), "χάλασε κιόλας ένας συρμός και καθυστέρησε 12 λεπτά" (2.000 δρομολόγια την ημέρα κάνει, κάποιο θα χαλάσει, συμβαίνει παντού), "τα βαγόνια είναι στενά" (μια χαρά είναι) κ.λπ.

Αυτό που αντικειμενικά απέτυχε, αδικαιολόγητα, είναι το σύστημα έκδοσης κάρτας: Υποτίθεται ότι το αναθέσαμε πριν από δύο ολόκληρα χρόνια σε έναν "παγκόσμιο κολοσσό" την Conduent (έτσι μας την παρουσίασε ο ΑΚΤΩΡ), η οποία υποτίθεται ότι "εγκατέστησε εκατοντάδες συστήματα κομίστρου σε εκατοντάδες μετρό του κόσμου", επομένως, ήξερε τι να περιμένει. Έπρεπε να ξέρει ότι χιλιάδες επιβάτες θα σπεύσουν να βγάλουν κάρτα, αφού είναι υποχρεωτική για να κόβεις μειωμένο ή δωρεάν, έπρεπε να ξέρει ότι θα χρειάζεται να εφοδιάζονται τα μηχανήματα με ρέστα, εφόσον δεν είναι έτοιμη η υποδομή για τη διασύνδεση με τις τράπεζες κι άλλα τόσα, που έπρεπε να ξέρει. 

Αυτός είναι ο μόνος τομέας, που απέτυχε ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ το Μετρό: η έκδοση εισιτηρίων και καρτών. Κανείς (λογικός) δεν έχει όρεξη να γκρινιάζει, αλλά το να πρέπει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να περιμένεις δύο και τρεις ώρες, για να βγάλεις μηνιαία κάρτα, είναι ιδιαιτέρως εξοργιστικό.

Γνώριζε η Conduent εδώ και δυό χρόνια, ότι φοιτητές, άνεργοι, πολύτεκνοι, ηλικιωμένοι κλπ, θα έπρεπε να βγάλουν κάρτα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, θα μπορούσε να φτιάξει μιά εφαρμογή στο κινητό, να ανεβάζει ο χρήστης τη φωτογραφία του, να διασυνδέεται με τη ΔΥΠΑ για να επικυρώνεται το δικαίωμα του στο "δωρεάν" επειδή είναι άνεργος κι άλλα τόσα απλά και λειτουργικά, ώστε να μην υπάρχει διαρκής συμφόρηση στο ένα και μοναδικό εκδοτήριο των σταθμών.

(από τη voria.gr - Ολα τα ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης, αναδεικνύουν την παταγώδη αποτυχία του συστήματος εισιτηρίων)


Στο τέλος-τέλος, επειδή θα έπρεπε (αφού είναι τόσο έμπειρη!) ότι η διαδικασία της φωτογράφισης και εκτύπωσης είναι χρονοβόρα και έτσι θα έπρεπε να στελεχωθούν τα εκδοτήρια με περισσότερους υπαλλήλους και περισσότερα σημεία φωτογράφισης και εκτύπωσης των καρτών. Να βγάζει κάρτες και το δωμάτιο του "Υπευθύνου Σταθμού", στο οποίο δεν υπάρχει ψυχή!




Οι τεράστιες ουρές, που αυξάνονται καθημερινά, είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ απαράδεκτες.



Η "εξειδικευμένη" Conduent αποδείχθηκε ....μάπα το καρπούζι.

Β.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου