Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Σκάνδαλο ...καταγγελιών εναντίον σουπερμάρκετς και άλλων επιχειρήσεων

Τις τελευταίες ημέρες, χιλιάδες blogs λαμβάνουν e-mails από διάφορους δήθεν αναγνώστες, με καταγγελτικό περιεχόμενο εναντίον ελληνικών (κατά προτίμηση) εταιρειών. Τα e-mails που λαμβάνουμε όλοι, έχουν αποστολείς με ψευδώνυμα και...
έχουν βασικό παραλήπτη γνωστό βοθρομπλόγκ, που ειδικεύεται στην κατασυκοφάντηση επιχειρήσεων. Οι δήθεν αναγνώστες βέβαια, γράφουν επαγγελματικά, διαθέτουν τεκμήρια και έγγραφα, ακόμη και αποδελτίωση από συνδρομητικές υπηρεσίες. Στη συνέχεια οι "καταγγελίες" που μυρίζουν εκβιασμό δημοσιεύονται στο δημοφιλές βοθρομπλογκ καταγγελιών, το οποίο συνδέεται με χιλιάδες άλλα sites, blogs και προφίλς στο facebook, ώστε να δημιουργηθεί "πίεση" στον καταγγελόμενο.
Από την πλευρά τους, οι "αρχές" δείχνουν περίεργη ανοχή στο συγκεκριμένο βοθρομπλογκ καταγγελιών, που ακολουθεί τον εύκολο δρόμο της "καταγγελίας" για το παραμικρό, αφού οι μάζες που καταναλώνουν τέτοιες "ειδήσεις" είναι θυμωμένες και αρέσκονται να διαβάζουν κατηγορίες εναντίον επιχειρήσεων.
Εμφανίζεται δηλαδή ένας "Γιάννης Νίκου" π.χ. να καταγγέλει ότι το τάδε μαγαζί ενέχεται σε σκάνδαλο πλαστών τιμολογίων. Το "σκάνδαλο" είναι η δημοσιογραφική εκτίμηση μιας έρευνας του ΣΔΟΕ στο συγκεκριμένο μαγαζί, που δεν έχει ολοκληρωθεί, και δημοσιεύεται σε περιθωριακό έντυπο, ώστε να υπάρχει η "πηγή", αλλά η λάσπη μένει.

Κάτι πρέπει να κάνετε κύριε Σφακιανάκη, με αυτό το εκβιαστικό γκρουπ των βοθρομπλογκς, έτσι; Με την εμπειρία σας καταλαβαίνετε ότι τα e-mails των δήθεν "αναγνωστών", συγγράφονται και αποστέλλονται από ένα διαφημιστικό γραφείο ή εταιρεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, με σκοπό την αλίευση κλικς από ανθρώπους που τους αρέσει να διαβάζουν "καταγγελίες", τον εκβιασμό των επιχειρήσεων και κυρίως τη συκοφάντηση ανταγωνιστών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου