Ο Ελεγκτής του ΟΣΕ κατέθεσε ότι έλεγξε το τρένο στις 8.30 μμ της μοιραίας νύχτας, ενώ αυτό έφτασε στη Διαλογή στις 9.05 μμ!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:
Δεν έχουν τέλος τα στοιχεία που έρχονται στο προσκήνιο για την τραγωδία των Τεμπών με τα ερωτήματα που συνεχώς ανακύπτουν να είναι σοβαρά και αμείλικτα.
Ο αστυνομικός συντάκτης Βασίλης Λαμπρόπουλος, παρουσίασε στο MEGA, τις καταθέσεις υπαλλήλου του ΟΣΕ ο οποίος ήταν επιφορτισμένος με τον έλεγχο της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Στις καταθέσεις αυτές, προκύπτει μία χρονική αντίφαση στον χρόνο του ελέγχου των βαγονιών και του φορτίου τους και της αναχώρησης του τρένου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον σταθμό, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου στον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ εξετάζει την εμπορική αμαξοστοιχία πριν αυτή ξεκινήσει.
Ο συγκεκριμένος υπάλληλος ερωτάται το 2023 αλλά και το 2024 από τους δικαστές εάν όταν έλεγξε το τρένο υπήρχε κάποιο φορτίο που δεν αναγραφόταν στις φορτωτικές και εκείνος υποστήριξε πως δεν είχε δει κάποιο επιπλέον φορτίο.
Το 2024 όταν ρωτήθηκε για το πότε προχώρησε στον έλεγχο του τρένου, δήλωσε πως είχε ολοκληρώσει τον έλεγχο μέχρι τις 20:30 το μοιραίο βράδυ.
Στη συνέχεια, συντάσσει ένα σχετικό έγγραφο στο οποίο αναγράφεται πως ο έλεγχος ολοκληρώθηκε στις 21:00.
Ωστόσο, σε ένα άλλο έγγραφο εκείνης της ημέρας φαίνεται πως το τρένο μπήκε για έλεγχο στις 21:05 ως τις 21:45 και στις 21:35 είχε ολοκληρωθεί ο έλεγχος.
Έτσι, υπάρχει το ενδεχόμενο το τρένο να μην είχε εξεταστεί καν καθώς υπάρχει η χρονική αντίφαση, σύμφωνα πάντα με τον Βασίλη Λαμπρόπουλο.
Τέλος επισημαίνεται ότι όταν ζητήθηκαν οι καταγραφές από τις κάμερες του εμπορευματικού σταθμού για να δουν τι ακριβώς φόρτωσε το τρένο, ο ΟΣΕ έστειλε κάμερες από τον επιβατικό σταθμό όπου δεν είχε συμβεί απολύτως τίποτα.
Δεν έχουν τέλος τα στοιχεία που έρχονται στο προσκήνιο για την τραγωδία των Τεμπών με τα ερωτήματα που συνεχώς ανακύπτουν να είναι σοβαρά και αμείλικτα.
Ο αστυνομικός συντάκτης Βασίλης Λαμπρόπουλος, παρουσίασε στο MEGA, τις καταθέσεις υπαλλήλου του ΟΣΕ ο οποίος ήταν επιφορτισμένος με τον έλεγχο της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Στις καταθέσεις αυτές, προκύπτει μία χρονική αντίφαση στον χρόνο του ελέγχου των βαγονιών και του φορτίου τους και της αναχώρησης του τρένου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον σταθμό, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου στον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ εξετάζει την εμπορική αμαξοστοιχία πριν αυτή ξεκινήσει.
Ο συγκεκριμένος υπάλληλος ερωτάται το 2023 αλλά και το 2024 από τους δικαστές εάν όταν έλεγξε το τρένο υπήρχε κάποιο φορτίο που δεν αναγραφόταν στις φορτωτικές και εκείνος υποστήριξε πως δεν είχε δει κάποιο επιπλέον φορτίο.
Το 2024 όταν ρωτήθηκε για το πότε προχώρησε στον έλεγχο του τρένου, δήλωσε πως είχε ολοκληρώσει τον έλεγχο μέχρι τις 20:30 το μοιραίο βράδυ.
Στη συνέχεια, συντάσσει ένα σχετικό έγγραφο στο οποίο αναγράφεται πως ο έλεγχος ολοκληρώθηκε στις 21:00.
Ωστόσο, σε ένα άλλο έγγραφο εκείνης της ημέρας φαίνεται πως το τρένο μπήκε για έλεγχο στις 21:05 ως τις 21:45 και στις 21:35 είχε ολοκληρωθεί ο έλεγχος.
Έτσι, υπάρχει το ενδεχόμενο το τρένο να μην είχε εξεταστεί καν καθώς υπάρχει η χρονική αντίφαση, σύμφωνα πάντα με τον Βασίλη Λαμπρόπουλο.
Τέλος επισημαίνεται ότι όταν ζητήθηκαν οι καταγραφές από τις κάμερες του εμπορευματικού σταθμού για να δουν τι ακριβώς φόρτωσε το τρένο, ο ΟΣΕ έστειλε κάμερες από τον επιβατικό σταθμό όπου δεν είχε συμβεί απολύτως τίποτα.
.....................
Αν καταλάβαμε καλά δηλαδή,
το σύνολο των συντρόφων υπαλλήλων του κρατικού ΟΣΕ ....έπαιζε το πουλάκι του, τη μοιραία νύχτα. Καλός ο συνδικαλισμός και οι παρλαπίπες για τους εργαζόμενους που "προειδοποίησαν για κινδύνους", αλλά να δουλεύουμε και λίγο εκεί που μας διορίζουν!
Και παίρνουμε ως δεδομένο το πιο ελαφρύ σενάριο, ότι ο τύπος, απλώς βαρέθηκε, για αυτό και δεν έλεγξε το τρένο κι όχι το βαρύ ενδεχόμενο, ότι, υπάλληλοι του ΟΣΕ συμμετείχαν σε κυκλώματα λαθρεμπορίου (κάτι που αποδείχθηκε στο παρελθόν), για να πλουτίσουν.
Ελπίζουμε να είναι απλώς η γνωστή δημοσιοϋπαλληλική τεμπελιά.