Μιλάμε για κανονικό σοφιστή, που κάνει το μαύρο άσπρο ανερυθρίαστος…
Θα μου πείτε γι’ αυτό έγινε πολιτικάντης. Το έχει. Άλλωστε με τέτοια αγριόφατσα, πώς αλλιώς θα γυρνούσε να τον κοιτάξει θηλυκό;
Πάντως στα Τέμπη φάνηκε όλο το ψευδεπίγραφο αφήγημα των «αρίστων».
Το μπάζωμα πήγε σύννεφο, τόσο επιτόπου στο σημείο του δυστυχήματός, όσο και μετέπειτα στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής.
Ψέματα επί ψεμάτων, ειδικά από πλευράς των αρμόδιων του υπουργείου Μεταφορών, που άγνωστο γιατί κάνουν τα πάντα προκειμένου να βγει αλώβητος ο σπινθηροβόλος γόνος από τας Σέρρας.
Ο επόμενος Εθνάρχης, όπως τον χαρακτηρίζουν φίλοι μου (μετακλητοί σε υπουργούς).
Και όσον αφορά στον σιδηρόδρομο, αυτός εξακολουθεί να μην υπάρχει, με καθημερινά περιστατικά παρ’ ολίγον ατυχημάτων, με τον κόσμο να τρέμει να ανέβει σε τρένο, και με τους Ιταλούς «επενδυτές» να σκέφτονται να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια, αφού ούτε στη Σουαζιλάνδη δε θα έβρισκαν τέτοιο στρεβλό περιβάλλον, χώρια που εκεί θα πλήρωναν και μεγαλύτερο τίμημα για να αγοράσουν (λέμε τώρα) τον εθνικό σιδηρόδρομο.
Να μιλήσουμε για τα υπόλοιπα ΜΜΜ;
Έχετε μπει σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ; Δε θα το συνιστούσα.
Έχετε ταξιδέψει πρόσφατα με το ΙΧ σας στις εθνικές (ιδιωτικές είναι) οδούς; Εκεί όπου τα διόδια όχι μόνο είναι πανάκριβα, αλλά τα συναντάς κάθε τρείς και λίγο;
Με δήθεν έργα συντήρησης να πραγματοποιούνται, και με μόνο απτό αποτέλεσμα το κλείσιμο με τσιμεντένιες μπάρες λωρίδων κυκλοφορίας, χωρίς ούτε μια φαγάνα, ούτε έναν εργαζόμενο εν όψει…
Κάπως όπως το περίφημο φλάιοβερ της Θεσσαλονίκης, που μας το άφησε πεσκέσι ο Εθνάρχης που λέγαμε, με τους εποχούμενους Σαλονικιούς να βρίσκονται στα όρια της τρέλας και κάμποσους Σερραίους (τυχαίο θα είναι) εργολάβους να ανοίγουν σαμπάνιες…
Και βέβαια η τρέλα θα συνεχιστεί επ’ αόριστον, όπως έγινε και με το μετρό, που ακόμη το σκάβουν 25 χρόνια μετά την πρώτη φτυαριά, και με ουκ ολίγους επιτήδειους να έχουν φτιάξει διαχρονικά γερό κομπόδεμα εις βάρος των κορόιδων Θεσσαλονικέων.
Κι ας έλεγε ο Κυριάκος με ύφος το 2020, ότι το μετρό θα λειτουργεί κανονικά τον Απρίλιο του 2023.
Κι ας έλεγε ο Μηταράκης στο BBC πέρσι, πως ήδη λειτουργεί κανονικά.
Σάμπως ποιος θα τους αμφισβητήσει; Τα κανάλια; Χα χα χα….
Θα μιλούσα και για τα αεροπλάνα, αλλά εκεί όλα πάνε καλά.
Ο νέος «εθνικός» αερομεταφορέας (έτσι τον χαρακτήρισε ο Εθνάρχης) είναι άκρως κερδοφόρος και πετάει μονοπωλιακά και εντελώς ανεξέλεγκτα (με νόμο του Εθνάρχη του 2020), σε αγαστή συνεργασία με τα ιδιωτικά (γερμανικά τα λένε οι κακοπροαίρετοι) επίσης ανεξέλεγκτα από πλευράς κράτους αεροδρόμιά μας.
Με αμφότερους όχι μόνο να επιχορηγούνται από το δημόσιο στα δύσκολα, αλλά και να κρατάνε τα όποια κέρδη στα εύκολα.
Και με κάποιους πιο κακότροπους να ισχυρίζονται πως γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο υποβαθμίστηκε συνειδητά ο σιδηρόδρομος. Για να μην αποτελεί ανταγωνιστή της κρητικής εταιρίας των αιθέρων ή των αρπακτικών που τσεπώνουν τα διόδια των «εθνικών» οδών βρέξει χιονίσει.
Ποιος πολίτης θα πλήρωνε 250 ευρώ σε αεροπορικό εισιτήριο, με μπόλικες ώρες ταλαιπωρίας και αναμονής, για να πάει Θεσ/νίκη-Αθήνα, όταν στον ίδιο χρόνο θα μπορούσε να πάει με το 1/3 των χρημάτων με τρένο;
Ή έστω με το ΙΧ του, αν δεν αναγκαζόταν να πληρώσει περισσότερα λεφτά στα διόδια απ’ ό,τι στα καύσιμα για το συγκεκριμένο ταξίδι;
Ερωτήματα…
Και με τι ασχολούνται τα συμβατικά ΜΜΕ; Τα πετσωμένα;
Με τον Κεν Κάσελ, που παρουσιάστηκε στον στρατό με νεσεσέρ πλήρες νυχτερινών και άλλων κρεμών, προκειμένου να υπηρετήσει 20 ολόκληρες ημέρες (των αδειών συμπεριλαμβανομένων).
Και με τον Τάιλερ να είναι στημένος έξω από την πύλη νηστικός και αξύριστος, μέρα νύχτα, πλέκοντας τερλίκια…
Θα μου πείτε πάλι καλά, ο Κάσελ πλένει καζάνια και τρέχει στα βουνά φωνάζοντας «Αέρα» την ώρα που ο χάπι τράβελερ ΠΘ μας διακοπάρει στην όαση Σίβα…
Βέβαια, να τα λέμε όλα, αυτός έκανε το στρατιωτικό του καθήκον στην ώρα του και όταν έπρεπε.
Και μάλιστα πιλοτάριζε ΦΑΝΤΟΜ, όπως επιμένει ο φίλος μου ο Σούλης (και αυτός μετακλητός σε υφυπουργό) που υπηρέτησε λέει μαζί του στην πολεμική αεροπορία!
Μάλιστα… τώρα το μόνο που μένει είναι να πάει φαντάρος και ο Τσιτσιπάς, που είναι ένας από εμάς, σύμφωνα με τη γειτόνισσά μου την κυρά Σούλα, συνταξιούχα του ΟΤΕ από τα 40 της και παλιά ΟΝΝΕΔίτισσα, που το ’12 όμως δεν ψήφισε ΝΔ αλλά άλλες δήθεν δεξιές πατριωτικές δυνάμεις γιατί οι σαμαροβενιζέλοι ήταν γερμανοτσολιάδες!
Με αυτά και με αυτά πλησιάζουν οι ευρωεκλογές, με τα ψηφοδέλτια της ΝΔ να αναβαθμίζονται.
Απ’ ό,τι ακούω, μετά την απώλεια της Μισέλ, που θα λείψει από τις Βρυξέλλες, και ο Ζαγόρ σκέφτεται να πάρει μεταγραφή από τη ΝΔ στο ΠΑΣΟΚ, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει από άλλο μετερίζι στον αγώνα για την προκοπή της Ευρώπης.
Μάλιστα σκέφτηκε, λένε κάποιοι γνωρίζοντες, να τα παρατήσει και να αφοσιωθεί στην οικογένειά του και στο ποδόσφαιρο, αλλά δέχτηκε ισχυρές πιέσεις από τον Σύλλογο Ελλήνων Ιδιοκτητών Νυχτερινών Κέντρων των Βρυξελλών και του Στρασβούργου, που χωρίς τον Βουσμάνο λένε, θα μαραζώσουν τα μαγαζιά τους… Δεν το γνωρίζω. Μου μεταφέρθηκε.
Πάντως το ψηφοδέλτιο της ΝΔ που λέμε, θα ισχυροποιηθεί.
Ειδικά με τη συμμετοχή σε αυτό του Γιώργη του Αυτιά, του «αντικειμενικού», όπως τον ξέρει ο λαός, που σίγουρα θα τον ψηφίσει με δύο χέρια προκειμένου ο τεχνοκράτης αυτός ρεπόρτερ να στηρίξει τα φλέγοντα ζητήματα των συνταξιούχων και στο ευρωκοινοβούλιο, στο οποίο θα αποτελέσει κόσμημα (όπως η Εύα π.χ., αλλά στο πιο μαχητικό).
Και αν επαληθευτούν οι φήμες που θέλουν να εντάσσονται στο εν λόγω ψηφοδέλτιο η Γεωργία Μπίκα, η Σάσα Μπάστα, η Αγγελική Ηλιάδη, ο Νίνο, μπορεί και ο Κάτμαν… τότε τη βλέπω τη ΝΔ με 51% και την Ευρώπη να ορθοποδεί μια και καλή.
Σωθήκαμε δηλαδή.
Να μας κόβει χρόνια ο Θεός να τα δίνει ώρες στον Κυριάκο…
ΠΗΓΗ: https://www.antinews.gr/51903/antitheseis/o-theos-na-chei-kala-ton-kyriako-gia-tin-prokopi-tis-choras-kai-tis-eyropis/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου