Άνοιξαν οι προσφορές του διαγωνισμού για την προμήθεια 180 μεταχειρισμένων αστικών λεωφορείων (αρθρωτών και διαξονικών). Υπήρξαν δύο μόνο προσφορές, από τις οποίες η μία ....
φαίνεται προβληματική, καθώς υποβλήθηκε από τον συνεταιρισμό των ΚΤΕΛ Μακεδονία, στον οποίο συμμετέχουν περιφερειακά ΚΤΕΛ της Β.Ελλάδος και της Θεσσαλίας.
Στο διαγωνισμό όμως, υπάρχει σαφής αναφορά ότι "δεν είναι αποδεκτή η συμμετοχή στον διαγωνισμό φορέων (ανεξάρτητα από την νομική μορφή τους) που εκτελούν πάσης φύσεως συγκοινωνιακό έργο στην Ελλάδα (αποφυγή σύγκρουσης συμφερόντων)" κι επίσης ο όρος ότι "
κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας (από την ημερομηνία διεξαγωγής του παρόντος διαγωνισμού), να έχουν προμηθεύσει τουλάχιστον πενήντα (50) λεωφορεία".
Δεδομένου ότι ο Συνεταιρισμός των ΚΤΕΛ αγοράζει λεωφορεία, δεν κατανοούμε πώς ακριβώς, μπορεί να πληροί το κριτήριο "να έχει προμηθεύσει", ενώ ταυτόχρονα υπάρχει το θέμα της απόρριψης συμμετοχής εφόσον συμμετέχουν ΚΤΕΛ.
Αλλά αυτά, θα τα αποφασίσει η τριμελής επιτροπή του ΟΑΣΘ τις επόμενες ημέρες.
Η άλλη προσφορά είναι από τον προμηθευτή PAPADAKIS BROS, ο οποίος αντιπροσωπεύει τα λεωφορεία ΜΑΝ, είναι μεγάλη και αξιόπιστη εταιρεία, επομένως, θα φανεί συνεπής και θα προμηθεύσει τον ΟΑΣΘ με τα 180 οχήματα, ώστε να ανασάνει η συγκοινωνία στο κέντρο της πόλης.
Εντυπωσιακή ήταν η αποχή των άλλων μεγάλων παικτών της αγοράς (ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ VOLVO, ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ, MERCEDES, IVECO, SOLARIS κ.λ.π.), γεγονός που δείχνει ότι μάλλον δεν ήταν ελκυστική η αμοιβή του αναδόχου.
φαίνεται προβληματική, καθώς υποβλήθηκε από τον συνεταιρισμό των ΚΤΕΛ Μακεδονία, στον οποίο συμμετέχουν περιφερειακά ΚΤΕΛ της Β.Ελλάδος και της Θεσσαλίας.
Στο διαγωνισμό όμως, υπάρχει σαφής αναφορά ότι "δεν είναι αποδεκτή η συμμετοχή στον διαγωνισμό φορέων (ανεξάρτητα από την νομική μορφή τους) που εκτελούν πάσης φύσεως συγκοινωνιακό έργο στην Ελλάδα (αποφυγή σύγκρουσης συμφερόντων)" κι επίσης ο όρος ότι "
κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας (από την ημερομηνία διεξαγωγής του παρόντος διαγωνισμού), να έχουν προμηθεύσει τουλάχιστον πενήντα (50) λεωφορεία".
Δεδομένου ότι ο Συνεταιρισμός των ΚΤΕΛ αγοράζει λεωφορεία, δεν κατανοούμε πώς ακριβώς, μπορεί να πληροί το κριτήριο "να έχει προμηθεύσει", ενώ ταυτόχρονα υπάρχει το θέμα της απόρριψης συμμετοχής εφόσον συμμετέχουν ΚΤΕΛ.
Αλλά αυτά, θα τα αποφασίσει η τριμελής επιτροπή του ΟΑΣΘ τις επόμενες ημέρες.
Η άλλη προσφορά είναι από τον προμηθευτή PAPADAKIS BROS, ο οποίος αντιπροσωπεύει τα λεωφορεία ΜΑΝ, είναι μεγάλη και αξιόπιστη εταιρεία, επομένως, θα φανεί συνεπής και θα προμηθεύσει τον ΟΑΣΘ με τα 180 οχήματα, ώστε να ανασάνει η συγκοινωνία στο κέντρο της πόλης.
Εντυπωσιακή ήταν η αποχή των άλλων μεγάλων παικτών της αγοράς (ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ VOLVO, ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ, MERCEDES, IVECO, SOLARIS κ.λ.π.), γεγονός που δείχνει ότι μάλλον δεν ήταν ελκυστική η αμοιβή του αναδόχου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου