Το διάστημα των εννέα μηνών, είναι συνυφασμένο με την ανάπτυξη και την ολοκλήρωση μιας νέας ζωής και τον ερχομό ενός νέου ανθρώπου στον κόσμο.
Οι τελευταίοι εννέα μήνες στη Θεσσαλονίκη,σημαδεύτηκαν από τον αιφνίδιο θάνατο .....
που είχε προαναγγελθεί ,μιας λαϊκής πολυμετοχικής εταιρείας, του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης που διαχειριζόταν το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς της "ευρωπαϊκής συμπρωτεύουσας" και στις 26/7/17,αφορούσε 2.500 μετόχους και 2.200 εργαζόμενους με αντίστοιχες οικογένειες.
26/7/17--> 26/4/18
9 μήνες μετά, με τον νόμο 4482/17, η Γενική Συνέλευση 2.200 Μετόχων έχει αντικατασταθεί με τους υπουργούς μεταφορών Σπίρτζη και οικονομικών Τσακαλώτο.
Η νέα διοίκηση έχει προβεί σε ανελέητο πογκρόμ των μόλις 250 στο σύνολο εργαζομένων Μετόχων με δυσμενείς μεταθέσεις και πειθαρχικές διώξεις.Αντικατάσταση ικανών και έμπειρων στελεχών με νέα άπειρα φιλοκυβερνητικά.
Στους ελεγκτές δεν επιτρέπεται πια,παρά μόνο να συμβουλεύουν τους τζαμπατζήδες με συνέπεια τη μείωση εσόδων από εισιτήρια ακόμη και 800.000 ευρώ το μήνα (Κατερίνα Μάρκου ,στην επιτροπή παραγωγής για τον ΟΑΣΘ).
«από τότε που η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ κρατικοποίησε τον ΟΑΣΘ για να μειώσει δήθεν τα έξοδά του, οι συμβάσεις υπογράφονται η μία μετά την άλλη. Και, βεβαίως πολλές από αυτές είναι με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ».(Κων/νος Γκιουλέκας,ερώτηση προς τον Υπουργό Μεταφορών)
Λεωφορεία λειψά, ημιδιαλυμένα καθώς πήραν παράταση να κυκλοφορούν από τα 20 στα 23 χρόνια.
Ουρές στα αστυνομικά τμήματα για την καταγγελία κλοπών που γίνονται μέσα στα λεωφορεία.
Και κυρίως, το καλοκαίρι πλησιάζει με βήμα ταχύ και φαντάζει εφιαλτικό μέσα σε λεωφορεία βρώμικα, παστωμένα ,καθυστερημένα δρομολόγια εν αναμονή χωρίς το φως της τηλεματικής και το μοναδικό μέσον μαζικής μεταφοράς πλήρως απαξιωμένο.
Δυστυχώς τα καραβάκια του Θερμαϊκού δε θα μπορέσουν ν΄αναπληρώσουν τ΄ασθμαίνοντα αστικά.
Αλλοίμονο στους κατοίκους στον κλεινόν άστυ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Σημείωση makpress: Οι απόψεις των αναγνωστών, δεν συμβαδίζουν απαραίτητα με αυτές της διαχείρισης του παρόντους ιστολογίου.
Στο θέμα:
Κατά την άποψή μας, υπάρχουν πολλές παθογένειες, που πρέπει να αντιμετωπιστούν με κυριότερες:
-το εξωφρενικό κόστος για να έχουν αστική συγκοινωνία με 1 ευρώ (!) περιοχές που είναι 60 χιλιόμετρα έξω από το πολεοδομικό συγκρότημα, κάτι που δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο (πρόκειται για ωμό λαϊκισμό του αισχίστου είδους, που φυσικά αρέσει στους χρήστες, αλλά επιβαρύνει υπέρμετρα τους υπόλοιπους φορολογούμενους)
-την έλλειψη λεωφορείων στο κέντρο της πόλης, αφού ο ΟΑΣΘ προτιμά να στέλνει δεκάδες λεωφορεία σε μικρά χωριά, δεκάδες χιλιόμετρα έξω από την πόλη και με πενιχρά έσοδα και
-το γηρασμένο στόλο.
Όμως, η κρατική διοίκηση έκανε έργο, συμμάζεψε αρκετά πράγματα, έδωσε μικρές και μεγαλύτερες λύσεις, η κατάσταση είναι αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με το εφιαλτικό φθινόπωρο και προφανώς εξοικονόμησε και αρκετά χρήματα, από τη μη καταβολή μερίσματος, από την αναπροσαρμογή μισθών, ωραρίων κ.λ.π.
Σε γενικές γραμμές, ο ΟΑΣΘ συνεχίζει να παρέχει άθλιες υπηρεσίες, που με άριστα το 10, βαθμολογούνται αυτή τη στιγμή με 4, ενώ τον Δεκέμβριο έπαιρναν βαθμό 1. Πρέπει ο ΟΑΣΘ να σταματήσει να παριστάνει τον τουριστικό πράκτορα , στέλνοντας αστικά λεωφορεία σε χωριά που δυσκολεύονται και τα τρακτέρ (!), να συμμαζευτεί μέσα στην πόλη, να αυξήσει τα λεωφορεία στις γραμμές που βογγάνε (3,5,6,12,14,51 κ.λ.π.) και σιγά - σιγά να αρχίσει να σκέφτεται και την αγορά νέων λεωφορείων, γιατί ο στόλος του είναι Α-Θ-Λ-Ι-Ο-Σ, γερασμένος, διαλυμένος. Το Υπουργείο πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη, η συγκοινωνία του νομού να αναδιοργανωθεί σε ρεαλιστικά πλαίσια κι όχι με τις ανοιχτοχεριές του τύπου "ελάτε να σας πάω 100 χιλιόμετρα με μισό ευρώ", για να σταματήσει ο έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει ...τζερεμέδες.
Όσο για τους μετόχους, ασφαλώς και πρέπει να αποζημιωθούν δίκαια για την περιουσία τους που την έχασαν σε μια νύχτα. Να ξεχάσουν όμως τα χουβαρνταλίκια.
Και φυσικά δεν πρέπει η νέα διοίκηση να κάνει προγκρόμ όπως καταγγέλει ο αναγνώστης (που προφανώς είναι "από μέσα" και να διοικήσει χρηστά.
Οι τελευταίοι εννέα μήνες στη Θεσσαλονίκη,σημαδεύτηκαν από τον αιφνίδιο θάνατο .....
που είχε προαναγγελθεί ,μιας λαϊκής πολυμετοχικής εταιρείας, του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης που διαχειριζόταν το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς της "ευρωπαϊκής συμπρωτεύουσας" και στις 26/7/17,αφορούσε 2.500 μετόχους και 2.200 εργαζόμενους με αντίστοιχες οικογένειες.
26/7/17--> 26/4/18
9 μήνες μετά, με τον νόμο 4482/17, η Γενική Συνέλευση 2.200 Μετόχων έχει αντικατασταθεί με τους υπουργούς μεταφορών Σπίρτζη και οικονομικών Τσακαλώτο.
Η νέα διοίκηση έχει προβεί σε ανελέητο πογκρόμ των μόλις 250 στο σύνολο εργαζομένων Μετόχων με δυσμενείς μεταθέσεις και πειθαρχικές διώξεις.Αντικατάσταση ικανών και έμπειρων στελεχών με νέα άπειρα φιλοκυβερνητικά.
Στους ελεγκτές δεν επιτρέπεται πια,παρά μόνο να συμβουλεύουν τους τζαμπατζήδες με συνέπεια τη μείωση εσόδων από εισιτήρια ακόμη και 800.000 ευρώ το μήνα (Κατερίνα Μάρκου ,στην επιτροπή παραγωγής για τον ΟΑΣΘ).
«από τότε που η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ κρατικοποίησε τον ΟΑΣΘ για να μειώσει δήθεν τα έξοδά του, οι συμβάσεις υπογράφονται η μία μετά την άλλη. Και, βεβαίως πολλές από αυτές είναι με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ».(Κων/νος Γκιουλέκας,ερώτηση προς τον Υπουργό Μεταφορών)
Λεωφορεία λειψά, ημιδιαλυμένα καθώς πήραν παράταση να κυκλοφορούν από τα 20 στα 23 χρόνια.
Ουρές στα αστυνομικά τμήματα για την καταγγελία κλοπών που γίνονται μέσα στα λεωφορεία.
Και κυρίως, το καλοκαίρι πλησιάζει με βήμα ταχύ και φαντάζει εφιαλτικό μέσα σε λεωφορεία βρώμικα, παστωμένα ,καθυστερημένα δρομολόγια εν αναμονή χωρίς το φως της τηλεματικής και το μοναδικό μέσον μαζικής μεταφοράς πλήρως απαξιωμένο.
Δυστυχώς τα καραβάκια του Θερμαϊκού δε θα μπορέσουν ν΄αναπληρώσουν τ΄ασθμαίνοντα αστικά.
Αλλοίμονο στους κατοίκους στον κλεινόν άστυ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Σημείωση makpress: Οι απόψεις των αναγνωστών, δεν συμβαδίζουν απαραίτητα με αυτές της διαχείρισης του παρόντους ιστολογίου.
Στο θέμα:
Κατά την άποψή μας, υπάρχουν πολλές παθογένειες, που πρέπει να αντιμετωπιστούν με κυριότερες:
-το εξωφρενικό κόστος για να έχουν αστική συγκοινωνία με 1 ευρώ (!) περιοχές που είναι 60 χιλιόμετρα έξω από το πολεοδομικό συγκρότημα, κάτι που δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο (πρόκειται για ωμό λαϊκισμό του αισχίστου είδους, που φυσικά αρέσει στους χρήστες, αλλά επιβαρύνει υπέρμετρα τους υπόλοιπους φορολογούμενους)
-την έλλειψη λεωφορείων στο κέντρο της πόλης, αφού ο ΟΑΣΘ προτιμά να στέλνει δεκάδες λεωφορεία σε μικρά χωριά, δεκάδες χιλιόμετρα έξω από την πόλη και με πενιχρά έσοδα και
-το γηρασμένο στόλο.
Όμως, η κρατική διοίκηση έκανε έργο, συμμάζεψε αρκετά πράγματα, έδωσε μικρές και μεγαλύτερες λύσεις, η κατάσταση είναι αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με το εφιαλτικό φθινόπωρο και προφανώς εξοικονόμησε και αρκετά χρήματα, από τη μη καταβολή μερίσματος, από την αναπροσαρμογή μισθών, ωραρίων κ.λ.π.
Σε γενικές γραμμές, ο ΟΑΣΘ συνεχίζει να παρέχει άθλιες υπηρεσίες, που με άριστα το 10, βαθμολογούνται αυτή τη στιγμή με 4, ενώ τον Δεκέμβριο έπαιρναν βαθμό 1. Πρέπει ο ΟΑΣΘ να σταματήσει να παριστάνει τον τουριστικό πράκτορα , στέλνοντας αστικά λεωφορεία σε χωριά που δυσκολεύονται και τα τρακτέρ (!), να συμμαζευτεί μέσα στην πόλη, να αυξήσει τα λεωφορεία στις γραμμές που βογγάνε (3,5,6,12,14,51 κ.λ.π.) και σιγά - σιγά να αρχίσει να σκέφτεται και την αγορά νέων λεωφορείων, γιατί ο στόλος του είναι Α-Θ-Λ-Ι-Ο-Σ, γερασμένος, διαλυμένος. Το Υπουργείο πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη, η συγκοινωνία του νομού να αναδιοργανωθεί σε ρεαλιστικά πλαίσια κι όχι με τις ανοιχτοχεριές του τύπου "ελάτε να σας πάω 100 χιλιόμετρα με μισό ευρώ", για να σταματήσει ο έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει ...τζερεμέδες.
Όσο για τους μετόχους, ασφαλώς και πρέπει να αποζημιωθούν δίκαια για την περιουσία τους που την έχασαν σε μια νύχτα. Να ξεχάσουν όμως τα χουβαρνταλίκια.
Και φυσικά δεν πρέπει η νέα διοίκηση να κάνει προγκρόμ όπως καταγγέλει ο αναγνώστης (που προφανώς είναι "από μέσα" και να διοικήσει χρηστά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου