Για να μην έχετε αγωνία, θα σας πούμε σήμερα 3/3/2017 σταράτα τι ακριβώς θα γίνει:
Επειδή φυσικά δεν μπορούν να αλλάξουν στην πραγματικότητα οι συγκοινωνίες, θα αλλάξουν στα χαρτιά. Σε ΄κάνα μήνα θα βγάλουν για τους τύπους ένα νομοσχέδιο προς διαβούλευση, το οποίο δεν θα έχει καμία ουσιαστική ρύθμιση, απλώς θα ιδρύσει έναν ακόμη φορέα, ή μάλλον θα μεταλλάξει το ΣΑΣΘ (Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονικης), θα το βαφτίσει κάπως αλλιώς, θα διορίσει καμιά δεκαριά συντρόφους ακόμη και μέχρι εκεί.
Το μόνο που θα κάνουν είναι να ιδρύσουν ένα ΣΦΑΣΘ (Συντονιστικό Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης), να ΄χαμε να λέγαμε, με αντικείμενο το ...τραμ, το μετρό, τη θαλάσσια συγκοινωνία κι άλλες παρλαπίπες
Το ξανάκανε άλλωστε η "πολιτεία" με τη ΡΑΕΜ (Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών), που ιδρύθηκε για να απελευθερώσει τις οδικές μεταφορές και παραμένει στα χαρτιά.
Επειδή φυσικά δεν μπορούν να αλλάξουν στην πραγματικότητα οι συγκοινωνίες, θα αλλάξουν στα χαρτιά. Σε ΄κάνα μήνα θα βγάλουν για τους τύπους ένα νομοσχέδιο προς διαβούλευση, το οποίο δεν θα έχει καμία ουσιαστική ρύθμιση, απλώς θα ιδρύσει έναν ακόμη φορέα, ή μάλλον θα μεταλλάξει το ΣΑΣΘ (Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονικης), θα το βαφτίσει κάπως αλλιώς, θα διορίσει καμιά δεκαριά συντρόφους ακόμη και μέχρι εκεί.
Το μόνο που θα κάνουν είναι να ιδρύσουν ένα ΣΦΑΣΘ (Συντονιστικό Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης), να ΄χαμε να λέγαμε, με αντικείμενο το ...τραμ, το μετρό, τη θαλάσσια συγκοινωνία κι άλλες παρλαπίπες
Το ξανάκανε άλλωστε η "πολιτεία" με τη ΡΑΕΜ (Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών), που ιδρύθηκε για να απελευθερώσει τις οδικές μεταφορές και παραμένει στα χαρτιά.