Αν λάβετε 2 συνεχόμενους λογαριασμούς ΕΝΑΝΤΙ της ΔΕΗ, αυτό σημαίνει ότι…
το συνεργείο καταμέτρησης δεν έχει καταφέρει να λάβει ένδειξη από το ρολόι σας, λόγω αδυναμίας πρόσβασης στο χώρο του μετρητή, κλειστό ακίνητο κλπ.
Έτσι, αν λάβετε δυο ή περισσότερους ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμούς , θα πρέπει να:
Να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 11 770 ή στο τηλέφωνο Καταμέτρησης που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σας και να δώσετε την ένδειξή σας ώστε να εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός.
Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα Καταμέτρησης της περιοχής που ανήκει το ακίνητο για το οποίο εκδίδονται οι λογαριασμοί, ώστε να μεταβεί αρμόδιος υπάλληλος της υπηρεσίας Καταμέτρησης για τη λήψη ένδειξης.
το συνεργείο καταμέτρησης δεν έχει καταφέρει να λάβει ένδειξη από το ρολόι σας, λόγω αδυναμίας πρόσβασης στο χώρο του μετρητή, κλειστό ακίνητο κλπ.
Έτσι, αν λάβετε δυο ή περισσότερους ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμούς , θα πρέπει να:
Να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 11 770 ή στο τηλέφωνο Καταμέτρησης που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σας και να δώσετε την ένδειξή σας ώστε να εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός.
Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα Καταμέτρησης της περιοχής που ανήκει το ακίνητο για το οποίο εκδίδονται οι λογαριασμοί, ώστε να μεταβεί αρμόδιος υπάλληλος της υπηρεσίας Καταμέτρησης για τη λήψη ένδειξης.