Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Παραιτήθηκε η "σιδηρά Συριζοπούλα" Γιάννα Αγγελοπούλου

Κι επειδή ειναι λογικό να αναρωτηθείτε "από πού παραιτήθηκε;", διαβάστε:



Από Πρέσβειρα εκ Προσωπικοτήτων παραιτείται η κα Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη, με επιστολή της, στην οποία αφήνει αιχμές για την κυβέρνηση.

H δήλωση της Γιάννας Αγγελοπούλου - Δασκαλάκη

"Μετά την σειρά ενεργειών και παραλείψεων που αφορούν την ιδιότητά μου ως Πρέσβεως εκ Προσωπικοτήτων που κατέχω από το 1998 και την έκδοση του διπλωματικού διαβατηρίου που παρακολουθεί την ιδιότητα αυτή, είμαι υποχρεωμένη να αποποιηθώ.
Την ανάθεση αυτή την εξέλαβα πάντα ως αναγνώριση στο πρόσωπό μου και αντίστοιχα, με όλες μου τις δυνάμεις, όλα αυτά τα χρόνια, προσέφερα στην χώρα μου εν γνώσει όλων των Κυβερνήσεων.
Ποτέ δεν ζήτησα τίποτε από κανέναν.
Συνεχίζω, πέραν των εκάστοτε κυβερνητικών συμπεριφορών, να προσφέρω και να υπηρετώ αυτό που κρίνω ως σημαντικό για την χώρα μας".