Τι έλεγε ο Σπριτζης για ΟΑΣΘ που ο ΟΑΣΘ ποτε δεν απήντησε
Υπάρχει μια "διαχρονική ασυνέπεια" του ΟΑΣΘ, ως προς τις υποχρεώσεις του προς το δημόσιο, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης
Υπάρχουν θέματα της σύμβασης με το δημόσιο που δεν τηρεί ο ΟΑΣΘ και αν δεν λυθούν τα θέματα αυτά θα υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με την επιδότησή του, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.
Όπως είπε υπάρχει μια "διαχρονική ασυνέπεια" του ΟΑΣΘ και ανέφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι δεν δίνει στοιχεία που του ζητούνται και δεν έχει εγκαταστήσει, ως όφειλε από χρόνια, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του έργου, για να υπάρχει και η απαραίτητη διαφάνεια, από τη στιγμή που χρηματοδοτείται από το ελληνικό δημόσιο. "Να επαναλάβω αυτό που είπα, γενικά για τις αστικές συγκοινωνίες, και στην Αθήνα: Το πάρτι έχει τελειώσει", παρατήρησε ο υπουργός.
Το makpress μόλις προ ημερών ανήρτησε την ανακοίνωση του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ που αναφέρεται στα ψέματα του ΟΑΣΘ
Σημερα ο κατα πολλούς απο εμας αντιπαθής ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ειπε αλήθειες για τον ΟΑΣΘ
«H κατάσταση στον ΟΑΣΘ, παρά τις καλές προθέσεις, έχει φτάσει σε αδιέξοδο» εκτιμά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης και τονίζει ότι οι δήμοι του πολεοδομικού συγωκροτήματος της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να αναλάβουν ουσιαστικό ρόλο στη διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών της πόλης.
Μιλώντας ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στο "Πρακτορείο 104,9 FM" και στην εκπομπή "ΑΠΕριττα", υποστήριξε πως οι δήμαρχοι της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να συναντηθούν με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη στην Αθήνα για τη διαχείριση των Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. «Δεν έχουμε καταλήξει ακόμα· τις επόμενες μέρες θα διαμορφώσουμε μια συγκεκριμένη πρόταση και με αυτή θα πάμε στο υπουργείο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους προτείνει διαδημοτική συνεργασία στις συγκοινωνίες, ο κ.Μπουτάρης είπε: «Σήμερα έχουμε μόνο τον ΟΑΣΘ- και αυτό είναι αίσχος. Η παράκτια συγκοινωνία θα οριστικοποιηθεί μέχρι το 2017, το Μετρό προχωράει. Αντιλαμβάνεστε ότι όλα αυτά δεν μπορούν να είναι στον αέρα πρέπει να έχουν μία ενιαία διαχείριση αφού θα εξυπηρετούν την κίνηση των πολιτών».
Σε ό,τι αφορά τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, ο κ. Μπουτάρης υποστήριξε πως «μπορεί να ακούγεται κυνικό, οι εργαζόμενοι να λένε πως έχουν ένα δίμηνο να πληρωθούν αλλά σε μία χώρα που οι μισοί έχουν να πληρωθούν 5-7 μήνες, λέω 'κάντε λίγο υπομονή βρε παιδιά'».
Επιπλέον, τόνισε πως ο ίδιος χρησιμοποιεί συχνά το λεωφορείο ως μέσο μεταφοράς, καθώς μετακινείται από το δημαρχείο έως τη Διαγώνιο και παρατήρησε πως «τα λεωφορεία είναι σε κακή κατάσταση. Από τις εξατμίσεις βγαίνουν σύννεφα μαύρου καπνού, οι οδηγοί δεν είναι οι καλύτεροι. Είχε περιόδους ο ΟΑΣΘ που ήταν καλός, τώρα δεν είναι».
Ο Τζιτζικωστας σαφώς και δεν εχει κατι αρνητικό να πει για τον ΟΑΣΘ τα λεωφορεία φουγάρα σαπάκια αλλα ......
Έκκληση στην κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών να δώσει άμεσα λύση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει με τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, αφού εξαντλήσει τα περιθώρια διαλόγου με τον ΟΑΣΘ, απηύθυνε με δήλωση του ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
«Μέχρι τότε, όμως, οφείλουμε όλοι να αντιληφθούμε ό,τι οι απεργίες, το να ακινητοποιούνται τα λεωφορεία και να μην υπάρχουν μέσα μαζικής μεταφοράς στους δρόμους, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται οι συμπολίτες μας, δεν αποτελούν λύση σε όποιο δίκαιο αίτημα και να υπάρχει», ανέφερε στη δήλωση του ο κ.Τζιτζικώστας.
«Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα είναι να βγουν ξανά τα λεωφορεία στους δρόμους και η ίδια η κυβέρνηση να αφήσει τις υπεκφυγές και να δεσμευτεί ό,τι εντός του Αυγούστου, μέσα στις επόμενες επτά-οκτώ ημέρες, θα έχει δώσει μια ολοκληρωμένη και οριστική λύση στο ζήτημα», προσθέτει ο περιφερειάρχης.
Δυστυχως το θεμα ΟΑΣΘ εχει πολυ δρομο ακομη .Βολευτικα γραφεια βόλεψαν χρονια τωρα κοςμο και κοσμάκη με Κυβερνηση ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ να παρατείνει την σύμβαση η οποία ενώ έληγε 2009 ανανεώθηκε επι Αλογοακουφη το 2008 παρατείνοντας την σύμβαση για μετα την παράδοση του μετρο (εννοείται πλήρης παράδοση συν τις προεκτάσεις ) και συν 2 χρονια
Ετσι φυσικό ειναι οι νεοδημοκράτες βουλευτες και η ΝΔ να μην εχει πει ποτε τίποτα αρνητικό για τον ΟΑΣΘ και φυσικα και νομάρχες περιφερειάρχες της ΝΔ
Αμμεση λύση τωρα σημαινει δώστε αβέρτα επιδοτήσεις ασχετα αν εχουν ήδη δοθεί για να μην εκβιάζουν την πόλη οι συνδικαλιςτες -οδηγοί - μέτοχοι του ΟΑΣΘ
Ενα ΕΥΓΕ στον Μπουταρη για την τωρινή στάση του.
Τους υπόλοιπους θα τους κρίνει η ιστορία και οι πολιτες της φτωχομανας.
Οι πολιτες αναμένουν απαντήσεις απο ΟΑΣΘ για όσα τους καταλογίζει Σπριτζης και υπουργείο
Και ας μας απαντήσουν επιτέλους γιατι ο εκπρόσωπος του υπουργείου ο εκλεγμένος περιφερειακός συμβουλος και ο εκλεγμένος δημοτικός συμβουλος ειναι έμμισθα μελη του ΔΣ του ΟΑΣΘ;;;;
Υπάρχει μια "διαχρονική ασυνέπεια" του ΟΑΣΘ, ως προς τις υποχρεώσεις του προς το δημόσιο, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης
Υπάρχουν θέματα της σύμβασης με το δημόσιο που δεν τηρεί ο ΟΑΣΘ και αν δεν λυθούν τα θέματα αυτά θα υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με την επιδότησή του, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.
Όπως είπε υπάρχει μια "διαχρονική ασυνέπεια" του ΟΑΣΘ και ανέφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι δεν δίνει στοιχεία που του ζητούνται και δεν έχει εγκαταστήσει, ως όφειλε από χρόνια, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του έργου, για να υπάρχει και η απαραίτητη διαφάνεια, από τη στιγμή που χρηματοδοτείται από το ελληνικό δημόσιο. "Να επαναλάβω αυτό που είπα, γενικά για τις αστικές συγκοινωνίες, και στην Αθήνα: Το πάρτι έχει τελειώσει", παρατήρησε ο υπουργός.
Το makpress μόλις προ ημερών ανήρτησε την ανακοίνωση του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ που αναφέρεται στα ψέματα του ΟΑΣΘ
Σημερα ο κατα πολλούς απο εμας αντιπαθής ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ειπε αλήθειες για τον ΟΑΣΘ
«H κατάσταση στον ΟΑΣΘ, παρά τις καλές προθέσεις, έχει φτάσει σε αδιέξοδο» εκτιμά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης και τονίζει ότι οι δήμοι του πολεοδομικού συγωκροτήματος της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να αναλάβουν ουσιαστικό ρόλο στη διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών της πόλης.
Μιλώντας ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στο "Πρακτορείο 104,9 FM" και στην εκπομπή "ΑΠΕριττα", υποστήριξε πως οι δήμαρχοι της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να συναντηθούν με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη στην Αθήνα για τη διαχείριση των Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. «Δεν έχουμε καταλήξει ακόμα· τις επόμενες μέρες θα διαμορφώσουμε μια συγκεκριμένη πρόταση και με αυτή θα πάμε στο υπουργείο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους προτείνει διαδημοτική συνεργασία στις συγκοινωνίες, ο κ.Μπουτάρης είπε: «Σήμερα έχουμε μόνο τον ΟΑΣΘ- και αυτό είναι αίσχος. Η παράκτια συγκοινωνία θα οριστικοποιηθεί μέχρι το 2017, το Μετρό προχωράει. Αντιλαμβάνεστε ότι όλα αυτά δεν μπορούν να είναι στον αέρα πρέπει να έχουν μία ενιαία διαχείριση αφού θα εξυπηρετούν την κίνηση των πολιτών».
Σε ό,τι αφορά τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, ο κ. Μπουτάρης υποστήριξε πως «μπορεί να ακούγεται κυνικό, οι εργαζόμενοι να λένε πως έχουν ένα δίμηνο να πληρωθούν αλλά σε μία χώρα που οι μισοί έχουν να πληρωθούν 5-7 μήνες, λέω 'κάντε λίγο υπομονή βρε παιδιά'».
Επιπλέον, τόνισε πως ο ίδιος χρησιμοποιεί συχνά το λεωφορείο ως μέσο μεταφοράς, καθώς μετακινείται από το δημαρχείο έως τη Διαγώνιο και παρατήρησε πως «τα λεωφορεία είναι σε κακή κατάσταση. Από τις εξατμίσεις βγαίνουν σύννεφα μαύρου καπνού, οι οδηγοί δεν είναι οι καλύτεροι. Είχε περιόδους ο ΟΑΣΘ που ήταν καλός, τώρα δεν είναι».
Ο Τζιτζικωστας σαφώς και δεν εχει κατι αρνητικό να πει για τον ΟΑΣΘ τα λεωφορεία φουγάρα σαπάκια αλλα ......
Έκκληση στην κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών να δώσει άμεσα λύση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει με τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, αφού εξαντλήσει τα περιθώρια διαλόγου με τον ΟΑΣΘ, απηύθυνε με δήλωση του ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
«Μέχρι τότε, όμως, οφείλουμε όλοι να αντιληφθούμε ό,τι οι απεργίες, το να ακινητοποιούνται τα λεωφορεία και να μην υπάρχουν μέσα μαζικής μεταφοράς στους δρόμους, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται οι συμπολίτες μας, δεν αποτελούν λύση σε όποιο δίκαιο αίτημα και να υπάρχει», ανέφερε στη δήλωση του ο κ.Τζιτζικώστας.
«Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα είναι να βγουν ξανά τα λεωφορεία στους δρόμους και η ίδια η κυβέρνηση να αφήσει τις υπεκφυγές και να δεσμευτεί ό,τι εντός του Αυγούστου, μέσα στις επόμενες επτά-οκτώ ημέρες, θα έχει δώσει μια ολοκληρωμένη και οριστική λύση στο ζήτημα», προσθέτει ο περιφερειάρχης.
Δυστυχως το θεμα ΟΑΣΘ εχει πολυ δρομο ακομη .Βολευτικα γραφεια βόλεψαν χρονια τωρα κοςμο και κοσμάκη με Κυβερνηση ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ να παρατείνει την σύμβαση η οποία ενώ έληγε 2009 ανανεώθηκε επι Αλογοακουφη το 2008 παρατείνοντας την σύμβαση για μετα την παράδοση του μετρο (εννοείται πλήρης παράδοση συν τις προεκτάσεις ) και συν 2 χρονια
Ετσι φυσικό ειναι οι νεοδημοκράτες βουλευτες και η ΝΔ να μην εχει πει ποτε τίποτα αρνητικό για τον ΟΑΣΘ και φυσικα και νομάρχες περιφερειάρχες της ΝΔ
Αμμεση λύση τωρα σημαινει δώστε αβέρτα επιδοτήσεις ασχετα αν εχουν ήδη δοθεί για να μην εκβιάζουν την πόλη οι συνδικαλιςτες -οδηγοί - μέτοχοι του ΟΑΣΘ
Ενα ΕΥΓΕ στον Μπουταρη για την τωρινή στάση του.
Τους υπόλοιπους θα τους κρίνει η ιστορία και οι πολιτες της φτωχομανας.
Οι πολιτες αναμένουν απαντήσεις απο ΟΑΣΘ για όσα τους καταλογίζει Σπριτζης και υπουργείο
Και ας μας απαντήσουν επιτέλους γιατι ο εκπρόσωπος του υπουργείου ο εκλεγμένος περιφερειακός συμβουλος και ο εκλεγμένος δημοτικός συμβουλος ειναι έμμισθα μελη του ΔΣ του ΟΑΣΘ;;;;
ΝΔ κανενα αρνητικό για τον ΟΑΣΘ φταίει ο Σπρίτζης
Οταν όλες οι έρευνες που εχουν γινει έχοντας 80% αρνητικές απόψεις για τον ΟΑΣΘ οταν βγαίνουν στοιχεία για επιδοτήσεις για συμβάσεις που έληγαν το 2009 αλλα ανανεώθηκαν το 2008 και αφορούσαν Κρατος ΟΑΣΘ επι Κυβερνηση ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ οταν οι Θεσσαλονικείς νιώθουμε στο πετσί μας τα κακοσυντηρημένα λεωφορεία τις τραγικές καταστάσεις του ΟΑΣΘ πιο κομμα δεν ασκεί κριτική στα καθώς κείμενα τοσο καιρο παραμένοντας χωρίς μια αντίδραση στελεχών βουλευτών;;;Ο καλύτερος σύμμαχος του προέδρου του ΟΑΣΘ και των συνδικαλιστών -οδηγων - μετόχων........
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τους βουλευτές και πολιτευτές της Α’ και Β’ εκλογικής περιφέρειας Θεσσαλονίκης στα νέα γραφεία του κόμματος στη Θεσσαλονίκη.
Σε ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής νομού Θεσσαλονίκης της ΝΔ αναφέρεται σχετικά με το θέμα:
Στις συναντήσεις επισημάνθηκαν οι αντιφάσεις και οι παλινωδίες της επιχειρηματολογίας του αρμόδιου υπουργού κ. Σπίρτζη, ο οποίος για 18 μήνες αρνείται ακόμα και τη συνάντηση με τη διοίκηση και τους εργαζομένους, με αποτέλεσμα την πρωτοφανή ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού της πόλης.
Σε αντίθεση με την σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, η οποία δείχνει έλλειψη σχεδίου για τα μέσα μαζικής μεταφοράς της συμπρωτεύουσας, η προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, υπεύθυνα και αποτελεσματικά, με διάλογο, κοινωνική ευαισθησία και συναίνεση όλων των εμπλεκόμενων μερών, αντιμετώπισε τόσο τις ανάγκες μετακίνησης των Θεσσαλονικέων, όσο και τον εξορθολογισμό του ΟΑΣΘ.
Η Νέα Δημοκρατία καλεί την κυβέρνηση να σοβαρευτεί και επιτέλους να βρει μία λύση, που να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και να εξυπηρετεί τους Θεσσαλονικείς.